بهترین بازی های ps4 در 2023

بهترین بازی های ps4 در 2023

در حالی که وارد سال جدید میلادی می‌شویم، زمان مناسبی است تا به همه بازی‌های شگفت انگیزی که برای پلی استیشن 4 منتشر شده‌اند فکر کنیم. از ماجراجویی‌های اکشن گرفته تا روایت‌های درام، PS4 تجربه‌های بازی واقعا فراموش نشدنی را ارائه کرده است.. در سامانه متقاضی برای کمک به شما در انتخاب یک بازی برجسته، فهرستی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 را گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید | بهترین بازی های ps5 در 2023

Uncharted 5 از بهترین بازی های ps4

این بازی هیجان‌انگیز که در نسخه‌های مختلفی به بازار عرضه شده، اخیرا با معرفی قسمت پنجمش، بازیکنان را به قلمروهای کشف نشده اسطوره و افسانه می‌برد و شخصیت دریک را با لایه‌های عمیق‌تر و چالش‌های هیجان انگیز غنی می‌کند. جلوه‌های بصری بازی نفس‌گیر است و هر تلاش و رویارویی را به‌طور چشمگیری واقعی می‌سازد. وقتی در این شاهکار جذاب حرکت می‌کنید، مجذوب گیم پلی پیچیده آن خواهید شد و در لبه‌ی تعلیق معلق خواهید ماند. خط داستانی این بازی جذاب به گونه‌ای طراحی شده است که شما را کاملاً درگیر خود نگه دارد و Uncharted 5 را تبدیل به یک مکمل درخشان در فهرست بازی‌های پلی‌استیشن 4 در سال 2023 کرده است.

 

Uncharted 5 بازی های ps4 در 2023

God of War Ragnarok

در دنیای اسطوره‌ای God of War 5 غوطه ور شوید، جایی که دنیای فانی با الهی برخورد می‌کند. داستان انتقام‌گیری شخصیت ARES، شما را وارد یک درگیری رعدآسا بین کریتوس، جنگجوی اسپارتایی، و آرس، خدای جنگ می‌کند. این بازی با تکیه بر داستان‌های غنی اساطیر یونانی، نبردهای وحشیانه را با روایتی در هم می‌آمیزد که شما را مجذوب خود نگه می‌دارد. پویایی بازی با دقت طراحی شده است، مراحل چالش برانگیز که مهارت استراتژیک شما را آزمایش می‌کند تا باس فایت‌های حماسی که شجاعت و عزم شما را به لبه پرتگاه خواهد برد. در واقع نسخه جدید God of War فقط یک بازی نیست، بلکه حماسه‌ای است که شما را در تلاطم قدرت و انتقام غرق می‌کند.

بیشتر بخوانید | آیا خرید ps4 در 2024 ارزش دارد

 

God of War Ragnarok بازی های ps4 در 2023

بیشتر بخوانید | راهنمای خرید ps5

Assassin’s Creed Japan

برای سفر به سرزمین طلوع خورشید با Assassin’s Creed – The Samurai’s Code آماده شوید. این بازی هیجان‌انگیز به عنوان دنباله مورد انتظار در فرنچایز مشهور، بازیکنان را به قلب ژاپن فئودال، زمان سامورایی‌ها و شوگان‌ها منتقل می‌کند. در مسیر این بازی بر ترفند‌های سامورایی‌ها مسلط شوید و تیغه و مخفی کاری خود را در حین عبور از یک منظره تاریخی به زیبایی تیز کنید. روایت این بازی، به همان اندازه که پیچیده است، داستانی از وفاداری، قدرت و روح تسلیم‌ناپذیر سامورایی را القا می‌نمایند. هر مأموریت مخفیانه، هر دوئل دلخراش، وزن تاریخ و سنت را به دوش می‌کشد. ترکیبی از مبارزات مخفیانه سامورایی‌ها، مزیت هیجان‌انگیزی را به گیم‌پلی می‌بخشد و هر چالشی را به آزمونی از مهارت و استراتژی تبدیل می‌کند. با Assassin’s Creed Japan، شما فقط یک بازی را انجام نمی‌دهید، بلکه به دنیایی فریبنده قدم می‌گذارید که زندگی را در صفحات تاریخ می‌دمد، به شکلیکه هر لحظه سپری شده یک جهش هیجان انگیز در زمان است.

 

Assassin's Creed Japan بازی های ps4 در 2023

میخوای این کالا رو بخری؟

با چند کلیک همه بازارُ خبر کن
تا با بهترین قیمت پیداش کنی

 

The Last of Us Part III یکی دیگر از بهترین بازی های ps4

با نسخه سوم بازی The Last of Us، سفری جذاب به دنیای تاریک الی و جوئل را آغاز کنید. این بازی مجموعه‌ای از کاوش‌های روایی را تحت فشار قرار می‌دهد و بازیکنان را به مناطق ناشناخته‌ای سوق می‌دهد که مملو از شخصیت‌های غیرمنتظره، دشمنان مهیب و انتخاب‌های دلخراش هستند. آنچه در پیش است، یک تجربه بی‌نظیر از بازی است که جایگاه The Last of Us Part III را به عنوان یک قهرمان در قلمرو بازی‌های پلی استیشن 4 برای سال 2023 تثبیت می‌کند. خط داستانی همه جانبه و گیم پلی خلاقانه آن باعث می‌شود که هر برخوردی عمیقاً شخصی و به شدت واقعی باشد. قدرت دگرگون‌کننده بازی همانطور که عمیق‌تر در واقعیت پیچ خورده این آرمان‌شهر خیالی کاوش می‌کنید، با معضلاتی روبرو می‌شوید که حس اخلاقی و بقای شما را به چالش می‌کشد و نفس شما را از شدت ماجراجویی بودن بازی بند می‌آورد. The Last of Us Part III چیزی بیش از یک بازی است. این یک سفر احساسی در دنیایی ویران شده است که خطوط بین واقعیت و قلمرو مجازی را محو می‌کند و انسانیت را حتی در بدترین شرایط به ما یادآوری می‌کند.

 

The Last of Us Part III بازی های ps4 در 2023

بیشتر بخوانید | راهنمای خرید و انتخاب کنسول بازی

Horizon Forbidden West

سفری فراموش نشدنی را با Horizon Forbidden West آغاز کنید. این بازی یک اکتشاف فریبنده در دنیایی که دوباره اختراع شده است. شما به کفش‌های Aloy پا می‌گذارید، یک شکارچی بی‌باک که در حال کاوش در مناظر وسیع پسا آخرالزمانی مملو از حیات‌وحش مکانیزه است. برای عبور از بیابان‌های وسیع، جنگل‌های سرسبز، و شهرهای ویران‌شده‌ای که توسط طبیعت احیا شده‌اند و موجودات روباتیک پیشرفته در آن زندگی می‌کنند، آماده شوید. این مسیر عملکرد گیم پلی نوآورانه را حفظ نموده و آنها را با تکنیک‌های جدید مبارزه و دشمنان پیچیده‌تر غنی می‌کند. جذابیت دنیای پنهان اسرارآمیز، همراه با روایتی جذاب و تصاویری الهام‌بخش، تجربه‌ای جذاب را ایجاد می‌کند که به سرعت Horizon Forbidden West را به عنوان یک جواهر واقعی در مجموعه پلی‌استیشن 4 برای سال 2023 معرفی می‌کند. خودتان را برای یک ماجراجویی حماسی به دنیایی که مرز بین ماشین و طبیعت محو شده است آماده کنید. زیرا در این بازی، مبارزه برای بقا به اندازه دنیای اطراف شما نفس‌گیر است. Horizon Forbidden West صرفا یک بازی نیست، بلکه دعوتی است برای کشف ناشناخته‌ها، کشف رازهای یک دنیای فراموش شده و گم شدن در سفری نفس گیر که محدودیت‌های واقعیت را به چالش می‌کشد.

 

Horizon Forbidden West بازی های ps4 در 2023

Gran Turismo 7

کمربندهای ایمنی خود را ببندید و پیشرانه‌های خود را برای Gran Turismo 7، جدیدترین نسخه اضافه شده به مجموعه بازی‌های مسابقه‌ای نمادین روشن کنید. در نسخه هفتم از این بازی اتومبیلرانی جذاب، می‌توانید در سراسر جهان در برخی از افسانه‌ای‌ترین پیست‌های مسابقه، رقابت کنید. مجموعه گسترده خودروها نشان از این دارد که برای هر سلیقه‌ای یک ماشین مناسب وجود دارد، از خودروهای عضلانی کلاسیک گرفته تا سوپراسپرت‌های پیشرفته. چیزی که Gran Turismo 7 را متمایز می‌کند، گیم‌پلی یکپارچه آن است که فیزیک واقعی رانندگی را با گرافیک خیره‌کننده ترکیب نموده و تجربه رانندگی همه جانبه‌ای را ارائه می‌کند که دقیقاً شبیه به چیز واقعی است. چه یک گیمر معمولی باشید که از یک بازی مسابقه‌ای لذت می‌برید و چه از طرفداران سرسخت اتومبیل، Gran Turismo 7 یک تجربه هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد که مطمئناً ضربان قلب شما را بالا می‌برد.

 

Gran Turismo 7 بازی های ps4 در 2023

بیشتر بخوانید | معرفی بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

Dreams از بهترین بازی های ps4 در 2023

وارد دنیای بی‌کران Dreams شوید، یک بازی پیشگامانه که به شما قدرت می‌دهد تا وحشیانه‌ترین غرایز خلاقانه خود را آزاد کنید. نوآوری این بازی در فرض منحصر به فرد آن نهفته است که به شما امکان می‌دهد نه فقط بازی کنید، بلکه بتوانید بازی‌ها و تجربیات خود را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید. خود را در حال مجسمه‌سازی مناظر سورئال در سیارات بیگانه، ساختن ملودی برتر، یا ساختن روایتی پیچیده برای یک بازی ماجراجویی تصور کنید، رویاها این تصورات را به واقعیت تبدیل می‌کنند. این یک بازی است که به اندازه تخیل شما بی‌حد و حصر است و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مناظر رویایی خود را زنده کنید. هیجان خلقت، لذت به اشتراک گذاشتن خلاقیت‌های خود با جهان، و لذت غوطه‌ور شدن در قلمروهای مبتکرانه ساخته شده توسط گیمرهای دیگر را تجربه کنید. در Dreams، قدرت خلقت در نوک انگشتان شماست و به شما این امکان را می‌دهد که چیزهای خارق‌العاده را به قابل پخش تبدیل کنید. Dreams فقط یک بازی نیست، یک زمین بازی خلاقانه است که شما را به رویاهای بزرگتر به چالش می‌کشد. پس وارد عمل شوید و شروع به رویاپردازی کنید.

No Man’s Sky – Beyond

با No Man’s Sky به کیهان بی‌نهایت سفر کنید. در واقع این بازی بلیط شما برای سفری بی‌وقفه در دورترین نقاط جهان است. با عبور از جهان‌های بیگانه عجیب و غریب، که هرکدام مملو از گیاهان و جانوران منحصربه‌فرد و اسرارآمیز است، هیجان کشف را تجربه کنید. گرافیک خیره‌کننده بازنگری شده، حسی تازه از شگفتی را به هر چشم‌انداز القا می‌کند و باعث می‌شود جهان حتی زنده‌تر و گسترده‌تر احساس شود. این بازی همچنین پیشرفت‌هایی در ساخت پایگاه داشته و اجازه می‌دهد که بازیکنان، واقعاً سیارات خارجی را مانند خانه خود احساس کنند. تجربه مولتی پلیر بازی نیز به سطح جدیدی منتقل شده است و از شما دعوت می‌کند تا ماجراهای اکتشافی خود را با مسافران کیهانی به اشتراک بگذارید. چه درگیر نبردهای فضایی با اکتان بالا شده‌اید و چه صرفاً شگفت زده شدن در غروب خورشید در دنیایی دور را تجربه می‌نمایید، جهان No Man’s Sky – Beyond متعلق به شماست که باید کشف و تعریف کنید. بنابراین موتورهای سفینه فضایی خود را روشن کنید و خود را آماده کنید تا در جهان بی‌حد و حصر بازی، جایی که هر جرم آسمانی نوید اکتشافات جدید را در خود جای داده است، در انتظار شماست.

 

No Man's Sky – Beyond بازی های ps4 در 2023

میخوای این کالا رو بخری؟

با چند کلیک همه بازارُ خبر کن
تا با بهترین قیمت پیداش کنی

 

Days Gone 2 جز بهترین بازی های ps4

با بازی Days Gone 2 آدرنالین خود را بالا ببرید. در مقابل زیبایی رام نشده شمال غربی اقیانوس آرام، در بزرگراه‌هایی مملو از فریکرها پیمایش خواهید کرد و آماده آزمایش مهارت‌های بقای خود در هر قدم هستید. این خط داستانی شما را به دنیای گسترده‌تری سوق می‌دهد، جایی که خطر در غیرمنتظره‌ترین گوشه‌ها در کمین است و بقا‌ی شما به چابکی و تفکر سریع‌تان بستگی دارد. انتظار یک سیستم جنگی همه‌جانبه را داشته باشید که به گیم پلی استراتژیک نیاز دارد و شما را ملزم می‌کند که محیط اطراف خود را خلع سلاح نموده و سلاح‌هایی را بسازید تا از دشمنان وحشتناک خود پیشی بگیرید. روایت فشرده با تنش و تعلیق این بازی، از همان ابتدا شما را در چنگ می‌اندازد و شما را در یک مبارزه اعصاب خردکن برای بقا در میان یک زمین بایر دیستوپیایی فرو می‌برد. فضای سرد Days Gone 2 که با گرافیک خیره‌کننده و طراحی صدای فراگیر تشدید شده است، زیبایی تلخ دنیای پسا آخرالزمانی را در بر می‌گیرد. برای شروع یک سفر به‌یادماندنی آماده شوید که شما را در حدس زدن و تپش ضربان خود نگه می‌دارد و وضعیت Days Gone 2 را به عنوان یک بازی ضروری پلی استیشن 4 برای سال 2023 تثبیت می‌کند.

 

Days Gone 2 بازی های ps4 در 2023

بیشتر بخوانید | قابلیت‌ کاربردی گوشی‌ های IOS

Ratchet and Clank – Beyond the Nexus

به کشف کهکشان مورد علاقه خود در Ratchet and Clank – Beyond the Nexus برگردید. قسمت جدید این بازی، بُعدی از سری نمادین ترکیبی جالب از اکشن هیجان‌انگیز و داستان‌سرایی جذاب را ارائه می‌دهد و آن را به یک مکمل غیرقابل چشم‌پوشی به مجموعه بازی‌های ps4 در سال 2023 تبدیل می‌کند. آماده شوید تا سلاح‌های انفجاری جدید را به کار بگیرید و راه خود را از طریق پازل‌ها و چالش‌های فوق العاده سرگرم‌کننده باز کنید. روند گیم‌پلی اصلاح‌شده این گیم، تجربه بازی شما را غنی‌تر می‌کند و پیچ و تاب نوآورانه‌ای را به نبردهای اکشن می‌بخشد. همراه با داستان جذاب ماجراجویی بین کهکشانی، Beyond the Nexus شما را به یک سفر بازی سوق می‌دهد که در هر لحظه با هیجان و هوس طنین‌انداز می‌شود. فرقی نمی‌کند کهنه کار با تجربه این سری باشید یا یک تازه‌وارد، Ratchet and Clank – Beyond the Nexus وعده می‌دهد که تجربه‌ای از بازی همه‌جانبه ارائه می‌کند که هم لذت‌بخش و هم عمیقاً جذاب است.

 

Ratchet and Clank - Beyond the Nexus بازی های ps4 در 2023

 

بیشتر بخوانید | قابلیت های کاربردی گوشی اندروید

نتیجه‌ گیری

در این مقاله از سامانه متقاضی ۱۰ تا از بهترین بازی‌های ps4 را به شما معرفی کردیم. در همین زمینه باید اعتراف کنیم که پلی استیشن 4 همچنان به ساخت بهشتی برای گیمرها می‌پردازد و پالت متنوعی از عناوین استثنایی را ارائه می‌دهد که برای هر گیمری یک بازی جذاب وجود دارد. چه در آنچارتد 5 به جای یک قهرمان افسانه‌ای قدم بگذارید، چه در Assassin’s Creed Japan بر روش سامورایی تسلط پیدا نمایید و چه آماده کاوش در کیهان بی‌حد‌وحصر مجموعه No Man’s Sky باشید، آماده شوید تا خود را در این بازی‌ها غوطه‌ور کنید، چیزهای ناشناخته را کشف کنید، با چیزهای غیرمنتظره روبرو شوید و از هر پیروزی لذت ببرید. اینها تجربیاتی هستند که در انتظار شما هستند، داستان‌هایی که در انتظار گفتن هستند و لحظاتی که سفر بازی شما را شکل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *