موقع خرید یک کالا یا خدمات مهم مثل املاک، لوازم خانگی، موبایل و… ما نیاز به گشتن میان انبوه فروشندگان ( عرضه کنندگان ) را داریم.

چرا؟   چون به دنبال گزینه مناسب‌تر و بهتر می‌گردیم.

حالا چطور می شود که به جای گشتن میان عرضه کنندگان، کاری کنیم که خود فروشندگان یا همان عرضه کنندگان، ما را پیدا کنند.

اما چطور؟  سامانه متقاضی، اولین بازار تقاضای مجازی، این کار را برای شما به سادگی انجام می‌دهد.

تقاضای خود را به بازار ارسال کنید

سامانه متقاضی چیست؟

تا کنون تمام اپلیکیشن ها و وبسایت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک (خرید و فروش آنلاین) تنها به بازار عرضه پرداخته و بازار تقاضا را به کلی از یاد برده‌اند. سامانه متقاضی اولین و تنها وبسایت در ایران است که به صورت کاملا تقاضا محور عمل می‌کند.

 در این سایت خریدار می‌تواند با ثبت آگهی تقاضا، بازار مربوطه را از جزئیات کالایی که قصد خرید آن را دارد آگاه کند.

به عنوان مثال شما قادرید تنها با چند کلیک ساده برای خرید یا اجاره آپارتمان، اقدام به ثبت آگهی تقاضا نمایید. سپس تقاضای شما (به عنوان متقاضی آپارتمان) به تمام املاکی های محله مورد نظرتان ارسال شده و آنها می‌توانند به جزئیات تقاضای شما دسترسی داشته و در صورت در اختیار داشتن مورد مناسب به شما اطلاع دهند.

در نتیجه هرچه عرضه کنندگان بیشتری در جریان خرید شما قرار گیرند، شانس شما برای تهیه بهتر و اقتصادی تر کالا یا آپارتمان افزایش می‌یابد.

تفاوت سامانه متقاضی با سایر سایت ها در چیست؟

عمدتا فضای حقیقی شامل مغازه ها و فضای مجازی، همگی در اختیار بازار عرضه می‌باشد.

در صورتی که سامانه متقاضی در اختیار بازار تقاضا می‌باشد و تنها پلتفرمی که موقع خرید به کمک خریدار می‌آید.

تیکت های متقاضی

گذاشتن شرط خرید

بجای خواندن شرایط فروشندگان برای انتخاب محصول ، این بار شما ویژگی های مورد نظر را برای بازار ارسال کنید.

باخبر کردن گروهی فروشنده ها

با ثبت یک آگهی تقاضا می توانید همزمان گروهی از فروشندگان را با خبر کنید!

   چطور؟  ثبت آگهی تقاضا با شما، ارسال به بازار مورد نظر شما  با سامانه متقاضی

مدیریت دریافت پیشنهادها

پیشنهادات ارسال شده توسط فروشنده هارا میتوانید در یک صفحه در کنار هم مقایسه نمایید.

ثبت راحت آگهی

همه این خدمات فقط با چند کلیک ساده انجام می‌شود.

سامانه متقاضی می‌تواند موقع خرید به کمک بیاد و خیلی راحت بازار مورد نظر شما را با خبر کند.

اگر برای خریدتان تقاضا ثبت نمایید دیگر نیازی به گشتن ندارید.

چون گشتن توسط خود بازاری ها یا املاکی ها  انجام می‌شود و خیلی راحت می‌توانید در پنل کاربری پیشنهادات را دریافت و در کنار هم مقایسه بفرمایید.

ثبت آگهی در سامانه متقاضی

 

سامانه متقاضی برای چه کسانی مفید است؟

  • متقاضیان (مشتری یا خریدار)

سامانه در ابتدا برای ارائه خدمت به متقاضیان کالا و املاک در نظر گرفته شده. به عنوان مثال متقاضی کالا های دیجیتال، لوازم الکترونیک، موبایل و لپ‌تاب، لوازم خانگی و …

  • عرضه کنندگان (فروشندگان)

همچنین فروشندگان کالا و یا املاکی ها می‌توانند به جای صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات، در سریع ترین زمان به مشتری های بالقوه محصول خود دسترسی داشته و با آنها تماس بگیرند یا پیشنهاد قیمت خود را برای آنها ارسال کنند.

درآمد سامانه متقاضی از کجاست؟

سامانه متقاضی هیچ درآمدی از طرف متقاضیان نداشته و نخواهد داشت. ثبت آگهی تقاضا در این سامانه کاملا رایگان می‌باشد.

مدل درآمد سامانه از فروشندگان و املاکی ها می‌باشد.

برخی از مزایای سامانه متقاضی

1. صرفه جویی در وقت

تعداد ساعات زندگی ما حتی به یک میلیون ساعت هم نمیرسد پس یک ساعت هم بسیار مهم است چه بسا ساعتها از عمر ما به دنبال یک کالا یا خدمات به هدر رفته باشد، ما بیشتر اوقات متقاضی هستیم تا عرضه کننده و عمدتا  فرصت و زمان بررسی انبوه عرضه کنندگان را نداریم اما با ایجاد و ارسال آگهی تقاضا  در سامانه متقاضی دیگر لازم نیست اتلاف وقت نماییم و در بازار یا  فضای مجازی به دنبال عرضه کننده مناسب بگردیم بلکه این امکان وجود دارد که عرضه کنندگان به راحتی متقاضی را پیدا می کنند، همچنین با ایجاد مهلت تامین برای تقاضا میتوان از نظر زمانی تقاضاهای خود را مدیریت نموده تا سر فرصت و با خیالی راحت اقدام به تامین به موقع نماییم و لازم نیست با عجله اقدام به تهیه کالا یا خدمات کرده تا متضرر شویم.

2. صرفه جویی در هزینه ها

زمانی که ما به بازار خاصی مراجعه میکنیم هیچ گاه عرضه کننده بخاطر حفظ منافع خود نفر دست اول در کالای مد نظر را فاش نمینماید چه بسا که افراد عرضه کننده خود را وارد کننده و یا نماینده و…معرفی میکنند با این روش نیازی به گشتن به دنبال دست اولها نیست و خود عرضه کنندگان دست اولی میتوانند برای حفظ منافع بیشتر شما را پیدا کرده و موجب صرفه جویی در هزینه های شما گردند.

3. ایجاد اشتغال

اشتغال برای اقشار مختلف و آحاد جامعه بدین جهت که با وجود بازار تقاضای مجازی فرصت ارایه به همه داده خواهد شد و فقط در انحصار بازار و یا تعداد محدودی وب سایت نخواهد بود و هر شخص حقیقی و حقوقی میتواند برند خود شود و از مزایای توزیع عادلانه تقاضا برخوردار گرددمثال: فردی در بازار لوازم خانگی کارمند یک فروشگاهی  میباشد و با توجه به تجربه چندین ساله خود وارد کننده برخی از برندهای لوازم خانگی را میشناسد و زمانی که متقاضیان مد نظر تقاضای خود را در دید عموم قرار دهند برای اینگونه افراد امکان عرضه، فراهم میشود و میتوانند سفیران سامانه متقاضی شوند.

4. رونق تولید

بزرگترین دغدغه های تولید کنندگان از سه جهت 1-عدم استفاده از تکنولوژی روز و 2-عدم تامین مواد اولیه به صورت صحیح و اقتصادی و 3-عدم دسترسی درست به بازار تقاضای محصولات یا خدمات خود که موجب شده است تا قیمت تمام شده قابل رقابت نباشد که با تسریع در روند بازار تقاضا در صنعت، رونق به تولید باز خواهد گشت و با توجه به سیستم امتیاز دهی، تولید کننده با کیفیت مورد توجه متقاضیان قرار میگیرد و زمینه رشد در جهت فروش بیشتر و صادرات هموار میگردد.

5. کاهش ریسک در سرمایه گذاری و امکان ارزیابی و اطلاع از بازخورد قبل از عرضه کالا و خدمات

با توجه به اینکه یک وارد کننده کالا و یا یک تولید کننده میتواند قبل از واردات و یا تولید یک محصول جدید و غیر قابل پیشبینی آن را با جامعه تقاضا به اشتراک بگذارد و از نقطه نظرات صرف کنندگان آگاه شود و یا محصول و خدمات جدید را به نظر جامعه نزدیکتر کند و اشکال کار خود را  تا قبل از تحمل هزینه ها از بروز خسارت و ورشکستگی  جلوگیری نماید.

6. امکان ارزیابی واقعی و بیطرف عرضه کنندگان

با توجه به اینکه همواره فضای مجازی و فضای حقیقی همواره در اختیار عرضه کنندگان بوده و همواره آنها هم از خود و بیزینس خود تعریف نموده اند محلی و امکانی جهت بررسی بی طرفانه  آنها وجود ندارد، حال در بازار تقاضا این امکان فراهم شده که متقاضیان بتوانند  به آنها امتیاز دهد که در دل درگاه امن پیشبینی شده است که عرضه کنندگان را به درستکاری تشویق نماید که همین رفتار موجب رشد آنها گردد.

7. پیشرفت در حوزه های مختلف

با مدیریت اختصاصی و تخصصی تقاضاها  در حوزه های تکنولوژی، اقتصاد، صنعت، فرهنگ، سلامت و غیره میتوان با رفع چالشها و برخورداری از به مناقصه گذاشتن نیازها درکلیه بخشهای مختلف  به دستاوردهای بزرگی رسید و از بخشهای بزرگی از جامعه بهره مند گردید.

چگونه خرید خوبی داشته باشیم

8. تسریع در فرایند تبدیل ایده و دانش به محصولات و خدمات

با به اشتراک گذاری نیازمندی ها برای محصولات و خدمات جدید، میتوان به سرعت از بازخورد آن مطلع شد و به سرعت دست به اقدام زد و نظر مساعد سرمایه گذاران را جلب نمود، وقتی که سرمایه گذار از نتیجه کار مطمئن گردد به سرعت وارد عمل خواهد شد.

9. اصلاح فرهنگ مصرف گرایی

با توجه به این موضوع که همواره به نفع تولید کنندگان بوده که اجناس و خدماتی که ارایه میدهند به صورت مصرفی بوده تا با کوتاه نمودن زمان سیکل مصرف بتوانند دوباره و چند باره اقدام به فروش کالا نمایند که یکی از عواقب این کار کمک به تسریع در گرم شدن زمین است، در صورتی که اگر انتخاب به عهده متقاضی و مصرف کننده باشد قطعا ترجیح میدهد که کالا و خدمات دریافتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا به صورت بلند مدت در هزینه های خویش صرفه جویی نماید.