بهترین بازی های ps5 در 2023

بهترین بازی های ps5 در 2023

کنسول ps5 در حال حاضر محبوب‌ترین کنسول نسل نهمی بازار است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. طی سال 2023، بازی‌های بسیار جذابی برای این کنسول عرضه شد که برخی مانند خدای جنگ و الن ویک 2 انحصاری بودند. بازی‌های دیگری مانند دد اسپیس یا هیتمن نیز توانستند نظر بسیاری از گیمرهای صاحب ps5 را به خود جلب کنند. به همین خاطر در این مطلب می‌خواهیم بهترین بازی های ps5 در 2023 را به شما معرفی کنیم. باید اشاره کرد که شما می‌توانید انواع بازی‌های این کنسول و حتی نسخه‌های اسلیم و فت ps5 را ثبت تقاضا در سامانه متقاضی، با بهترین قیمت از فروشندگان معتبر خریداری کنید.

بازی الن ویک 2 (Alan Wake 2)

بازی الن ویک 2 همان دنباله‌ای بود که مدت‌ها منتظر آن بودیم. تریلر روان‌شناختی آلن ویک 2 کاملا ارزش انتظار را داشت. این بازی، داستان شخصیت آلن ویک را دنبال می‌کند که به دنبال فرار از یک مکان تاریک و ترسناک است. در حالی که داستان به‌صورت همزمان، ماجرای مامور اف بی آی ساگا اندرسون را نیز دنبال می‌کند. بازی الن ویک 2 تجربه بصری خیره‌کننده، وهم‌انگیز و پر از لحظاتی ترسناک را ارائه می‌دهد که هرگز در یک بازی دیگر، به این شدت آن‌ها را تجربه نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید | بهترین بازی های ps4 در 2023

 

بازی الن ویک 2 (Alan Wake 2)

بیشتر بخوانید | راهنمای خرید ps5

بازی Baldur’s Gate 3

شاهکار RPG استودیو لاریان یعنی بازی Baldur’s Gate 3، نمایشی باورنکردنی از اراده بازیکن است. این بازی تجربه Dungeons & Dragons را به‌صورت کاملا حرفه‌ای تکرار می‌کند. درواقع به شما این آزادی را می‌دهد که تقریبا به هر شکلی که می‌توانید تصور می‌کنید، وارد سناریوها شوید و در حین درگیر شدن با تعداد زیادی از شخصیت‌های به یاد ماندنی، به معنی واقعی کلمه داستان خود را بسازید.

بیشتر بخوانید | آیا خرید ps5 در ۲۰۲۴ منطقی است یا باید برای ps6 صبر کنیم؟

 

بازی Baldur's Gate 3

بازی Cocoon؛ از ساده‌ترین و بهترین بازی های ps5 در 2023

یکی دیگر از بهترین بازی های ps5 در 2023، بازی Cocoon است. در این بازی یک سیکادای کوچک باید با استفاده از مجموعه‌ای از قدرت‌های اعطا شده توسط ارب‌ها به او، در دنیای پر از رمز و راز حرکت کند. معماها و همچنین محتوای نهایی بازی به زیبایی در طول زمان آشکار می‌شوند. توسعه‌دهندگان اصلی بازی Limbo، بازی  Cocoon را ساخته‌اند و مانند بازی Limbo، شما با تجربه این بازی می‌توانید به یک دنیای شگفت‌انگیز و مینیمال سفر کنید.

بیشتر بخوانید | قیمت کنسول بازی ps5

 

بازی Cocoon؛ از ساده‌ترین و بهترین بازی های ps5 در 2023

میخوای این کالا رو بخری؟

با چند کلیک همه بازارُ خبر کن
تا با بهترین قیمت پیداش کنی

 

بازی دد اسپیس (Dead Space)

از فرنچایز ترسناک دد اسپیس EA از زمان نسخه سوم که با استقبال متفاوتی روبرو شد، تا به امروز خبری نبود. اما ریمیک دلیل تازه‌ای برای امیدواری به سه‌گانه‌ای جدید ارائه می‌دهد. بازی Dead Space یک شوتر علمی – تخیلی ترسناک را دوباره تجسم می‌کند که در آن شما، به‌عنوان مهندس آیزاک کلارک، با یک توطئه فرقه‌ای برخورد می‌کنید. این ریمیک از نسخه اصلی ترسناک‌تر نیست، اما همچنان قدرت فانتزی کلاسیک را حفظ می‌کند. چرا که شما بیشتر و بیشتر قادر به از بین بردن لشکر هیولاهای گوشتی می‌شوید. پس اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های ps5 در 2023 هستید، Dead Space ریمیک شده می‌تواند گزینه‌ای جذاب و البته ترسناک برای شما باشد.

 

بازی دد اسپیس (Dead Space)

 

بیشتر بخوانید | راهنمای خرید و انتخاب کنسول بازی

بازی Deathloop، از بهترین بازی های ps5 در 2023 است

بازی Deathloop را می‌توان بهترین بازی انحصاری PS5 تا به امروز معرفی کرد. جالب اینجاست که کمپانی سازنده این بازی یعنی Arkane Lyon، متعلق به بتسدا و این کمپانی نیز در حال حاضر متعلق به مایکروسافت است. بازی Deathloop در جزیره Blackreef اتفاق می‌افتد، مکانی عجیب که هیاهو هرگز در آن متوقف نمی‌شود و همه می‌خواهند قهرمان داستان ما یعنی کلت را بکشند. این جزیره در یک حلقه زمانی گیر کرده است و تنها راه شکستن آن شکار و کشتن لیستی از اهداف است. این بازی یک شوتر کاملا مجذوب‌کننده است و می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های ps5 در 2023 معرفی کرد.

 

بازی Deathloop، از بهترین بازی های ps5 در 2023

بازی Demon’s Souls

بازی Demon’s Souls با نشان دادن آنچه که PS5 می‌تواند انجام دهد، قدرت نسل نهم کنسول‌های بازی را به رخ گیمرها کشید. ریمیک استودیو بازیسازی Bluepoint Games از این نسخه 2009 این بازی که آغازگر سری نمادین Souls بود، مانند یک رویا اجرا می‌شود. خوشبختانه استودیو Bluepoint به نسخه اصلی وفادار مانده و در عین حال تغییرات بصری و تجربه کلی را به‌شدت اصلاح کرده است. اگر به سبک بازی‌های RPG علاقه دارید و می‌خواهید یک عنوان فوق‌العاده را در PS5 خود تجربه کنید، Demon’s Souls می‌تواند یکی از پیشنهادهای اصلی ما برای شما باشد.

 

بازی Demon's Souls

بازی دستینی 2؛ از بهترین بازی های ps5 در 2023

شاید برایتان جالب باشد که بدانید Destiny 2 در سال 2023 نیز در میان بهترین بازی های ps5 قرار دارد. چرا که مود داستانی Witch Queen که اخیرا منتشر شده است، Destiny 2 را از نظر داستان و گیم پلی به سطح جدیدی می‌رساند. استودیو بازیسازی Bungie برنامه‌های محتوایی برای Destiny 2 حداقل تا پایان سال دارد، بنابراین هنوز برای پرش به دنیای آنلاین در بازی Destiny 2 دیر نیست. همچنین Destiny 2 برای دانلود رایگان است و به شما امکان می‌دهد تا حجم مناسبی از محتوای داستانی و همچنین بازی‌های چندنفره رقابتی را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تجربه کنید. همچنین باید اشاره کرد که بازی Destiny 2 با کیفیت 4k در کنسول ps5 به شکل زیبایی اجرا می‌شود.

 

بازی دستینی 2؛ از بهترین بازی های ps5 در 2023

بیشتر بخوانید | معرفی بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

بازی Devil May Cry 5

بازی Devil May Cry 5 یک بازی اکشن سریع با مبارزات خاص کاندیدای عالی بهترین بازی های ps5 در 2023 است. این بازی از منظر فنی چشمگیر می‌باشد و تنظیمات گرافیکی و عملکردهای متفاوت را ارائه می‌دهد که ترکیبات مختلفی از پیشرفت‌ها مانند ray-tracing، کیفیت 4K یا حتی گیم‌پلی تا 120 فریم بر ثانیه را شامل می‌شوند. این بازی همچنین دارای DLC Vergil است که به شما امکان می‌دهد در نقش برادر دوقلوی دانته بازی کنید. به طور کلی، پیشرفت‌های فنی و محتوای جدید باعث می‌شود DMC 5 Special Edition در ps5 ارزش تجربه کردن داشته باشد. درواقع بازی Devil May Cry 5، یکی از بهترین بازی‌های اکشن در سال‌های اخیر است و تجربه آن را در ps5 به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

بازی Devil May Cry 5

بازی دیابلو 4 (Diablo 4)؛ از بهترین بازی های ps5 در 2023

جدیدترین اثر سیاه چال بلیزارد یعنی بازی دیابلو 4، دنیایی عظیم برای کاوش و ماجراجویی بی‌پایان را ارائه می‌دهد. پس از شروع موفق Diablo 3، بازی دیابلو 4  با هزاران به‌روزرسانی پس از عرضه و دو کلاس جدید، محبوبیت زیادی در میان گیمرها دارد. می‌توان گفت گیمرهایی که دیابلو 3 بازی مورد علاقه آن‌ها بوده است، از تجربه دیابلو 4 نیز به‌شدت لذت خواهند برد.

 

بازی دیابلو 4 (Diablo 4)؛ از بهترین بازی های ps5 در 2023

بازی Ghost of Tsushima؛ از بهترین بازی های ps5 در 2023

یکی دیگر از بهترین بازی های ps5 در 2023 که البته تاریخ انتشار آن به 2020 برمی‌گردد، بازی Ghost of Tsushima است. این بازی یکی از بهترین انحصاری‌های کنسول ps4 بود که حال شما می‌توانید آن را با کیفیت بصری بهتر در کنسول ps5 خود نیز تجربه کنید. درواقع امکان اجرای بازی Ghost of Tsushima با کیفیت 4k و همچنین نرخ 60 فریم بر ثانیه در کنسول ps5 برای گیمرها فراهم شده است. بازیGhost of Tsushima دارای مبارزات عالی و روان و مکانیک‌های مخفی‌کاری کاملا یکپارچه است. ساختار جستجوی جهان باز نسبتا آشنا به نظر می‌رسد، اما همه جنبه‌های دیگر این بازی ارزش تکرار را دارند. در خارج از حالت داستانی، یک مولتی‌پلیر شگفت‌انگیز با نام Legends وجود دارد که چندین لایه جدید را به یک بازی فوق‌العاده اضافه می‌کند.

 

بازی Ghost of Tsushima؛ از بهترین بازی های ps5 در 2023

بیشتر بخوانید | تا ۷ میلیون گوشی چی بخرم؟

بازی God of War Ragnarok؛ خدای جنگ با کیفیت 4k

زمانی که در سال 2018 بازی God of War برای کنسول ps4 معرفی شد، تمام گیمرها شگفت‌زده شدند. یک بازی با گرافیک بصری بی‌نظیر، داستان فوق‌العاده و همچنین مبارزات خشن و جدید که می‌توانستند هر گیمری را سرگرم کنند. خوشبختانه شما می‌توانید نسخه 2018 بازی God of War را با کیفیت 4k در کنسول ps5 تجربه کنید. همچنین God of War Ragnarok نیز به‌صورت انحصاری برای ps5 منتشر شده است که می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های ps5 در 2023 دانست که هیچ رقیبی در سبک خود ندارد.

بازی God of War Ragnarok از نظر داستان، گیم‌پلی و گرافیک نکات مثبت زیادی دارد و به همین خاطر است که عاشقان سونی و البته پلی استیشن، God of War Ragnarok را بهترین انحصاری ps5 تا به امروز می‌دانند. البته که God of War Ragnarok برای حفظ این لقب، کار سختی در پیش دارد.

 

بازی God of War Ragnarok؛ خدای جنگ با کیفیت 4k

بازی Gran Turismo 7؛ تجربه هیجان در پیست سرعت

اگرچه بازی Gran Turismo 7 رقبای جدی و زیادی ندارد، اما می‌توان آن را یکی دیگر از بهترین بازی های ps5 در 2023 معرفی کرد. بازی GT 7 به لطف سخت‌افزار قدرتمند PS5، این سری را وارد عصری جدید و خیره‌کننده می‌کند. بازی Gran Turismo 7 دارای هندلینگ خودرو درجه یک، طیف گسترده‌ای از محتوای تک‌نفره و انبوهی از سفارشی‌سازی خودروها است که بدون شک علاقه‌مندان به خودرو را خوشحال می‌کند. با بیش از 30 پیست و 400 اتومبیل، Gran Turismo 7 در زمان عرضه محتواهای زیادی برای ارائه دارد. در نهایت می‌توان گفت که اگر به دنبال تجربه یک بازی مسابقه‌ای بی‌نظیر در ps5 هستید، بازی‌بازی Gran Turismo 7 باید انتخاب شما باشد.

 

بازی Gran Turismo 7؛ تجربه هیجان در پیست سرعت

بازی هیتمن 3؛ همان قتل و مخفی‌کاری همیشگی

با وجود این که زمان زیادی از عرضه هیتمن 3 می‌گذرد، اما همچنان می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های ps5 در 2023 دانست. چرا که رقبای این بازی در سبک مشابه انگشت‌شمار هستند و تجربه سندباکس این بازی را به‌خوبی ارائه نمی‌دهند. درواقع گیمرها راه‌های مختلفی برای تجربه هیتمن 3 در اختیار دارند و می‌توان گفت که این بازی از نظر آزادی عمل گیمر در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. طراحی درخشان مراحل باشخصیت‌های پر جنب و جوش تکمیل می‌شود. بازی Hitman 3 تاکید بیشتری بر داستان خود دارد که در نتیجه آن گیمر به اتمسفر بازی فرو می‌رود و با حالت داستانی روبه‌رو می‌شود که برای او پیامدهایی دارد. اگر دو بازی قبلی را بازی نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم آن‌ها را نیز تجربه کنید.

 

بازی هیتمن 3؛ همان قتل و مخفی‌کاری همیشگی

بازی Horizon Forbidden West؛ همه‌چیز شگفت‌انگیز است

نسخه قبلی Horizon یعنی Zero Dawn تجربه‌ای هنری و خاص را برای گیمرها رقم می‌زد و مقایسه گرافیک و جهان آن با یک تابلوی نقاشی اصلا اغراق‌آمیز نبود. حال در نسخه بعدی این بازی، همان فرمول موفقیت دوباره استفاده شده است تا ما با یک بازی کاملا جذاب و زیبا طرف باشیم. بازی Horizon Forbidden West یک نمایش عالی از قدرت PS5 است. قطعا می‌توان گفت که Horizon Forbidden We زیباترین بازی جهان باز ساخته شده تا به امروز است.

 

میخوای این کالا رو بخری؟

با چند کلیک همه بازارُ خبر کن
تا با بهترین قیمت پیداش کنی

 

دومین ماجراجویی آلوی پس از وقایع Zero Dawn اتفاق می‌افتد و قهرمان در تلاشی جدید برای کشف پاسخ‌های گذشته به منظور نجات آینده جهان است. بازی Horizon Forbidden West ترکیبی زیبا از مبارزات مخفی‌کاری و اکشن در برابر ربات‌ها است. اگر به دنبال یک بازی جهان باز زیبا با فعالیت‌های بی‌پایان هستید، بازی Horizon Forbidden West پر از محتوا است. ماموریت‌های اصلی، ستاره‌های نمایش هستند، اما دسته‌ای از چالش‌های جانبی جذاب در بازی وجود دارند که بازیکنان را به کاوش در نقشه بزرگ بازی تشویق می‌کند.

 

بازی Horizon Forbidden West؛ همه‌چیز شگفت‌انگیز است

بازی Marvel’s Spider-Man 2؛ از بهترین بازی های ps5 در 2023

پس از موفقیت اولین Spider-Man از استودیو بازیسازی Insomniac و دنباله آن یعنی اسپایدرمن مایلز مورالس، Marvel’s Spider-Man 2 به دو مرد عنکبوتی اجازه می‌دهد تا در نیویورک زیبا و شلوغ با یکدیگر متحد شوند. درواقع Marvel’s Spider-Man 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ps5 در سال 2023 بود و صاحبان کنسول‌های دیگر به معنی واقعی کلمه حسرت این بازی را می‌خوردند. به همین خاطر نمی‌توان Marvel’s Spider-Man 2 را در لیست بهترین بازی‌های 2023 کنسول ps5 قرار نداد.

باید اشاره کرد که Marvel’s Spider-Man 2 از هر نظر می‌توان بهترین بازی سال ps5 باشد. چرا که در بخش داستانی، گیم‌پلی، گرافیک و حتی دقت به جزئیات، Marvel’s Spider-Man 2 یکی از بازی‌هایی است که هیچ رقیب جدی ندارد.

 

بازی Marvel's Spider-Man 2؛ از بهترین بازی های ps5 در 2023

بیشتر بخوانید | قابلیت‌ کاربردی گوشی‌ های IOS

بازی Resident Evil 4؛ ترکیب ترس و خشونت

بازی Resident Evil 4 یکی از مورد احترام‌ترین بازی‌های اکشن سوم شخص در تمام دوران است که به تعیین استاندارد در این سبک برای سال‌های آینده کمک کرد. تصمیم کپکام برای ریمیک کلاسیک این بازی نمی‌توانست بی‌اهمیت باشد، اما استودیو این کار را با شکوه کامل انجام داد و انتظارات بسیار بالای گیمرها را برآورده کرد. نسخه ریمیک Resident Evil 4 فقط یک پیشرفت بصری قابل توجه نسبت به نسخه اصلی نیست. بلکه یک بازنگری متفکرانه از بهترین قسمت‌های RE4 و اختراع مجدد بخش‌هایی است که کمتر موفق بودند. با توجه به موفق بودن کپکام در ریمیک Resident Evil 4، می‌توان این بازی را نیز در لیست بهترین بازی های ps5 در 2023 قرار داد.

 

بازی Resident Evil 4

بازی Street Fighter 6؛ مثل همیشه سرگرم‌کننده!

بازی Street Fighter 5 بخش جدایی‌ناپذیری از سری بازی‌های استریت فایتر بود و به وضوح کپکام قصد داشت موفقیت خود را در بازی Street Fighter 6 دوباره تکرار کند. به نظر می‌رسد که این ماموریت با موفقیت انجام شده است. چرا که بازی Street Fighter 6 توسط بسیاری از گیمرهای قدیمی و همچنین گیمرهای تازه‌کار مورد تحسین قرار گرفته است. بسیاری از گیمرها، بازی Street Fighter 6 را بهترین بازی مبارزه‌ای کنسول ps5 تا به امروز می‌دانند که یک موفقیت مهم برای کمپانی کپکام به‌شمار می‌آید. در بازی Street Fighter 6 بسیاری از مکانیزم‌های مبارزه اصلاح شده است و شما می‌توانید مبارزات را با سبک جدیدی انجام دهید که یک ویژگی بسیار مثبت به‌شمار می‌آید.

 

بازی Street Fighter 6

بازی Call of Duty: Modern Warfare II؛ بازگشت باشکوه ندای وظیفه

وقتی صحبت از بهترین بازی های ps5 در سال 2023 می‌شود، نمی‌توان نسخه جدید سری بازی‌های ندای وظیفه یا همان کالاف دیوتی را نادیده گرفت. با وجود تمام انتقادها مانند کوتاه بودن حالت داستانی یا باگ‌های متعدد، بازی Call of Duty: Modern Warfare II به طرفداران کالاف دیوتی آنچه را که می‌خواهند، ارائه می‌دهد؛ یک کالاف دیوتی کلاسیک و هیجان‌انگیز دیگر. اگر مبارزات سریع و سفارشی‌سازی اسلحه برای شما مهم است، باید این شوتر اول شخص را در کنسول ps5 خود تجربه کنید.

 

بازی Call of Duty: Modern Warfare II

بیشتر بخوانید | قابلیت های کاربردی گوشی اندروید

بازی وارزون 2؛ سطح رقابت به اوج خود می‌رسد!

کالاف دیوتی وارزون را می‌توان یکی از موفق‌ترین عناوین مولتی‌پلیر و بتل‌ رویال در دنیای بازی‌های ویدیویی دانست. درواقع وارزون توانست بار دیگر حکمرانی کالاف دیوتی بر ژانر شوتر اول شخص را تثبیت کند. به همین خاطر کمپانی Activision Blizzard، نسخه دوم این بازی را نیز در سال 2023 عرضه کرد. باید گفت که بسیاری از کاربران کنسول ps5، وارزون 2 را با این کنسول تجربه کرده‌اند و اگر شما هنوز وارزون 2 را روی ps5 خود ندارید، از بسیاری رقبای خود عقب هستید. البته وارزون 2 به دلایل مختلف نتوانسته موفقیت نسخه اول خود را تکرار کند. اما نباید فراموش کرد که در حال حاضر وارزون 2 رقیب جدی ندارد و همچنان می‌تواند محبوب‌ترین بتل رویال دنیای بازی‌های ویدیویی باقی بماند.

 

بازی وارزون 2

کنسول PS5 و بازی‌های آن را با بهترین قیمت از سامانه متقاضی بخرید

در این مطلب با محبوب‌ترین و بهترین بازی های ps5 در 2023 آشنا شدیم. برخی از این بازی‌ها در همین سال عرضه شده بودند و برخی دیگر به دلیل محبوبیت و کیفیت بالا، برای سال‌های قبل‌تر بودند اما در لیست ما نیز قرار داشتند. اگر به دنبال خرید بازی‌ها یا خود کنسول ps5 هستید، یک خبر بسیار خوب برای شما داریم. شما می‌توانید تقاضای خرید کنسول ps5 یا بازی‌های آن را در سامانه متقاضی ثبت کنید. سپس معتبرترین فروشندگان با ارائه محصولات خود، به تقاضای شما پاسخ می‌دهند. حال شما می‌توانید پیشنهاد فروشندگان مختلف را بررسی کرده و ps5 یا بازی مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شرایط خریداری کنید.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *