قیمت ps4 امروز

قیمت ps4

در جدول زیر قصد داریم قیمت ps4 در تاریخ بیست و هشتم خرداد سال 1402 را بررسی کنیم. قیمت‌هایی که در جدول زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم بر اساس تحقیقات تیم سامانه متقاضی جمع‌آوری و تخمین زده شده است. ناگفته نماند که قیمت‌گذاری‌ها بر اساس نوع، سری و حافظه ps4 نوشته شده و قیمت آن ممکن است به خاطر برخی امکانات جانبی مثل حافظه، دسته و هدفون یا سایر امکانات دیگر تغییر کند.

قیمت (تومان)میزان حجمنوع کنسول
از 11,000,000 تا 16,100,000 تومان500 gbps4 fat
از ۱۱,۷۴۰,۰۰۰ تا ۱۲,۵۳۰,۰۰۰ تومان1 tbps4 fat
از ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تا ۱۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان500 gbps4 slim
از ۱۱,۱۸۶,۰۰۰ تا ۲۴,۷۵۰,۰۰۰ تومان1 tbps4 slim
از ۱۳,۳۰۰,۰۰۰ تا ۲۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان1 tbps4 pro

انواع کنسول ps4

کنسول پرطرفدار ps4 در سه مدل مختلف ps4 fat، ps4 slim و ps4 pro به بازار عرضه شده است. نسخه اسلیم و فَت این کنسول در ظرفیت‌های 500 گیگابایت و یک ترابایت تولید شده اما نسخه پرو آن تنها با ظرفیت یک ترابایت موجود می‌باشد. ناگفته نماند هر کدام از مدل‌هایی که ذکر کردیم ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند بنابراین پیش از خرید حتما آن‌ها را در نظر داشته باشید.

فرق کنسول ps4 fat با ps4 slim

کنسول PS4 Fat و PS4 Slim دو نسخه متفاوت از کنسول PlayStation 4 هستند. PS4 Fat با طراحی بزرگتر و لبه‌های تیز، هارد دیسک با ظرفیت 500 گیگابایت یا 1 ترابایت، مصرف برق بیشتر، و وزن سنگین‌تر عرضه شده است. در مقابل، PS4 Slim دارای طراحی کوچکتر و منحنی‌تر، هارد دیسک با همان ظرفیت‌ها، مصرف برق کمتر، و وزن سبکتر است. هر دو نسخه قابلیت اجرای همه بازی‌های PS4 را دارند، اما در این میان، PS4 Slim اندکی بهترین کارایی انرژی و جابه‌جایی را ارائه می‌دهد.

سری های ps4 چیست

سری‌های PlayStation 4 (PS4) شامل سه نسخه اصلی هستند: PS4 Fat، PS4 Slim و PS4 Pro. PS4 Fat نسخه‌ی اولیه است که با طراحی بزرگتر و شکل کلاسیک عرضه شد. سپس، PS4 Slim با طراحی کوچکتر و باریک‌تر به بازار عرضه شد و ویژگی‌هایی مانند مصرف انرژی بهتر را ارائه داد. در نهایت، PS4 Pro که به‌عنوان نسخه‌ی پیشرفته تر این سری معرفی شد، قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K و پردازش گرافیکی قوی‌تر را داشت. با این سه نسخه، سری PS4 به بازار عرضه شده و تجربه‌ی بازی بر روی پلتفرم PlayStation 4 را برای کاربران فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *