راهنمای خرید یخچال ارزان قیمت

راهنمای خرید یخچال ارزان قیمت

گر قصد خرید یخچال ارزان قیمت دارید، بدانید که یخچال های ارزان، همیشه هم با کیفیت نیستند و ممکن است با خرید آن‌ها به دردسر بزرگی بیفتید! در این مطلب تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مناسب‌ ترین یخچال تا سقف ۲۰ میلیون تومان را به راحتی آب‌خوردن پیدا کنید و از انتخاب خود لذت ببرید.

یخچال‌های جدید چه امکاناتی دارند؟

چند سالی است که یخچال‌ها فقط یک جعبه‌ی پُر‌سر‌و‌صدا برای خنک کردن موادغذایی نیستند. دیگر وجود آب‌ سرد‌کن و یخ‌ساز اتوماتیک و فیلترهای مختلف برای حفظ طراوت موادغذایی و تصفیه آب شاید چندان عجیب به نظر نمی‌رسند.

در یخچال‌ های جدید، جذابیت و ردپای فناوری در هر قسمت دیده می‌شود. مثلا درب فرانسوی در کنار بدنه استیل براق و ضدزنگ، می‌تواند ظاهری امروزی و زیبا به آشپزخانه شما ببخشد. در سینه‌ آن‌ها، موتورهای اینورتر خطی وجود دارد که دوام بالا و سروصدا و مصرف انرژی کمتری دارد. اگر مصرف کمتری می‌خواهید، یخچال‌های Door in Door این امکان را دارند که بدون بازکردن درب یخچال محتویات آن را تماشا کنید.

در عصر اینترنت و فناوری، بعضی از مدل‌ها به دوربین داخلی و امکان اتصال به گوشی همراه مجهز شده‌اند. حتی سامسونگ با تکنولوژی Family Hub پا را فراتر گذاشته و یک تلویزیون عمودی بزرگ روی در یخچال‌ قرار داده است. تنظیم میزان دما و مشاهده محتویات یخچال از راه دور، انتقال تصویر گوشی همراه به نمایشگر یخچال و وب‌گردی، پخش موسیقی، مشاهده‌ فیلم و… از سایر امکانات این وسیله است.

بیشتر بخوانید | معنی کلمات روی ماشین لباسشویی

کدام یخچال انتخاب بهتری است؟

یخچال‌های موجود در بازار تا سقف ۲۰میلیون تومان، اندازه و امکانات متفاوتی دارند که بهتر است قبل از خارج کردن اسکانس‌های پُرزَرق‌وبرق از جیب‌تان همه آن‌ها را بدانید!

شکل و فرم یخچال

امروزه یخچال‌ها با انواع مختلف و کارایی‌های متفاوتی به بازار می‌آیند که در این لیست به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم.

  • یخچال تک درب: متداول‌ترین و قدیمی‌ترین شکل یخچال‌ها، مناسب برای هتل‌ها، فروشگاه یا افراد مجرد.
  • مدل فریزر پایین: دسترسی راحت و بدون خم شدن به محفظه‌ی یخچال، فریزر بزرگتر نسبت به مدل تک درب و امکان تفکیک موادغذایی به دلیل وجود کشوهای متعدد.
  • مدل فریزر بالا: معمولا ابعاد بزرگتری از مدل تک درب دارند ولی در قسمت فریزر خبری از کشو‌ها نیست. اگر بودجه محدودی دارید این مدل را انتخاب کنید.
  • یخچال‌فریزر دوقلو: این مدل طرفداران بسیاری دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب مناسبی است. همچنین حمل‌ونقل آن نسبت به مدل ساید‌بای‌ساید آسان‌تر است.
  • یخچال ساید‌بای‌ساید: مدل ارتقا یافته‌ یخچال‌های دوقلو با بالاترین سطح امکانات و فناوری. اما بر خلاف یخچال‌های دوقلو برای نگهداری موادغذایی حجیم مناسب نیستند.
  • یخچال‌فریزر درب فرانسوی: ترکیبی از ساید‌بای‌ساید و مدل فریزر پایین است. در این یخچال دیگر محدودیتی برای قراردادن موادغذایی بزرگ مانند کیک تولد یا ظرف های عریض وجود ندارد.
  • یخچال‌فریزر چهار درب: جدیدترین یخچال بازار همان مدل فرانسوی است که در قسمت فریزر برای تفکیک بهتر مواد‌غذایی یک درب اضافه دارد.

در زمان خرید یخچال، ابعاد یخچال را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید، پاسخ به این سوالات کمک می‌کند تا بهترین اندازه را شناسایی کنید:

به چه مقدار فضا نیاز دارم؟ بیشتر چه نوع غذایی در یخچال نگهداری می‌شود؟ چند وقت یک‌بار به خرید مواد غذایی می‌روم؟ خانواده‌ من چند نفره است؟ و از همه مهم‌تر، چقدر فضا در آشپزخانه برای قرار دادن یخچال دارم؟

خرید یخچال ساید بای ساید خاکستری

میزان مصرف انرژی

بهترین راه برای دانستن مصرف انرژی یخچال، بررسی اطلاعات موجود در برچسب انرژی است. مصرف انرژی در کمپرسور اینورتر خطی در سطح ممتاز است و می‌تواند مبلغ قبض برق را تا ۳۰ درصد و حتی بیشتر کاهش دهد.

ببیشتر بخوانید | راهنمای خرید بخاری گازی

برند و سازنده‌ یخچال

“هر چه کهنه‌کار تر بهتر” تفکری که بیشتر مردم به آن اعتقاد دارند! اما گاهی برندی جدید در کنار قیمت رقابتی و کیفیت بالا، می‌تواند به انتخاب اول برای خرید یخچال تبدیل شود. پس بهتر است برند یخچال به اولین ملاک‌ شما تبدیل نشود. در بین آشنایان جست‌و‌جو کنید و نظر آن‌ها را در مورد یخچال‌ مصرفی‌‌شان بدانید.

به عنوان مثال کیفیت خدمات پس از فروش چگونه است؟ آیا در سال‌های استفاده دچار خرابی شده است؟ سهولت دسترسی به لوازم‌یدکی چگونه است؟

بهترین یخچال تا سقف ۲۰ میلیون تومان کدام است؟

درست است که هیچ ارزانی بی حکمت نیست، ولی در این‌جا لیستی از یخچال‌های با کیفیت و ارزان قیمت آورده‌ایم که خدمات پس از فروش گسترده و مناسبی عرضه می‌کنند.

یخچال اسنوا

خرید یخچال اسنوا تا سقف 20 میلیون

در سال ۱۳۸۴ تعدادی از متخصصین و مهندسان ایرانی دور هم جمع شدند و برند اسنوا متولد شد. اسنوا در حال حاضر انواع مختلفی از لوازم خانگی تولید می‌کند، که یخچال یکی از آنهاست.

یخچال‌فریزر بالا پایین اسنوا مدل S3/0275TI یکی از پُرطرف‌دارترین محصولات این شرکت است. این یخچال ۲۷ فوتی حجم زیادی از مواد غذایی را به شکل تازه و خنک نگهداری می‌کند.  رتبه انرژی A+ و سیستم بدون برفک آن، ملاک با اهمیتی برای خرید یخچال اسنوا است.

نمودار مصرف انرژی

A+

نوع یخچال

یخچال‌فریزر بالا

وزن

۱۱۵ کیلوگرم

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش یخچال

۴۰۰

قیمت

۱۹,۳۳۶,۰۰۰ تومان

 

یخچال جی پلاس

یخچال جی پلاس با محفظه Fresh Box

شرکت گلدیران که چندین دهه نمایندگی برند ال‌ جی را در کارنامه دارد، این‌بار با نام اختصاصی خود برند جی‌ پلاس را تولید کرد. برای تولید محصولات جی پلاس از قطعات ساخته شده در کشورهای مختلفی استفاده می‌شود، اما باعث نمی‌شود تا با یک محصول ایرانی با کیفیت روبرو نباشیم. یخچال جی پلاس مدلGRF-M5317W  با موتور اینورتر و طراحی چشم‌نواز خود می‌تواند گزینه مناسبی برای خریداران باشد.

با خرید یخچال جی پلاس می‌توانید در کنار استفاده از ظرفیت 521 لیتری، از ویژگی‌ فناوری سرمایش سریع و سیستم انجماد سریع و محفظه‌‌ای برای تازه ماندن مواد غذایی استفاده ببرید.

بیشتر بخوانید | خرید پکیج مناسب منزل شما

نمودار مصرف انرژی

A++

نوع یخچال

کمبی بالا فریزر

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش یخچال و فریزر

۵۲۱

قیمت

۱۶,۸۵۰,۰۰۰ تومان

یخچال هاردستون

یخچال هاردستون مدل HD7

هاردستون یک شرکت بازرگانی بزرگ است که از سال ۲۰۰۱، برند خود را در محصولات با کیفیت‌ترین تولید‌کنندگان لوازم‌ خانگی درج کرده و به بازار می‌فرستد.

یخچال‌های این برند با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب در ایران به فروش می‌رسند و خرید یخچال هاردستون یکی از بهترین انتخاب‌ها در این بازه‌ قیمتی است.

یخچال 23 فوت هاردستون مدل HD7 با ۶۳۹ لیتر حجم، در بین رقبا‌‌ی هم‌رده با ظرفیت بالای خود شناخته می‌شود.

برای کاهش مصرف انرژی و راحتی مصرف‌کننده، یک آبریز بیرونی در نظر گرفته شده تا خروج سرما از داخل یخچال به حداقل برسد.

نمودار مصرف انرژی

A

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا و پایین

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش یخچال

۳۴۰

قیمت

۱۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان

یخچال هیمالیا

یخچال هیمالیا بر قله زیبایی ها

هیمالیا یکی از برندهای نام آشنای داخلی در تولید لوازم خانگی است. برگ برنده هیمالیا استفاده از موتورهای با کیفیت ساخت سامسونگ کره، هایتک چین، دامفوس آلمان و سکاپ اسلوانی است.

خرید یخچال هیمالیا با ۶۰ ماه گارانتی تعویض موتور و کیفیت و گستردگی خدمات پس از فروش، یک انتخاب به‌صرفه است.

مدل زیبای امگاپلاس HRFN60501 با رتبه انرژی A، ویژگی‌های به‌دردبخوری مانند یخ‌ساز اتوماتیک و گارنتی ۳۰ ماهه دارد. شما می‌توانید این محصول را به صورت نو یا کارکرده توسط سایت متقاضی خریداری کنید.

فقط درخواست خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، این وسیله را از زنجیره‌ی فروشندگان‌ خود در اختیار شما قرار بدهیم.

نمودار مصرف انرژی

A

نوع یخچال

کمبی

وزن

۹۹ کیلوگرم

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش یخچال

۴۱۵

قیمت

۱۸,۸۱۲,۹۵۰ تومان

یخچال ایکس ویژن

خرید خچال ساید بای ساید سفید ایکس ویژن

بیش از ۱۵ سال است که ایکس ویژن به تولید لوازم خانگی با کیفیت ایرانی مشغول است. این برند با ۲۰۰ نمایندگی معتبر در سطح کشور، ۳۶ ماه گارانتی معتبر برای محصولاتش عرضه می‌کند.

بدون شک یخچال و فریزر سایدبای‌ساید 20 فوت ایکس ویژن مدل TS551-AWD/ASD یکی از بهترین یخچال‌های سایدبای‌ساید است که در این رنج قیمتی قرار دارد.

در این مدل علاوه بر وجود آب‌سردکن که باعث سهولت دسترسی و کاهش مصرف انرژی می‌شود، سیستم گردش هوای چندگانه در نظر گرفته شده که باعث خنک‌سازی یک‌نواخت و سراسری قفسه‌های یخچال می‌شود.

نمودار مصرف انرژی

A

نوع یخچال

ساید‌بای‌ساید

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش یخچال و فریزر

۵۵۱ لیتر

قیمت

۱۹,۸۸۵,۰۰۰ تومان

یخچال پارس

یخچال پارس

کارخانجات پارس با بیش از نیم قرن تجربه در ساخت لوازم خانگی، از قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان لوازم خانگی در ایران است. بدون شک رمز تولید ماندگار این برند، چیزی جز کیفیت و قیمت مناسب و مشتری مداری نیست.

تمام یخچال‌هایی که تا الان معرفی کردیم سایز بزرگی داشتند، ولی اگر دنبال یک یخچال‌ کوچک‌ و جادار هستید، یخچال 13 فوت پارس مدل 1300 گزینه‌ مناسبی است.

درست است که امکانات متنوعی مانند یخ‌ساز و آب‌سرد‌کن ندارد، اما با این قیمت خرید یخچال پارس یکی از با کیفیت‌ترین انتخاب‌ها در بازار است.

نمودار مصرف انرژی

B

نوع یخچال

معمولی

وزن

۷۰ کیلوگرم

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش یخچال

۲۲۸

قیمت

۷,۵۹۹,۰۰۰ تومان

یخچال دیپوینت

یخچال دیپوینت

برخلاف سایر تولید‌کنندگان ایرانی، فعالیت دیپوینت فقط به ساخت یخچال و فریزر معطوف شده است. این شرکت از سال ۱۳۷۶ با نام گل آسای سرما به تولید یخچال می‌پردازد که در سال‌های اخیر با نام دیپوینت وارد بازار می‌شود.

 مدل DISCOVER بروز‌ترین محصول این برند است. رتبه انرژی A در کنار قابلیت Knock Knock که در محصولات گران‌قیمت ال جی دیده بودیم، برای خرید یخچال دیپوینت وسوسه‌انگیز است.

این قابلیت تنها با دو بار ضربه زدن به صفحه‌نمایش، محتویات داخل یخچال را بدون باز کردن درب آن به شما نشان می‌دهد.

نمودار مصرف انرژی

A

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا و پایین

وزن

۸۳ کیلوگرم

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش یخچال

۳۲۰

قیمت

۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

یخچال الکترواستیل

یخچال الکترواستیل

شرکت الکترواستیل بیش از 50 سال سابقه درخشان در تولید محصولات مختلف برودتی دارد. خریداران از یخچال‌های این برند رضایت کافی دارند و کیفیت آن‌را در سطح قابل‌قبول می‌دانند.

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید یخچال الکترواستیل در این محدوده قیمتی، مدل Ultima ES35 را انتخاب کنید. این یخچال عریض و مرتفع فضای زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کمپرسور اینورتر کم‌صدا و گرید انرژی A+ و دسترسی به محتویات داخل یخچال بدون نیاز به باز‌کردن درب اصلی آن، از تفاوت‌های کلیدی این یخچال در برابر رقبای هم‌رده است.

نمودار مصرف انرژی

A+

نوع یخچال

کمبی پایین فریزر

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش یخچال

۴۶۴

قیمت

۱۵,۹۰۰,۰۰۰

بهترین مکان برای خرید یخچال ارزان قیمت کجاست؟

در گذشته بهترین شیوه‌ تهیه‌ یک یخچال، خرید از فروشگا‌ه‌های لوازم خانگی و یا نمایندگی‌های فروش آن بود. اما در حال حاضر با گسترش اینترنت در تمامی ابعاد زندگی، خرید یخچال به کمک اینترنت وسوسه‌‌انگیز به نظر می‌رسد.

اگر تصمیم به خرید اینترنتی دارید حتما اصالت فروشنده و قیمت‌ها را بررسی کنید تا گرفتار نشوید، یا اینکه می‌توانید این کار را بر عهده ما بگذارید. برای این کار کافی‌ است تا مشخصات وسیله‌ی موردنظرتان را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان از زنجیره‌ی تامین‌کنندگان‌، آن را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما تهیه کنیم.

جمع بندی

یخچال یکی از ضرورتی‌ترین لوازم خانگی است که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. یخچال‌ها در انواع مختلف و ابعاد متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در این نوشته شما را برای خرید یخچال ارزان قیمت و با کیفیت تا سقف ۲۰ میلیون تومان راهنمایی کردیم و بهترین‌ها را معرفی کردیم.

دیگر نگران اتلاف وقت برای خرید هر وسیله‌ و حتی گرفتار شدن در دام فروشندگان بدون اصالت نباشید! می‌توانید به راحتی آب خوردن در سایت متقاضی ثبت‌نام کنید و تنها با ذکر مشخصات دستگاه مورد‌علاقه، آن را در کمترین زمان برای شما پیدا خواهیم کرد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی