قیمت سرپلوس برلیانس

خرید و قیمت سرپلوس برلیانس

محصولات برلیانس در ایران از محبوبیت خوبی برخوردار هستند و قطعات آن‌ها نیز در بازار به وفور پیدا می‌شوند. سرپلوس به عنوان یکی از قطعات با آمار خرابی بالا در محصولات برلیانس شناخته می‌شود که در این صورت، هیچ راهی جز تعویض آن وجود ندارد. اما با توجه به حضور تامین‌کننده‌های مختلف، قیمت سرپلوس برلیانس در بازار متفاوت است. شما می‌توانید در این صفحه از سامانه متقاضی برای خرید سرپلوس برلیانس با قیمت مناسب اقدام کنید.

پلوس و سرپلوس چه قطعاتی هستند؟

اتصالات با سرعت ثابت که بیشتر به عنوان پلوس شناخته می‌شوند، در انتهای محورهای محرک قرار دارند. این قطعات برای اتصال محورهای محرک به گیربکس و چرخ‌ها ضروری هستند. این مفاصل به دلیل عملکرد و موقعیت مکانی خود به راحتی در گذر زمان فرسوده می‌شوند. آنها حتی می‌توانند بشکنند و مشکلات ایمنی زیادی را ایجاد کنند.

در نتیجه، اگر به هر دلیلی احساس کردید که پلوس‌ها و سرپلوس‌های خودروی برلیانس شما با مشکل مواجه هستند، پیشنهاد می‌کنیم سریعا برای رفع آن اقدام کنید.

علاوه بر اینکه محور محرک را در جای خود نگه می‌دارد، مجموعه پلوس و به خصوص سرپلوس قدرت را از گیربکس به چرخ‌ها منتقل می‌کنند. در اصل، آنها اطمینان می‌دهند که وقتی روی گاز فشار می‌دهید، چرخ‌های شما می‌چرخند. اگر سرپلوس برلیانس به درستی کار نکند، ممکن است بر نحوه کنترل وسیله نقلیه شما تاثیر بگذارد. غالبا هنگام جابه‌جایی دنده، صدای کوبیدن یا قلقلک را می‌شنوید که نشان می‌دهد چیزی اشتباه است.

اگر مفصل شکسته شود، می‌تواند ماشین را از حرکت بازدارد و می‌تواند آسیب شدیدی به همراه داشته باشد، و این جز ضروری در وسیله نقلیه شما است که باید در شرایط خوبی نگهداری شود.

بیشتر بخوانید | صفحه کلاچ برلیانس

پلوس و سرپلوس چه قطعاتی هستند؟

 

نشانه‌های خرابی سرپلوس برلیانس

یک محور با سرعت ثابت (CV)، نیم شفت یا همان پلوس، نیرو را از گیربکس و دیفرانسیل خودرو گرفته و به چرخ‌ها منتقل می‌کند و به خودرو اجازه می‌دهد به جلو برود. همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، این یک قطعه مهندسی مهم است. در نتیجه، هرگونه خرابی در یکی از بخش‌های مجموعه پلوس می‌تواند باعث بروز مشکلات مختلف شود. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که سرپلوس به عنوان یکی از شایع‌ترین قطعاتی در مجموعه پلوس شناخته می‌شود که در گذر زمان آسیب می‌بیند. در ادامه برخی از نشانه‌های خرابی مجموعه پلوس و خصوصا سرپلوس برلیانس را بررسی کرده‌ایم.

لرزش در حین رانندگی

لرزش در حین رانندگی را می‌توان به عنوان یک مشکل بزرگ در مجموعه پلوس دانست. زیرا موارد زیادی وجود دارد که می‌تواند هنگام رانندگی باعث لرزش شود. با این حال، اگر ارتعاشات بیش از حد هستند، با سرعت افزایش می‌یابند یا حسی غیرمعمول به درایو شما می‌دهند، ممکن است به دلیل محور پلوس باشد. علت ارتعاش هر چه که باشد، یعنی اینکه خودروی شما به بررسی دقیق‌تری نیاز دارد. اما معمولا این لرزش مربوط به خرابی مشعلی یا کوزه‌ای پلوس، سه شاخه پلوس و سرپلوس می‌شود.

بیشتر بخوانید | خرید شمع برلیانس

مشاهده چربی روی گردگیر پلوس

سرپلوس برلیانس دارای بوت یا همان گردگیرهایی می‌باشد که حاوی گریس است و این گردگیر باید مانع خالی شدن گریس شود. عدم روانکاری مناسب در گذر زمان می‌تواند به سلامت پلوس خودروی شما آسیب بزند و باعث از بین رفتن سرپلوس برلیانس شود. در نتیجه، اگر هرزمان مشاهده کردید که خودروتان دارای نشت گریس از سمت گردگیر است، پیشنهاد می‌کنیم به فکر تعویض گردگیر باشید.

سرپلوس برلیانس

 

شنیدن صدای تق‌ تق

برای شنیدن صدای تق‌تق، به خصوص صدای ریتمیک، گوش خود را بیرون از خودرو نگه دارید. شنیدن این صدا لزوما نمی‌تواند مربوط به خرابی سرپلوس برلیانس شود. اما به عنوان یکی از رایج‌ترین نشانه‌ها می‌باشد. اما در صورت شنیدن چنین صدایی، لازم است که سریعا مشکل را بررسی کنید. برخی موارد، ممکن است متوجه شوید که صدای تق‌تق در دنده‌عقب بیشتر است. در صورت وجود چنین موردی، باید علاوه بر سرپلوس، گیربکس و دنده دیشلی‌ها نیز بررسی شوند.

بیشتر بخوانید | صفحه کلاچ برلیانس

صدای کلیک کردن در زمان پیچیدن

اگرچه گاهی اوقات به عنوان یک کلیک بلند و گاهی اوقات به عنوان یک تق کوچک توصیف می‌شود، اما در حالت کلی، شنیدن صدای کلیک در زمان پیچیدن به عنوان یکی از نشانه‌های خرابی سرپلوس برلیانس شناخته می‌شود و در صورت شنیدن چنین صدایی باید به فکر تعمیر و تعویض سرپلوس باشید. توجه کنید که اگر به این مورد توجه لازم را نداشته باشید، احتمال چپ کردن خودرو در سرعت بالا و آسیب رسیدن به آن وجود دارد. در سامانه متقاضی، می‌توانید سرپلوس برلیانس را با قیمت مناسب خریداری کنید.

بیشتر بخوانید | قیمت جلو پنجره برلیانس

روش افزایش طول عمر سرپلوس برلیانس

یکی از مواردی که حتما باید درباره سرپلوس خودروی برلیانس در نظر داشته باشید، روش‌های در نظر گرفته شده برای افزایش طول عمر آن است. به طور کلی، این قطعه در دسته قطعات مصرفی قرار می‌گیرد. چرا که در معرض آب‌وهوای مختلف قرار دارد و حتی اشیای مختلف نیز می‌توانند به این قطعه آسیب شدید وارد کنند. در نتیجه، با رعایت برخی نکات می‌توانید تا حد امکان طول عمر سرپلوس خودروی خود را افزایش دهید و مانع بروز مشکل در آن شوید.

بیشتر بخوانید | لوازم یدکی برلیانس h330

روش افزایش طول عمر سرپلوس برلیانس

یکی مواردی که حتما باید در افزایش طول عمر سرپلوس در نظر داشته باشید، سلامت گردگیر پلوس است. وقتی که گردگیر پلوس آسیب دیده باشد، آب، برف، گل و خاک وارد پلوس می‌شود و ساچمه‌های درون سرپلوس آسیب خواهند دید.

خالی شدن گریس داخلی سرپلوس برلیانس می‌تواند عامل دیگری برای آسیب دیدن آن باشد و برای جلوگیری از خراب شدن این قطعه، حتما باید به این نکته توجه کنید. معمولا پارگی گردگیر پلوس باعث تخلیه گریس سرپلوس می‌شوند.

بیشتز بخوانید | سرسیلندر برلیانس

چرا سامانه متقاضی را برای خرید سرپلوس برلیانس انتخاب کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارند که دست به دست هم می‌دهند تا بخواهید برای خرید سرپلوس خودروی برلیانس، سامانه متقاضی را انتخاب کنید. اگر به دنبال خرید یک سرپلوس باکیفیت و البته خوش‌قیمت هستید، می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید.

روند کاری سامانه متقاضی با وب‌سایت‌های دیگر تامین قطعات یدکی فرق می‌کند. برای خرید از این وب‌سایت‌ها، فروشنده‌ها قیمت ثابتی را در نظر می‌گیرند و شما با توجه به نیاز خود، محصول را سرچ کرده و اقدام به خرید می‌کنید. اما در سامانه متقاضی، شما آگهی منتشر می‌کنید که به سرپلوس برلیانس نیاز دارید. در ادامه، تامین کنندگان و فروشندگانی که این قطعه را در اختیار دارند، به شما پیشنهاد قیمتی خواهند داد. این باعث می‌شود تا شما یک لیست کامل از چندین مجموعه برای خرید سرپلوس برلیانس در اختیار داشته باشید که هرکدام قیمت رقابتی را برای محصولات خود ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید | پلوس برلیانس

اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که اگر برای خرید محصولات از طریق سامانه متقاضی اقدام کنید، دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید محصولتان نخواهید داشت. بلکه فروشنده‌ها به صورت پستی محصول را برای شما ارسال خواهند کرد. همه این موارد در کنار هم باعث شده‌اند تا متقاضی به یکی از بهترین سامانه‌ها برای خرید قطعات یدکی خودرو تبدیل شود.

خرید سرپلوس خودروی برلیانس

 

 بیشتر بخوانید | تسمه دینام برلیانس

سامانه متقاضی؛ مرجع خرید قطعات یدکی با بهترین قیمت

سرپلوس برلیانس امکان تعمیر ندارد و در صورت خرابی باید به فکر تعویض آن باشید. در این صفحه از سامانه متقاضی این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید برای خرید سرپلوس خودروی برلیانس با قیمت مناسب و کیفیت بالا اقدام کنید. اگر در دریافت خدمات از وب‌سایت ما هرگونه مشکل یا سوالی داشتید، کافی است از طریق یکی از مسیرهای ارتباطی موجود تماس بگیرید. کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی