بهترین روش خرید لوازم یدکی ماشین

بهترین روش خرید لوازم یدکی ماشین

خرید لوازم یدکی و مصرفی خودرو از جمله نیازهای مداوم صاحبان انواع خودرو است. برای خرید لوازم یدکی خودرو راهکارهای متنوعی وجود دارند. برای مثال شما می‌توانید به بازارهای لوازم یدکی خودرو، نمایندگی‌ها یا تعمیرکاران مراجعه کنید.

با اینحال خرید حضوری چالش‌های مختلفی از جمله هزینه‌های رفت‌وآمد را در پی دارد. خرید آنلاین از سایت‌های فروشنده یک گزینه دیگر در این زمینه است. اما سامانه متقاضی یک روش خرید جدید را به شما پیشنهاد می‌دهد که مزایای فراوانی برای شما دارد. در این مطلب با راهکارهای متنوع خرید لوازم یدکی خودرو آشنا می‌شویم و بهترین روش خرید لوازم یدکی ماشین و مزایای آن را به شما معرفی می‌کنیم.

چرا خرید حضوری لوازم یدکی ماشین ایده خوبی نیست؟

خرید حضوری، روش سنتی دسترسی به لوازم یدکی مورد نیاز برای خودرو است. برای این منظور شما باید در شهر محل حضور خود به مغازه‌های لوازم یدکی، پاساژهای این قطعات و یا بورس‌های لوازم یدکی خودرو مراجعه کنید. در شهر تهران مراکز متعددی وجود دارند که این لوازم را تامین می‌کنند. برای مثال برخی از افراد خرید از پاساژها را ترجیح می‌دهند که چندین مغازه لوازم یدکی در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید | لوازم یدکی برلیانس h330

از پاساژهای لوازم یدکی شهر تهران می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • پاساژ کاشانی
  • پاساژ ولیعصر
  • پاساژ امیران
  • پاساژ معصومی
  • پاساژ آهنین
  • پاساژ سپر

از سوی دیگر در شهرهای بزرگ برخی از خیابان‌ها نیز به‌دلیل تعدد مغازه‌های لوازم یدکی خودرو به بورس لوازم یدکی تبدیل می‌شوند. برای مثال خیابان ملت تهران یکی از بورس‌های اصلی لوازم یدکی برای انواع خودروهای داخلی و خارجی است. ابتدای خیابان امیرکبیر و خیابان سعدی جنوبی نیز از جمله این خیابان‌های شهر تهران هستند.

چرا خرید حضوری لوازم یدکی ماشین ایده خوبی نیست؟

اگر به‌دنبال بهترین روش خرید لوازم یدکی ماشین هستید، ما خرید حضوری را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. اولین دلیل این موضوع این است که هر مدل از خودرو دارای تعداد بسیار بالایی قطعه یدکی و لوازم مصرفی است. بنابراین معمولا پیدا کردن قطعات خودرو برای مدل و برند خودروی شما و نیز از برند تولید کننده مورد نظر کاری بسیار دشوار و زمان‌بر است و شما باید به فروشگاه‌های متعددی مراجعه کنید. قرار گرفتن این فروشگاه‌ها در طرح ترافیک نیز مانعی دیگر است و حتی ممکن است بعد از ساعت‌ها گشتن به‌دنبال قطعه مورد نظر، موفق به انجام این کار نشوید.

بیشتر بخوانید | خرید و قیمت تسمه تایم برلیانس

راهکارهای خرید آنلاین لوازم یدکی ماشین

به‌طور کلی روش خرید آنلاین مزایای بسیار بیشتری برای متقاضیان لوازم یدکی ماشین نسبت به خرید حضوری دارد. بنابراین بهترین روش خرید لوازم یدکی ماشین قطعا یکی از راهکارهای خرید آنلاین می‌باشد. در واقع راهکارهای فراوانی برای خرید آنلاین این محصولات وجود دارند. برای مثال برای برخی قطعات یدکی از خودروهای خاص که در داخل کشور یافت نمی‌شوند، خرید از سایت‌های تجارت الکترونیک کشورهای خارجی، گزینه مناسبی است.

روش رایج دیگر، مراجعه به سایت‌های فروشنده لوازم یدکی خودرو است. این سایت‌ها تنوع بالایی دارند. برای مثال برخی از سایت‌ها فقط قطعات مصرفی خودروهای یک برند مانند هیوندای یا بی ام و را عرضه می‌کنند؛ برخی سایت‌ها فقط در زمینه فروش باتری ماشین از برندهای مختلف خودرو فعالیت دارند؛ برخی دیگر نیز طیف وسیعی از لوازم یدکی خودروهای چینی یا ایرانی یا فرانسوی را عرضه می‌کنند.

در این روش شما بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید لوازم یدکی مورد نیاز برای خودرو را به‌روش آنلاین خریداری کنید. البته برای این منظور نیز باید زمان کافی را برای جستجو در اینترنت، جستجوی قطعه مورد در سایت‌ها، مقایسه قیمت‌ها و … در نظر بگیرید. انتخاب فروشگاه معتبر نیز یک چالش دیگر برای شما است. بنابراین بهترین روش خرید لوازم یدکی ماشین کدام روش است؟

بهترین روش خرید لوازم یدکی ماشین، خرید از طریق متقاضی است

سامانه متقاضی یک بستر آنلاین برای ثبت تقاضای خرید در زمینه‌های مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به موبایل و تبلت، رایانه و لوازم شبکه، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، املاک و مستغلات و نیز خودرو و قطعات یدکی ماشین اشاره کرد. بنابراین متقاضی پلتفرمی است که مشتریان را به فروشندگان متصل می‌کند. اما خرید از متقاضی چه مزایایی برای شما دارد؟ در این روش، مزایای خرید از طریق این سامانه را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید | خرید قطعات یدکی مرسدس بنز

بهترین روش خرید لوازم یدکی ماشین، خرید از طریق متقاضی است

 

فروشنده به‌ دنبال شما می‌گردد، نه شما به‌ دنبال فروشنده!

در روش خرید آنلاین از سایت‌های فروشنده لوازم یدکی این شما هستید که باید به دنبال فروشنده بگردید. این یعنی باید تعداد زیادی از سایت‌ها بررسی کنید تا ببینید آیا قطعه مورد نظر شما در این سایت‌ها عرضه می‌شود؟ آیا این قطعه دارای موجودی برای فروش است؟ آیا قطعه مورد نظر توسط برند مورد نظر شما تولید شده است؟ آیا قیمت مناسبی دارد؟ همه این موارد زمان زیادی از شما می‌گیرند. اما در سامانه متقاضی، شما فقط تقاضای خرید لوازم یدکی را ثبت می‌کنید. در ادامه فروشگاه‌های عرضه کننده موارد تقاضای خرید را بررسی می‌کنند و در صورتی که قطعه مورد نظر را داشته باشند، این موضوع و قیمت آن را به شما اعلام می‌کنند. بنابراین در این روش دیگر نیازی به جستجوهای متعدد ندارید.

 

در روش خرید از سایت‌ها شما باید تنوع لوازم یدکی در سایت‌ها را بررسی کنید تا ببینید آیا محصولات مورد نظر شما در این سایت وجود دارند یا باید به سایت دیگری مراجعه کنید و یا باید چند محصول را از چند سایت مختلف خریداری کنید. اما استفاده از سامانه متقاضی درست مانند خرید از بازاری یکجاست.

بیشتر بخوانید | لوازم یدکی برلیانس h230

دیگر نگران تنوع لوازم یدکی در فروشگاه مورد نظر نباشید

این یعنی فروشگاه‌های فراوانی به این سایت مراجعه می‌کنند که هر کدام گروهی از انواع لوازم یدکی را عرضه می‌کنند؛ بنابراین گویی شما به یک فروشگاه مراجعه کرده‌اید که خود شامل امکانات و محصولات ده‌ها فروشگاه مختلف است. این مساله نیز باعث کاهش زمان خرید می‌شود.

لوازم یدکی را ارزان‌تر از همه‌جا بخرید

خرید از طریق سامانه متقاضی گزینه‌ای برای بهترین روش خرید لوازم یدکی ماشین است؛ زیرا در این روش دیگر نیازی به مقایسه قیمت لوازم یدکی مورد نظر خود در سایت‌های مختلف ندارید؛ اما چرا؟ به این دلیل که متقاضی، یک بازار رقابتی ایجاد می‌کند؛ اما نه برای محصول، بلکه برای تقاضای محصول. بنابراین فروشگاه‌ها در رقابت با یکدیگر تلاش می‌کنند کمترین قیمت را به شما پیشنهاد دهند تا شما آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید. در عین حال پیشنهاد متقاضی این است که برای اطمینان از منصفانه بودن قیمت، نام قطعه را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید و قیمت‌ها را بررسی و مقایسه کنید.

لوازم یدکی را ارزان‌تر از همه‌جا بخرید

 

خرید لوازم یدکی ماشین با استفاده از خدمات سامانه متقاضی

سامانه متقاضی یکی از جدیدترین و بهترین روش‌های خرید لوازم یدکی را در اختیار متقاضیان این کالاها قرار داده است. در این روش شما تقاضای خرید لوازم یدکی را در سایت ما در قالب یک آگهی ثبت می‌کنید. در ادامه سامانه متقاضی با استفاده از ابزارهای هوشمند خود اطلاعیه‌ای برای تمامی فروشگاه‌های عرضه این کالاها ارسال می‌کند. بنابراین هر کدام از این فروشگاه‌ها که دارای موجودی از لوازم یدکی مورد نظر باشند، بلافاصله به شما خبر می‌دهند و قیمت خود را نیز ارسال می‌کنند. در نتیجه در زمان بسیار کوتاهی می‌توانید لوازم یدکی مورد نیاز برای ماشین خود را خریداری کنید. برای دریافت این خدمات کافی است روی گزینه پنل کاربری در سایت ما کلیک کنید تا امکان ثبت تقاضای خرید برای شما ایجاد شود.

2 پاسخ

  1. ممنونم واقعا روش کاربردی هست مخصوصا برای خودروهای خارجی که سخت پیدا میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی