خرید تسمه تایم جک j3+ با بهترین قیمت بازار

تسمه تایم جک j3 از جمله مهم‌ترین قطعات موجود در خودرو بوده که در صورت پاره شدن، دیگر خودرو استارت نخواهد خورد؛ از این رو، توجه به نشانه‌های خرابی تسمه تایم و تعویض آن پس از طی کردن ۶۰ هزار کیلومتر توصیه می‌شود. بهترین برندهای این قطعه شامل تسمه سانلی، تسمه دانگیل، دانلوپ کره، تسمه پاور گریپ و تسمه جک چینی می‌شود. برای خرید محصول موردنظر بهتر است به سامانه متقاضی مراجعه نمایید تا بتوانید به فروشندگان بسیاری دسترسی پیدا کنید.

قیمت تسمه تایم جک j3

تسمه تایم از جمله اساسی‌ترین قطعات خودرو به‌شمار می‌رود که بدون آن، عملکرد خودرو مختل می‌شود. یک‌سری فاکتورها قیمت تسمه تایم جک j3 را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به کیفیت قطعه، برند تولیدکننده، گارانتی و خدمات پس از فروش اشاره کرد. با توجه به نوسانات بازار ارزی، قیمت این قطعه همواره در حال افزایش بوده و نمی‌توان مبلغ ثابتی را برای آن در نظر گرفت. در صورتی که قصد خرید تسمه تایم جک j3 را دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

بهترین تایم تعویض تسمه تایم جک j3

با گذشت زمان شاهد فرسودگی تسمه تایم هستیم. در صورت گسیختگی تسمه تایم، حرکت سوپاپ‌ها و پیستون‌ها دچار بی‌نظمی می‌گردد و برخورد آن‌ها به یکدیگر اتفاق می‌افتد. بهترین زمان تعویض تسمه تایم جک j3 که توسط شرکت‌های خودروسازی اعلام گردیده را می‌توان میان ۶۰ تا ۱۲۰ هزار کیلومتر دانست. یک سری نشانه‌ها وجود داشته که به شما هشدار می‌دهد که تسمه تایم شما نیازمند تعویض است. از جمله این نشانه‌ها می‌توان به صدای قیژ قیژ موتور، دود زیاد خروجی از اگزوز، فرسایش دنده‌های تسمه تایم، عدم تنظیم صحیح موتور و ایراد در استارت خودرو اشاره کرد. شما باید این نشانه‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت نسبت به تعویض تسمه تایم اقدام نمایید.

انواع برند تسمه تایم جک j3

امروزه برندهای متنوعی به تولید تسمه تایم جک j3 مشغول هستند که بهترین آن‌ها شامل تسمه سانلی، تسمه دانگیل، دانلوپ کره، تسمه پاور گریپ و تسمه جک چینی می‌شود. شما پیش از اقدام برای خرید تسمه تایم می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید و از راهنمایی‌های آن‌ها جهت خرید مناسب‌ترین محصول استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید | جلو پنجره جک j3

خرید تسمه تایم جک  j3 از سامانه متقاضی

تسمه تایم جک j3 ساخته شده از لاستیک بوده و در ترکیبات آن، رشته‌های فیبری به‌کار رفته که کمک می‌کند تا این اتصال محکم‌تر شود؛ همچنین شاهد پوشاندن این قطعه به کمک دنده‌هایی هستیم تا مانع از لغزش شود. برای خرید تسمه تایم این خودرو بهتر است به سامانه متقاضی مراجعه نمایید. این سامانه مشتری‌محور بوده و شما می‌توانید ویژگی‌های دقیق محصول موردنظر خود را ذکر کنید تا فروشندگان مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصول را با قیمتی مناسب به شما ارائه دهند.

روش تشخیص تسمه تایم جک j3 اصل از تقلبی

آشنایی با روش تشخیص تسمه تایم اصلی و تقلبی از جمله نکاتی بوده که جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها باید از آن اطلاع یابید. فاکتورهایی همانند گارانتی، مشخصات فنی و ظاهری، نوع بسته‌بندی، لوگو و هولوگرام و… به شما در تشخیص اصل از فیک کمک کند. گارانتی محصول یکی از مواردی بوده که باید آن را بررسی نمایید. البته در نظر داشته باشید که نداشتن گارانتی الزاماً به این معنا نبوده که کالای شما اصل نیست و باید به‌سراغ دیگر فاکتورها بروید. مورد بعدی را می‌توان توجه به مشخصات فنی و ظاهری تسمه دانست‌. یک تسمه تایم اصل، دارای لاستیک سخت و مقاوم بوده و روی سطح آن یک‌سری شیارها و دندانه‌ها با فاصله استاندارد دیده می‌شود که مانع از سایش می‌شود. همچنین تسمه تایم اصل جنس بسیار نازکی نداشته و شما می‌توانید مدل تسمه‌ها را روی تسمه مشاهده نمایید.

نتیجه گیری

بی‌شک تاکنون نام تسمه تایم جک j3  را شنیده‌اید و از اهمیت آن اطلاع دارید. زمانی که شما متوجه یک‌سری نشانه‌ها همانند صدای قیژ قیژ موتور، دود زیاد خروجی از اگزوز، فرسایش دنده‌های تسمه تایم، عدم تنظیم صحیح موتور و ایراد در استارت خودرو شدید، می‌بایست هرچه سریع‌تر اقدامات لازم جهت تعویض تسمه دینام را انجام دهید. شما با بررسی مواردی همانند گارانتی، مشخصات فنی و ظاهری، نوع بسته‌بندی، لوگو و هولوگرام و… می‌توانید محصول اصل از تقلبی را تشخیص دهید.

سوالات متداول

بهترین روش خرید تسمه تایم جک j3؟

با توجه به اهمیت تسمه تایم در خودرو جک j3، بسیار مهم بوده که شما محصول اصل را تهیه نمایید. برای اطمینان از اصالت کالا می‌بایست به مرکزی معتبر همانند سامانه متقاضی مراجعه نمایید. قیمت تسمه تایم جک j3 در اصل وابسته به مواردی همانند کیفیت قطعه، برند تولیدکننده، گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود.

روش تشخیص تسمه تایم جک j3 اصل از تقلبی؟

راه‌های بسیاری وجود داشته که به شما کمک می‌کند تا محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهید. برای اطمینان از اصل بودن محصول، باید مواردی همانند گارانتی محصول، مشخصات فنی و ظاهری تسمه، نوع بسته‌بندی، دقت به شماره فنی، تاریخ و لوگو و هولوگرام را بررسی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی