قیمت اجاره آپارتمان در سید خندان (فروردین ماه)

قیمت اجاره آپارتمان در سید خندان

در جداول زیر لیست قیمت اجاره آپارتمان در محله سید خندان آورده شده که طی تحقیقات تیم سامانه متقاضی
( تنها بازار تقاضای مجازی در ایران ) اجاره خانه در سید خندان حدودا از متری  6 تا 17 میلیون تومان است.
برای دیدن اختلاف قیمت کلیک کنید

اگر دنبال خانه هستید میتوانید با ثبت تقاضا ، به صورت یکجا 50 املاکی را باخبر کنید تا زود و راحت به خانه ی مورد نظرت برسی

قیمت اجاره آپارتمان 50 تا 70 متر در سید خندان

رهن کامل اجاره آپارتمان 50 تا 70 متر در محله سید خندان از متری 8 تا 16 میلیون تومان است و این مقدار قیمت بر اساس سال ساخت و محدوده تغییر میکند.

تا 5 سال ساختاز متری 11 تا 16 میلیون
5 تا 10 سال ساختاز متری 10 تا 13 میلیون
10 تا 20 سال ساختاز متری 8 تا 11 میلیون
20 تا 30 سال ساختاز متری 8 تا 10 میلیون

قیمت اجاره آپارتمان 70 تا 90 متر در سید خندان

رهن کامل اجاره آپارتمان 70 تا 90 متر در محله سید خندان از متری 7 تا 16 میلیون تومان است و این مقدار قیمت بر اساس سال ساخت و محدوده تغییر میکند.

 

تا 5 سالاز متری 11 تا 16 میلیون
5 تا 10 سال ساختاز متری 10 تا 14 میلیون
10 تا 20 سال ساختاز متری 8 تا 11 میلیون
20 تا 30 سال ساختاز متری 7 تا 10 میلیون

قیمت اجاره آپارتمان 90 تا 110 متر در سید خندان

رهن کامل اجاره آپارتمان 90 تا 110 متر در محله سید خندان از متری 7 تا 16 میلیون تومان است و این مقدار قیمت بر اساس سال ساخت و محدوده تغییر میکند.

 

تا 5 سالاز متری 11 تا 16 میلیون
5 تا 10 سال ساختاز متری 9 تا 12 میلیون
10 تا 20 سال ساختاز متری 8 تا 12 میلیون
20 تا 30 سال ساختاز متری 7 تا 9 میلیون

سامانه متقاضی اولین پلتفرم بازار تقاضای مجازی درکشور هستش که میتوانید هنگام خرید یا اجاره آپارتمان بجای گشتن میان املاکی های سید خندان، کل آنها را یکجا باخبر کنید

1-ثبت رایگان آگهی تقاضا برای اجاره آپارتمان در سید خندان با شما

2-ارسال آگهی تقاضای شما به املاکی های محله سید خندان با سامانه متقاضی

3-نتیجه : بجای گشتن میان املاکی ها، یکجا همه املاکی ها را خبر کن

قیمت اجاره آپارتمان 110 تا 130 متر در سید خندان

رهن کامل اجاره آپارتمان 110 تا 130 متر در محله سید خندان از متری 6 تا 15 میلیون تومان است و این مقدار قیمت بر اساس سال ساخت و محدوده تغییر میکند.

 

تا 5 سالاز متری 12 تا 15 میلیون
5 تا 10 سال ساختاز متری 9 تا 13 میلیون
10 تا 20 سال ساختاز متری 8 تا 12 میلیون
20 تا 30 سال ساختاز متری 6 تا 8 میلیون

قیمت اجاره آپارتمان 130 متر به بالا در سید خندان

رهن کامل اجاره آپارتمان 130 متر به بالا در محله سید خندان از متری 6 تا 17 میلیون تومان است و این مقدار قیمت بر اساس سال ساخت و محدوده تغییر میکند.

 

تا 5 سالاز متری 13 تا 17 میلیون
5 تا 10 سال ساختاز متری 10 تا 13 میلیون
10 تا 20 سال ساختاز متری 8 تا 11 میلیون
20 تا 30 سال ساختاز متری 6 تا 9 میلیون

 

دلایل اختلاف قیمت در محله سید خندان

محله سید خندان به دلیل شرایط جغرافیایی و ارتباطات خود، موقعیت ویژه‌ای برای زندگی در تهران محسوب می‌شود. در این مقاله از سامانه متقاضی، در مورد عوامل تأثیرگذار بر قیمت املاک در محله سید خندان بحث خواهیم کرد و علاوه بر این، گران‌ ترین و ارزان‌ ترین مناطق سید خندان را بررسی خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

شناخت موقعیت سید خندان

محله سید خندان در قلب پایتخت ایران، تهران واقع شده است. این محله پرطرفدار پل برجسته سیدخندان است که مرز بین مناطق 3 و 7 شهرداری تهران را تشکیل می‌دهد.

شناخت موقعیت سید خندان

موقعیت محله سیدخندان در همه جهات امتداد دارد، به‌شکلی که در محدوده منطقه 7 به سمت غرب به سمت پایانه خیابان سهروردی شمالی و میدان پالیزی امتداد دارد و از شرق به بزرگراه صیاد شیرازی می‌رسد. به سمت شمال، این محله تا بزرگراه رسالت امتداد می‌یابد و با حرکت به سمت جنوب، به خیابان شهید قندی در منطقه آپادانا می‌رسد.

بیشتر بخوانید | محله الهیه

برای بخشی از محله که در محدوده منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد، به سمت شرق تا خیابان رودخانه، به سمت غرب گسترش می‌یابد تا به بزرگراه حقانی می‌رسد. با حرکت در جهت شمال، مرز تا رسیدن به بزرگراه همت و در جهت جنوبی تا بزرگراه رسالت امتداد می‌یابد. این موقعیت مرکزی در تهران به این معنی است که سیدخندان در مجاورت سایر مناطق معروف شهر قرار دارد. قابل ذکر است، این مناطق شامل خیابان جردن، محله سهروردی، محله گاندی و آرژانتین است.

آشنایی با گران‌ ترین و ارزان‌ ترین جاهای سید خندان

محله مرفه نشین سید خندان تهران از ارتباط بسیار خوبی با بقیه شهر برخوردار است. علاوه بر دسترسی بالا، امکانات رفاهی زیادی مانند موسسات آموزشی، مراکز تفریحی، و امکانات بهداشتی و درمانی دارد، در نتیجه آن را به مکانی مناسب برای خرید آپارتمان تبدیل می‌کند. سید خندان به‌ عنوان یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های تهران خودنمایی می‌کند و به‌طور شگفت‌انگیزی برخی از جنبه‌های شخصیت تاریخی خود را حفظ کرده است، به‌ویژه در خیابان ارسباران که هاله‌ای از محله‌های قدیمی را در کنار زیرساخت‌های مدرن تداعی می‌کند.

اگرچه برخی از مناطق در سیدخندان خانه‌های قدیمی را حفظ کرده‌اند، اما این محله عمدتاً دارای تعداد قابل توجهی از ساخت‌وسازهای جدید است که خانه‌ها و آپارتمان‌ها را برای خرید و اجاره ارائه می‌دهند. با این حال، هزینه ملک در اینجا به طور قابل توجهی متفاوت است، که توسط مکان دقیق آن تعیین می‌شود.

آشنایی با گران‌ ترین و ارزان‌ ترین جاهای سید خندان

در بین تمام املاک، خیابان خرمشهر و خیابان کندی به طور متوسط گران‌ ترین املاک را در خود جای داده‌اند که آن‌ها را به بهترین مکان‌ها در سیدخندان تبدیل می‌کند. به دنبال آنها مناطقی از بالای پل سیدخندان مانند خیابان های جلفا، ارسباران، مجتبایی و شریعتی قرار دارند. نرخ ملک در اینجا در مقایسه با املاک گران قیمت در سهرودی شمالی و آپادانا ارزان‌تر است.

در مقابل، مقرون به صرفه‌ترین و ارزان‌ترین املاک در سیدخندان عمدتاً در مجاورت دبستان متمرکز است. به طور خاص، خیابان شهید کابلی همراه با خیابان‌های فرعی مجاور آن، گزینه‌های مناسب برای مسکن در سیدخندان را ارائه می‌کند و از این طریق به افراد با محدودیت‌های اقتصادی اجازه می‌دهد همچنان در این مکان ممتاز سرمایه‌گذاری کنند.

عواملی که بر قیمت املاک سید خندان تاثیر می‌گذارند

قیمت گذاری املاک در محله سید خندان تحت تاثیر عوامل مختلفی است. از جمله عوامل کلیدی، موقعیت جغرافیایی یک ملک در نزدیکی به امکانات مهمی مانند مدارس، بیمارستان‌ها، سوپرمارکت‌ها و پارک‌هاست. همچنین نزدیکی ملک به وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو به دلیل راحتی بیشتر، ارزش آن را افزایش می‌دهد.

اندازه یک ملک نقش مهمی در قیمت گذاری دارد. املاک بزرگتر، متشکل از اتاق خواب‌ها و حمام‌های بیشتر و دارای امکانات اضافی مانند استخر، جکوزی، لابی، و خدمات امنیتی، قیمت‌های بالاتری دارند. در نتیجه، املاک کوچکتر بدون این ویژگی‌ها، قیمت خرید کمتری دارند.

بیشتر بخوانید | محله سعادت آباد

وضعیت ملک در سید خندان نیز عاملی حیاتی‌ست. سن و سطح نگهداری ملک بر هزینه آن تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، سازه‌های مدرنی که به درستی نگهداری می‌شوند و تحت بازسازی کامل قرار گرفته‌اند، قیمت بالاتری دارند. از سوی دیگر، املاک قدیمی‌تر و ضعیف‌تر به دلیل هزینه‌های نگهداری اضافی برای خریداران، قیمت‌های پایین‌تری دارند.

پویایی تقاضا و عرضه نیز در تأثیرگذاری بر قیمت املاک و مستغلات سید خندان بسیار مهم است. تقاضای زیاد برای املاک، ناشی از موقعیت مطلوب محله و مجموعه‌ای از امکانات موجود و حمل و نقل عمومی، منجر به افزایش قیمت ملک می‌شود. درک این عوامل، بینش ارزشمندی را برای خریداران یا اجاره‌کنندگان ملک در سیدخندان فراهم می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات در منطقه بگیرند.

عواملی که بر قیمت املاک سید خندان تاثیر می‌گذارند

چند نکته برای خرید ملک در سید خندان

  1. بودجه بندی: مهمترین نکته تعیین بودجه است. در این جنبه، تمام شرایط مالی فعلی، از جمله درآمد، بدهی‌ها، امتیاز اعتباری، و مبلغی که برای سپرده گذاری در اختیار دارید، باید ارزیابی شوند. به یاد داشته باشید که هزینه‌های اضافی مانند مالیات، بیمه و نگهداری را در نظر بگیرید.
  2. موقعیت مکانی: موقعیت ملک به طور قابل توجهی بر ارزش آن تأثیر می‌گذارد. به طور کامل در مورد منطقه با توجه به زیرساخت‌ها، در دسترس بودن امکاناتی مانند بیمارستان‌ها، مدارس، پارک‌ها، بازارها، حمل و نقل عمومی و غیره تحقیق کنید. همچنین، در مورد برنامه‌های توسعه آتی که ممکن است بر ارزش یا کیفیت زندگی ملک تأثیر بگذارد، اطلاعات کسب کنید.
  3. بازرسی: قبل از خرید هر ملک، همیشه یک بازرسی کامل برای ارزیابی وضعیت آن انجام دهید. ارزیابی باید شامل سازه، سقف، سیستم‌های الکتریکی، لوله کشی، گرمایش، سرمایش و غیره باشد.
  4. مشاور املاک: کمک گرفتن از یک مشاور املاک قابل اعتماد اغلب سودمند است. زیرا برخی از آنها دانش جامعی در مورد بازار محلی املاک و مستغلات، قیمت گذاری، و معاملات معاملاتی دارند و در وقت شما و مشکلات احتمالی آینده صرفه جویی می‌کنند. به مطالعه ادامه دهید تا از روش یافتن بهترین مشاور املاک برای رفع نیازهای‌تان مطلع شوید!
  5. موارد قانونی: تمام جنبه‌های قانونی مرتبط با ملک را بررسی کنید. باید از نظر قانونی عاری از اختلاف، دارای عناوین مالکیت مشخص، تاییدیه‌های لازم و رعایت کلیه مقررات قانونی باشد.
  6. تامین مالی: تجزیه و تحلیل گزینه‌های تامین مالی و انتخاب مناسب یکی دیگر از جنبه‌های حیاتی است. نرخ‌های بهره، شرایط پرداخت و جریمه‌های احتمالی وام‌های رهنی مختلف را مقایسه کنید تا بهترین معامله را انجام دهید. همچنین باید از پیامدهای تغییرات نرخ بهره در آینده آگاه باشید.
  7. ارزش آتی: همیشه توصیه می‌شود ارزش آتی ملک را در نظر بگیرید. تحقیق در مورد روند املاک و مستغلات، نرخ قدردانی ملک در منطقه، عوامل بالقوه موثر بر ارزش ملک در آینده، و غیره. خرید ملک در حالت ایده آل باید یک سرمایه گذاری بلند مدت باشد که در طول زمان افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید | محله قلهک

اینها برخی از ملاحظات مهم در هنگام خرید ملک در سید خندان است که با هدف محافظت از سرمایه گذاری و استفاده حداکثری از آن انجام می‌شود. قابل ذکر است که موقعیت هر فردی منحصر‌به‌فرد است و از این رو این ملاحظات باید با توجه به شرایط شخصی تنظیم شوند.

بدون هزینه تمام ‌املاکی‌های منطقه رو با خبر کن!

به دنبال خرید یا اجاره ملک در سید خندان هستید؟ آیا می‌خواهید یک راه آسان برای برقراری ارتباط نیازهای خود با هر آژانس املاک در یک منطقه مشخص داشته باشید؟ با استفاده از خدمات سامانه متقاضی، می‌توانید به سرعت و بدون زحمت با تمام نهادهای املاک و مستغلات ارتباط برقرار کنید. این سامانه اولین بازار تقاضای آنلاین کشور است که به شما امکان می‌دهد به طور همزمان با تمام مشاوران املاک مرتبط در منطقه سیدخندان در مورد درخواست‌های خرید یا اجاره خود ارتباط برقرار نمایید و شما را از جستجوی وقت گیر نجات دهد. برای این منظور، مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

  1. ثبت رایگان درخواست اجاره یا خرید آپارتمان در سیدخندان.
  2. درخواست شما را از طریق سامانه متقاضی به بنگاه‌های املاک در سیدخندان ارسال می‌شود.
  3. این امر باعث می‌شود که تمامی مشاوران املاک مطمئن در سیدخندان از نیازهای شما آگاه شوند.

در واقع با سیستم کارآمد متقاضی، خرید یا اجاره خانه به طور قابل‌توجهی آسان‌تر می‌شود. دیگر نیازی نیست از طریق وب سایت‌های املاک و مستغلات جستجویی زمان بر را تجربه نمایید. چون این سیستم همه طرف‌های ضروری را از علاقه شما مطلع می‌کند. بنابراین از تجربه خرید یا اجاره املاک و مستغلات در سیدخندان بدون استرس لذت ببرید.

امکانات محله ی سید خندان در یک نگاه

                                       

                          

بیمارستان فرمانیه نزدیک سید خندان

  • بیمارستان رسالت
  • بیمارستان همای رحمت
  • کلینیک ارتوپدی فنی آتل
  • بیمارستان فرمانیه
  • کلینیک اطفال پگاه
  • کلینیک شبانه‌روزی دندان پردیس
  • مرکز تخصصی طب کار ستایش کار
  • بیمارستان فوق تخصصی چشم نگاه
  • کلینیک دندانپزشکی ساره
  • کلینیک سیدخندان
  • داروخانه دکتر حقیقت فرد
  • داروخانه دکتر شریفیان

دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی نزدیک سید خندان

  • پیش دبستانی دکتر حسابی (پسرانه غیرانتفاعی)
  • پیش دبستانی گل یاس: (دخترانه غیرانتفاعی) 
  • مدرسه شهید باقری (مدرسه پسرانه دولتی) 
  • مدرسه هاجر (دبستان دخترانه دولتی) 
  • مدرسه کلام مهر (دبستان پسرانه غیرانتفاعی)
  • مدرسه فرزانه (دبستان دخترانه غیرانتفاعی) 
  • مدرسه پاکزادنیا (متوسطه اول پسرانه دولتی) 
  • مدرسه هاجر (متوسطه اول دخترانه دولتی)
  • مدرسه کلام مهر (متوسطه اول پسرانه غیرانتفاعی) 
  • مدرسه فضیلت (متوسطه دوره اول دخترانه غیرانتفاعی) 
  • مدرسه سرای دانش (متوسطه دوم پسرانه غیرانتفاعی)
  • مدرسه شایستگان نور (متوسطه دوم دخترانه غیرانتفاعی) 
  • مدرسه سیدرضی (متوسطه دوم پسرانه دولتی) 
  • مدرسه هاجر (متوسطه دوم دخترانه دولتی) 
  • دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی خواجه نصیر الدین طوسی
  • آموزشگاه عصر شبکه
  • آموزشگاه زبان بامداد دانش نبش کوچه عطار

پارک-بهشت-مادران-در-سید-خندان

  • پارک بهشت مادران
  • پارک شریعتی
  • پارک جلفا
  • بوستان عقاب
  • بوستان نرگس
  • موزه رضا عباسی
  • بوستان زرین لعل
  • بوستان آزادگان
  • پارک اندیشه
  • پارک پرنیان
  • مجموعه ورزشی محبوبه دانش حقانی
  • استخر مجموعه ورزشی پیام

مسجد در محله سید خندان

  • مسجد یا الله 
  • مسجد امام جعفر صادق (ع)
  • مسجد النبی (ص)
  • مسجد رسالت
  • مسجد حضرت خدیجه کبری (س)
  • مسجد امام علی
  • مسجد المهدی
  • مسجد محمدیه
  • مسجد پیامبر اعظم (ص)
  • مسجد حجت

رستوران در محله سید خندان

  • کافه دایک
  • کافه نیوان
  • کافه عربی راحیل
  • کافی شاپ هنر
  • کافی شاپ سریاس
  • کافه فنجون
  • کافه پی ام
  • کافه ویونا
  • الو کافه
  • کافه وهب
  • کافه نیوان
  • کافه دایک
  • رستوران ماهی سفید
  • رستوران و کافه تخت جمشید
  • کافه رستوران چوگان
  • فست فود دهه شصتی مهرون
  • فست فود کلانا
  • فست فود ویست فود
  • تهیه غذا ضیافت
  • جاست فلافل سیدخندان
  • تهیه غذای ممتاز
  • کبابسرای آیدا
  • کترینگ پارسی

مرکز خرید اندیشه در سید خندان

  • مرکز خرید سیدخندان
  • پاساژ پالیزی
  • مرکز خرید اندیشه
  • مرکز خرید و خدمات رفاهی فخر آجا
  • مجتمع تجاری باران
  • دهکده تجاری تفریحی پلاتنیوم
  • مرکز خرید اختر
  • آبمیوه و بستنی فروشی پالیزی
  • فروشگاه افق کوروش شعبه یاس
  • فروشگاه اتکا
  • میدان میوه و تره‌بار جلفا
  • بازار میوه و تره‌بار خواجه عبدالله

مطالب پیشنهادی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی