راهنمای خرید دستگاه قند خون

با وجود تنوع بالای مدل‌ها، انتخاب و خرید دستگاه قند خون می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد. خوشبختانه این راهنما تمام اطلاعاتی را که در هنگام انتخاب بهترین دستگاه اندازه‌گیری قند خون نیاز دارید، به شما ارائه می دهد. برای آشنایی با صفر تا صد خرید بهترین دستگاه تست قند خون خانگی موجود در بازار و نحوه کار با آنها، همراه سامانه متقاضی باشید.

بهترین روش خرید دستگاه قند خون چیست؟

با ثبت تقاضای خرید دستگاه قند خون در سامانه متقاضی که اولین بازار تقاضای مجازی داخل کشور می‌باشد، می‌توان با چند کلیک ساده تقاضای خود را ارسال گروهی کنیم و تمامی بازار را یکجا با خبر کنیم. این خدمات کاملا رایگان توسط سامانه متقاضی انجام می شود.

 

میخوای این کالا رو بخری؟

با چند کلیک همه بازارُ خبر کن
تا با بهترین قیمت پیداش کنی

شش نکته مهم  برای خرید دستگاه تست قند خون

وقتی نوبت به انتخاب دستگاه اندازه‌گیری قند خون مناسب می‌رسد، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید. چون در کنار قیمت دستگاه قند خون، عوامل دیگری هم هستند که باید به آنها دقت کنید. در این قسمت نکاتی را در اختیارتان قرار می دهیم تا به آسانی دستگاه قند خون مناسب خود را شناسایی و خریداری نمایید.

یک. تحقیق کنید

قبل از خرید دستگاه قند خون، باید حسابی تحقیق کنید. با جستجوی آنلاین شروع کنید تا انواع مدل‌های موجود و ویژگی‌هایشان را مطالعه کنید. مواردی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از: دقت، قابلیت‌های دستگاه، زمان تست، میزان حافظه، وضوح صفحه نمایش، کالیبراسیون، نحوه مدیریت داده و قابل حمل بودن دستگاه.

دو. نیازهای خود را در نظر بگیرید

قبل از شروع خرید دستگاه تست قند خون، از خود سوالاتی بپرسید: آیا به یک صفحه نمایش بزرگ نیاز دارم؟ هر چند وقت یکبار سطح قند خونم را آزمایش خواهم کرد؟ آیا باید نتایج آزمون خود را در طول زمان پیگیری کنم؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند تا لیست مدل‌هایی را که مطابق با نیازتان هستند را آسان‌تر شناسایی کنید.

به ویژگی‌های دستگاه فکر کنید؛ آیا مدلی می خواهید که اعداد را درشت نمایش دهد و استفاده از آن به راحتی فشردن یک دکمه باشد؟ آیا برای ذخیره داده ها به حافظه اضافی نیاز دارید؟ آیا باید در جیب یا کیف شما جا شود؟ دانستن اینکه دقیقاً به چه چیزی از یک دستگاه قند خون انتظار دارید، می‌تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.

بیشتر بخوانید | قیمت انواع دستگاه تست قندخون

سه. قیمت ها را مقایسه کنید

هنگام خرید دستگاه قند خون مقایسه قیمت ها بسیار مهم است. دقت کنید که دستگاه اندازه‌گیری قند خون، بدون نوار تست ارزشی ندارد و این نوارها یکبار مصرف هستند. برخی از دستگاه‌ها ممکن است قیمت کمتری داشته باشند، اما از طرف دیگر نوار تست گران‌تری دارند و همینطور بلعکس. قیمت دستگاه قند خون یکی دیگر از عوامل مهم است. بسیاری از مدل‌ها از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند، بنابراین مطمئن شوید که مدلی را انتخاب می‌کنید که به بهترین وجه متناسب با بودجه شماست. با این حال خیلی کم نگذارید، زیرا مدل‌های ارزان‌تر ممکن است کمتر قابل اعتماد باشند.

برای مقایسه قیمت ها از چندین منبع وقت بگذارید و تعیین کنید کدام مدل بیشترین ارزش را در برابر مبلغ پرداختی دارد. همچنین به دنبال تخفیف ها یا پیشنهادهای ویژه ای باشید که می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

خرید دستگاه تست قند خون

 

چهار. نظر مالکان را بدانید

هنگام خرید دستگاه قند خون، نظرات کاربران و متخصصان را بررسی کنید. بررسی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا از عملکرد دستگاه و ویژگی‌های آن مطلع شوید.

همچنین خواندن نظرات مشتریان برای مشاهده کاربرپسند بودن دستگاه بسیار مهم است. بررسی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تصمیم آگاهانه‌تری بگیرید و از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید. می‌توانید نظرات را در وب‌سایت‌هایی مانند دیجی‌کالا یا سایر سایت‌های مرتبط با سلامتی پیدا کنید. با صرف زمان برای خواندن نظرات، می توانید مطمئن شوید که بهترین دستگاه را برای نیازهای خود خریداری می‌کنید.

پنج. از پزشکتان راهنمایی بگیرید

بهتر است قبل از خرید دستگاه قند خون با پزشک خود مشورت کنید. یک پزشک می‌تواند به شما کمک کند تا دستگاه مناسب برای نیازهای خود را شناسایی کنید. از پزشک خود در مورد ویژگی های یک مدل خاص و سازگاری یا عدم سازگاری آن با داروها یا سبک زندگی خود بپرسید. در نهایت، پزشک می‌تواند توصیه‌هایی را از سایر بیماران یا متخصصانی که تجربه استفاده از دستگاه‌های تست قند خون را داشته‌اند، به شما ارائه دهد.

شش. تصمیم بگیرید

وقتی تمام اطلاعات مورد نیاز خود را فراهم کردید، زمان تصمیم‌گیری فرا می‌رسد. با توجه به سبک زندگی و بودجه خود تصمیم بگیرید که کدام دستگاه قند خون برای شما بهترین است.

اگر هنوز مطمئن نیستید، با نفر دومی مانند یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. در نهایت با پرسیدن این سوالات خود را برای خرید دستگاه تست قند خون آماده‌ کنید: آیا نوارهای تست جایگزین به راحتی در دسترس هستند؟ آیا در صورت بروز مشکلات فنی می‌توان به راحتی با نمایندگی تماس گرفت؟ آنها تا چه اندازه برای ارائه خدمات متعهد هستند؟

تبریک می‌گوییم، شما اکنون آماده هستید تا دستگاه قند خون خود را خریداری کنید!

برای مطالعه محتوا راهنمای انتخاب و خرید دستگاه فشار خون کلیک کنید

کدام دستگاه قند خون مناسب شماست؟

بررسی قیمت مارک‌ها و مدل‌های مختلف باعث می‌شود تا بهترین خرید را داشته باشید. بسیاری از مدل‌ها دارای لوازم جانبی مختلف مانند قلم تست، نوار تست قند خون یدکی و کیف حمل هستند.

برخی نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند اتصال بی‌سیم و برنامه‌های گوشی‌های هوشمند هستند. حتماً در مورد تمام ویژگی‌های موجود در هر مدل تحقیق کنید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می‌کند.

خرید بهترین دستگاه‌های تست قند خون در بازار

در ادامه با سامانه متقاضی همراه باشید، چرا که به معرفی بهترین و قابل‌اعتمادترین برندهای موجود در بازار می‌پردازیم.

خرید دستگاه تست قندخون کلور چک مدل TD-4230 (قیمت زمستان 1401)

خرید دستگاه تست قندخون کلور چک مدل TD-4230

مزیت دستگاه تست قند کلور چک، دسترسی راحت به نوار تست است. زیرا برخلاف دستگاه‌های دیگر که باید نوار تست مطابق با برند دستگاه باشد، حساسیتی در مارک نوار تست ندارد.

بیشتر بخوانید | قیمت انواع دستگاه فشار خون

همراه با این دستگاه یک بسته ۵۰ تایی نوار تست قند خون کلور چک و یک بسته ۱۰۰ عددی سوزن لنست ارائه می‌شود. بنابراین تا مدت‌ها نیاز شخص را برطرف می‌کند.

مشخصات دستگاه تست قندخون کلور چک مدل TD-4230
ابعاد صفحه نمایش۳۰x۳۴ میلی‌متر
منبع انرژییک عدد باتری ساعتی CR2032
میزان حافظه۴۵۰ نتیجه
صفحه نمایشLCD
محتویات جعبهدستگاه تست قند خون، ۱۰ عدد سوزن، ۲۵ عدد نوار تست، دستگاه سوزن زن به همراه سرپوش، دفترچه راهنما، برگه راهنمای سریع کاربر، دفترچه ثبت روزانه، کیف نگهداری
قیمت ۶۹۰.۰۰۰ تومان

خرید دستگاه تست قند خون دیابان مدل SMM 1000 (قیمت زمستان 1401)

 

خرید دستگاه تست قند خون دیابان مدل SMM 1000

 

دستگاه تست قند خون دیابان ساخت ایران مطابق با جدیدترین تکنولوژی کشور کره جنوبی است. این وسیله دارای ۴ حالت انجام تست است که شامل قبل از خوردن غذا، بعد از خوردن غذا، بعد از ورزش و بعد از استفاده از دارو می‌شود.

این دستگاه دارای قابلیت (Auto Coding) است و کد نوار تست را به صورت اتوماتیک از روی نوار تشخیص می‌دهد و نیازی به واردکردن کد به شکل دستی ندارد.

مشخصات دستگاه تست قند خون دیابان مدل SWM 1000
اعلام نتیجهدر ۵ ثانیه
منبع انرژی۲ عدد باتری سکه‌ای
میزان حافظه۳۰۰ نتیجه
صفحه نمایشLCD
مشخصات کلیدی۱۰۰ عدد نوار تست، قلم سوزن زن، ۲۵ عدد سوزن، دو عدد باتری سکه‌ای و دفترچه راهنمای فارسی و کیف نگهداری
قیمت۳۰۸.۰۰۰ تومان

خرید دستگاه تست قند خون اکیو چک مدل اینستنت (قیمت زمستان 1401)

خرید دستگاه تست قند خون اکیو چک مدل اینستنت

این محصول ساخت کشور آلمان است و با قابلیت اتصال بی‌سیم، در اندازه گیری قند خونتان کمک می‌کند. دقت این دستگاه توسط سازنده ضمانت شده و نتایج آن بسیار مطمئن است.

دستگاه تست قند خون اکیو چک مدل اینستنت، به صورت خودکار نتایج قند خون شما را ثبت کرده و به کمک بلوتوث به گوشی هوشمند شما و یا از طریق USB به کامپیوتر منتقل می‌کند.

مشخصات دستگاه تست قند خون اکیو چک مدل اینستنت
ابعاد۷۰x۴۰x۱۵ میلی‌متر
منبع انرژیباتری
میزان حافظه۷۲۰ نتیجه
صفحه نمایشLCD با چراغ پس زمینه
مشخصات کلیدیدستگاه شامل ۱۰ عدد نوار تست و یک مخزن لانست (حاوی ۶ عدد لانست استریل) است.
قیمت۷۵۰.۰۰۰ تومان

خرید دستگاه تست قند خون بیورر مدل GL42 (قیمت زمستان 1401)

 

خرید دستگاه تست قند خون بیورر مدل GL42

 

بیورر یکی شرکت‌های معروف تولید ابزارهای سنجش وضعیت سلامتی است و دستگاه تست قند خون GL42 یکی از محصولات این کمپانی است، که با تنها ۶/۰ میکرو لیتر خون در مدت ۵ ثانیه نتیجه را در صفحه بزرگش نمایش می‌دهد.

داخل جعبه علاوه بر خود دستگاه، یک قلم سوزن زنی، ۵ عدد سوزن خون‌گیری، ۵ عدد نوار تست، ۱ عدد باتری، کیف نگه‌داری و دفترچه راهنما وجود دارد.

مشخصات دستگاه قند خون اَکیوچک مدل Guide
اعلام نتیجهدر ۵ ثانیه
منبع انرژیباتری
میزان حافظه۴۸۰ نتیجه
صفحه نمایشLED
مشخصات کلیدینمایشگر بزرگ، شکاف نوار تست قابل‌رؤیت در شب و نوار تست‌ با ابعاد بزرگ
قیمت ۲.۸۸۰.۰۰۰ تومان

نکاتی که قبل از اندازه گیری قند خون باید رعایت کنید

اندازه گیری قند خون خود در خانه یک راه عالی برای کنترل سلامتی است، اما مهم است که این کار را درست انجام دهید. در اینجا به چند نکته برای آزمایش دقیق قند خون اشاره می‌کنیم:

  • دستورات پزشک را دنبال کنید. پزشک شما احتمالاً دستورالعمل های خاصی در مورد چگونگی اندازه گیری قند خون ارائه می دهد. . پزشکان توصیه می‌کند که اندازه گیری را در حالت ناشتا انجام دهید.
  • از سوزن تست قند خون یا سوزن قلم انسولین تمیز و خشک استفاده کنید. قبل از مطالعه، مطمئن شوید که لانست تمیز و خشک است. سوزن مرطوب دقت آزمایش را کم می‌کند.
  • دستان خود را بشویید. شستن دست ها با آب گرم و صابون قبل از آزمایش قند خون بسیار مهم است. این کار به جلوگیری از ورود هرگونه کثیفی یا میکروب به زخم کمک می‌کند و نتایج را قابل‌اعتمادتر می‌کند.
  • هر روز در ساعت معینی تست کنید. برای اینکه تصویر دقیقی از سطح قند خون خود داشته باشید، بهتر است هر روز در زمان مشخصی آزمایش را تکرار کنید.
  • هر بار از همان نقطه استفاده کنید. برای اطمینان از ثبات و دقت، بهتر است هر بار که قند خون خود را اندازه‌گیری می‌کنید از همان نقطه بدن خود استفاده کنید.

چگونه قند خون را در خانه اندازه گیری کنیم؟

اندازه گیری قند خون خود بخش مهمی از مدیریت دیابت شماست. با توجه به اینکه سطح قند خون معمولا دچار نوسان است، بنابراین برای اینکه مطمئن شوید قندتان در محدوده ایمن باقی می‌ماند، باید آزمایش را به صورت منظم تکرار کنید.

اگر دیابت دارید، لازم است بدانید که چگونه می‌توان میزان قند خون را با دستگاه خانگی اندازه گیری کنید.

خوشبختانه اندازه‌ گیری قند خون با وجود دستگاه تست خون خانگی، آسان‌تر از همیشه است. این دستگاه‌ها به شما این امکان را می دهند که به سرعت و به راحتی سطح قند خون خود را تنها با چند قطره خون اندازه گیری کنید.

مراحل استفاده از دستگاه اندازه گیری قند خون به شرح زیر است:

  • نوار تست قند خون را آماده کنید: با شستن دست‌ها با آب گرم و صابون شروع کنید و با یک حوله تمیز خشک کنید. نوار تست قند خون و سوزن خون‌گیری (لانست) را از بسته بندی خارج کنید. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل ها را به دقت بخوانید و نوارهای تست را طبق دستور داخل دستگاه قرار دهید.
  • نمونه برداری کنید: با دست های تمیز، از سوزن ارائه شده به همراه دستگاه برای سوراخ کردن نوک انگشت خود استفاده کنید. به آرامی قطره خون را روی نوار تست بچکانید، در دستگاه قرار دهید و منتظر نتیجه باشید.
  • نتایج خود را ثبت کنید: نتایج خود را در یک دفترچه یا یک «اپلیکیشن کنترل دیابت» در گوشی هوشمند خود ثبت کنید. مهم است که نتایج خود را پیگیری کنید تا بتوانید تغییرات قند خون خود را در طول زمان بررسی کنید.
  • تمیز کردن: سوزن و نوار یکبار مصرف هستند و باید بعد از هر بار استفاده دور انداخته شود. دوباره دست‌های خود را بشویید و تا زمان آزمایش بعدی، دستگاه را در کیف مناسب قرار دهید.

در ابتدا اندازه‌گیری قند خون در خانه، می‌تواند کمی ترسناک باشد، اما زمانی که به آن عادت کنید بسیار ساده‌تر می شود.

کلام آخر

وقتی نوبت به خرید دستگاه قند خون می‌رسد، باید عوامل مختلفی را مانند سبک زندگی، بودجه و سایر ترجیحات خود در نظر بگیرید. مدل های مختلفی از دستگاه های قند خون در بازار وجود دارد، اما مهم ترین چیز این است که دستگاه قابل اعتمادی را پیدا کنید که استفاده از آن آسان باشد.قیمت دستگاه قند خون احتمالا عامل مهمی در تصمیم گیری شما باشد، اما مطمئن شوید که دقت و قابلیت اطمینان را فدای قیمت پایین نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *