قیمت لنت ترمز mvm

قیمت و خرید لنت ترمز mvm

لنت ترمز ممکن است پیچیده‌ترین قسمت mvm شما نباشد، اما نقشی کاملاً حیاتی در ایمن نگه داشتن شما در جاده ایفا می‌کند. در این مقاله از سامانه متقاضی، در مورد انواع و قیمت لنت ترمز mvm خواهیم گفت. در ادامه با ما همراه باشید.

نقش لنت ترمز در خودرو mvm

در حال عبور از بزرگراه هستید، یک مانع ناگهانی ظاهر می‌شود و باید توقف کنید. با لنت ترمز، mvm شما به موقع متوقف می‌شود و شما، مسافران و وسیله نقلیه شما را ایمن نگه می‌دارد. البته مزایای این قطعه به همین جا ختم نمی‌شود. لنت‌های ترمز باکیفیت همچنین باعث افزایش کارایی، کاهش سایش و صدمه به سایر قسمت‌های حیاتی سیستم ترمز، مانند دیسک‌ها و کالیپرها می‌شود.

بیشتر بخوانید | خرید و قیمت لوازم یدکی ام وی ام x22

انواع لنت ترمز برای mvm

انواع مختلفی از لنت‌های ترمز برای خودروهای mvm وجود دارد که هر کدام مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. بیایید این چهار مدل را با یکدیگر مقایسه کنیم.

بیشتر بخوانید | لنت ترمز برلیانس

لنت ترمز نیمه فلزی

اگر در گرمای شدید و با سرعت‌های بالا رانندگی نمی‌کنید، ممکن است مطابقت کامل خود را در لنت‌های ترمز نیمه فلزی پیدا کنید. این لنت‌ها با ترکیبی از 30 تا 65 درصد فلز، با مواد مقاومی مانند فولاد، آهن یا مس ساخته می‌شوند. لنت‌های ترمز نیمه فلزی mvm به گونه‌ای طراحی شده‌اند که گرما را تحمل کنند، در حالی که عملکرد ترمز قابل اعتماد و ثابتی را تضمین نمایند. با این حال، هر محصولی پاشنه آشیل خود را دارد. برای لنت‌های نیمه فلزی، عیب آنها برای ایجاد صدای بیشتر و ایجاد ساییدگی بیشتر در روتور ترمز است. این جنبه‌ها به ترکیب سخت‌تر آنها نسبت به سایر انواع لنت ترمز نسبت داده می‌شود. اما علی‌رغم این مشکلات، انعطاف‌پذیری و دوام بی‌نظیر لنت‌های ترمز نیمه فلزی در شرایط سخت، آن‌ها را به انتخابی مطلوب در میان بسیاری از مالکان mvm تبدیل می‌کند.

لنت ترمز بدون آزبست ارگانیک

اگر به دنبال لنت ترمز ملایم‌تر و کم صداتر هستید که حداقل گرد و غبار ترمز را تولید کند، لنت ترمز غیرآزبست آلی (NAO) ممکن است برای خودرو mvm شما انتخاب مناسبی باشد. لنت ترمز ارگانیک بر خلاف همتایان نیمه فلزی خود، با استفاده از ترکیبی از الیاف، شیشه، لاستیک و انواع دیگر مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شود. ترکیب نرم آن‌ها عملکرد آرامی را به آن‌ها می‌بخشد و به شما امکان می‌دهد از توقف‌های بدون لرزش و بی‌صدا لذت ببرید.

به عنوان یک امتیاز اضافی، ترکیب نرم‌تر آنها منجر به تولید کمتر گرد و غبار ترمز می‌شود و چرخ‌های شما را برای مدت طولانی‌تری تمیز نگه می‌دارد. با این حال، هر سکه دو رو دارد و این لنت‌ها در مقایسه با همتایان خود عمر کمتری دارند. علاوه بر این، به دلیل اتمام زودهنگام لنت‌ها در گرمای شدید هوا، ممکن است بهترین انتخاب برای شهرهای گرمسیری نباشند.

لنت ترمز بدون آزبست ارگانیک

لنت ترمز ارگانیک با فلز کم

با ایجاد تعادل بین نقاط قوت NAO و لنت‌های نیمه فلزی، این لنت‌های هیبریدی بهترین‌ عملکرد را برای mvm شما به ارمغان می‌آورند. این پدها که از حدود 10 تا 30 درصد فلز تشکیل شده‌اند، از مقاومت حرارتی فلز و عملکرد صاف و بی‌صدا مواد آلی استفاده می‌کنند. این بدان معناست که عملکرد ترمزگیری چشمگیری را بدون سر و صدای زیاد یا گرد و غبار دریافت می‌کنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که در حالی که آنها نسبت به نمونه‌های نیمه فلزی معمولی خود کم صداتر هستند، ممکن است کمی بیشتر از پدهای ارگانیک سر و صدا و گرد و غبار تولید کنند. علی‌رغم این نکات منفی، سازگاری و عملکرد خوب آن، لنت‌های ترمز NAO با فلز کم را به گزینه‌ای عالی برای رانندگانی که به دنبال گزینه لنت ترمز همه کاره و قابل اعتماد هستند، تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید | قیمت و خرید شمع mvm

لنت ترمز سرامیکی

این لنت ترمز که از ترکیبی از الیاف سرامیکی و مقداری فلز با مواد پرکننده ساخته شده است، مظهر عملکرد بالاست. اگر هوس یک سواری آرام بدون به خطر انداختن عملکرد ترمز خود را دارید، لنت‌های ترمز سرامیکی ممکن است همان چیزی باشد که شما برای mvm خود به آن نیاز دارید.

این لنت‌های شگفت‌انگیز صدا و گرد و غبار ترمز را به حداقل می‌رسانند. آنها همچنین دارای طول عمر قابل توجهی هستند که به دلیل سرعت پایین سایش آنهاست. اما کیفیت اغلب با برچسب قیمت بالاتر همراه است. با این وجود، عملکرد بی‌نظیر، دوام طولانی مدت و عملکرد بی‌صدا، لنت‌های ترمز سرامیکی را به انتخابی مطلوب در میان رانندگانی که به دنبال یک تجربه عالی هستند، تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید | قیمت کمک فنر mvm

قیمت لنت ترمز mvm x33

mvm ایکس ۳۳ یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلند‌های تولیدی مدیران خودروست که از سال ۸۹ در بازار کشورمان موجود است. این خودرو با کمک یک پیشرانه ۲ لیتری، ۱۳۹ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و سرعت آن در ۱۲ ثانیه از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بدون شک چنین شتابی نیاز به یک ترمز قوی دارد، قیمت لنت ترمز mvm x33 در حال حاضر بسته به نوع آن، بین ۴۵۰ هزار تا ۱.۲ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت لنت ترمز mvm ۳۱۵

ام وی ام ۳۱۵ در دو مدل هاچ بک و صندوقدار از سال ۹۱ توسط مدیران خودرو به بازار عرضه شد و در سال ۹۴ یک فیس لیفت کلی را تجربه نمود. این رقیب قدیمی پژو ۲۰۶ به یک نیروگاه ۱.۵ لیتری با ۱۰۷ اسب بخار قدرت مجهز شده است و سرعت آن در حدود ۱۲ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. شما می‌توانید برای توقف سریع این خودروی ۱۲۷۵ کیلوگرمی از انواع لنت‌های مرغوب موجود در بازار استفاده نمایید. خرید لنت mvm برای خودروی ۳۱۵ چیزی بین ۳۰۰ تا ۹۵۰ هزار تومان آب می‌خورد.

قیمت لنت ترمز mvm

قیمت لنت ترمز mvm x22

کراس آور mvm x22 از زمستان ۹۵ به بازار خودرویی کشورمان راه پیدا کرده است و یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌ بلندهای کوچک بازار است. این خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر در تیپ‌های مختلفی موجود است و ۱۰۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و حداکثر سرعتی برابر با ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت دارد. برای این خودرو انواع مختلفی از لنت ترمز در بازار موجود است. قیمت لنت ترمز mvm برای خودرو x22 در حال حاضر از ۳۵۰ هزار تا ۱.۳ میلیون تومان است.

پیشنهاد شگفت انگیز در خرید لنت ترمز mvm

لنت ترمز MVM در حال حاضر از طریق سامانه متقاضی، در یک پیشنهاد ویژه قرار دارد. این سیستم نوآورانه تجارب خرید را برای برآوردن نیازهای خاص مصرف‌کنندگان تنظیم می‌کند، بنابراین فرآیند خرید را بسیار ساده‌تر می‌کند.

سیستم متقاضی به عنوان یک پلتفرم آنلاین به مشتریان اجازه می‌دهد تا نیازهای خرید خود را ثبت کنند. چه این نیازها مربوط به کالاها باشد یا خدمات باشد، سامانه می‌تواند همه آن‌ها را در بر گیرد. به عنوان مثال، کاربر علاقه‌مند به خرید لنت ترمز MVM فقط باید نیاز خود را در دسته بندی محصول مربوطه ثبت کند.

سپس سیستم به طور دقیق تامین کنندگان قابل اعتماد را که می‌توانند تقاضا را برآورده کنند، بررسی می‌کند. عواملی مانند قیمت، کیفیت محصول و سرعت تحویل قبل از ارائه بهترین و برتر گزینه‌های موجود به مصرف‌کننده در نظر گرفته می‌شوند.

به منظور بهینه‌سازی بیشتر تجربه خرید، سامانه متقاضی خریدار و فروشنده را مستقیماً به هم متصل می‌کند. این سیستم به طور فعال بر کل فرآیند خرید نظارت می‌کند و در عین حال تعامل عرضه و تقاضا را نیز ارتقا می‌دهد. سیستم متقاضی با مدیریت خودکار نیازهای خرید، سهولت و لذت خرید آنلاین را افزایش می‌دهد.

در نهایت، با فناوری و قابلیت‌های پیشگامانه این سامانه، مشتریان نه تنها از یک پیشنهاد باورنکردنی در لنت ترمز MVM برخوردار می‌شوند، بلکه از راحتی و اطمینان در برآوردن نیازهای خریدی که ممکن است داشته باشند نیز برخوردار هستند. با سامانه متقاضی، تجربه خرید آنلاین خوشایند تضمین شده است.

بیشتر بخوانید | بهترین روش خرید لوازم یدکی ماشین

نتیجه‌ گیری

دنیای لنت‌های ترمز ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما درک نقش و انواع آن‌ها می‌تواند در حفظ ایمنی و عملکرد وسیله نقلیه شما بسیار مهم باشد. فرقی نمی‌کند که لنت‌های نیمه فلزی را انتخاب کنید یا ارگانیک یا سرامیک را در نظر بگیرید، مهم این است که مناسب وسیله نقلیه شما باشد. بنابراین به مدل خودرو mvm خود و سبک رانندگی‌تان  فکر کنید و لنت ترمزی را انتخاب نمایید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی