قیمت کمک فنر هایما + وارداتی جدید

کمک فنر هایما به صورت عمودی و با پس زمینه سفید

کمک فنر قطعه‌ای است که سبب می‌گردد که شما در هنگام عبور از یک مسیر ناهموار، چاله و… ارتعاش‌های ناخوشایند را احساس نکنید. خرابی این قطعه با تغییر شکل، ناتوانی کنترل فرمان توسط راننده مخصوصاً در پیچ‌ها، نشتی روغن روی بدنه کمک فنر و… مشخص می‌شود. در چنین مواقعی باید برای تعویض کمک فنر اقدام نمایید. قیمت کمک فنرهای هایما برای مدل‌های مختلف متغیر است.

قیمت کمک فنر هایما S7

قیمت کمک فنر هایما S7 به عوامل مختلفی از جمله مدل، برند، کشور سازنده و… بستگی دارد. قبل از خرید کمک فنر هایما می‌توانید برندهای مختلف را از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

مدلکشور سازندهقیمت
هایما S7چین1.900.000 تومان
هایما S7چین6.700.000 تومان
هایما S7چین5.700.000 تومان

قیمت کمک فنر هایما s5

هایما s5 از دیگر سری خودروهای هایما است که در صورت خرابی کمک فنر می‌توانید این قطعه را تهیه کرده و تعویض نمایید. کیفیت، کشور سازنده و مدل کمک فنر از عوامل موثر بر قیمت کمک فنر هایما s5 هستند. در جدول زیر می‌توانید نمونه‌هایی از قیمت کمک فنر را مشاهده کنید.

مدلکشورقیمت
کمک فنر هایما s5چین5.300.000 تومان
کمک فنر هایما s5چین4.400.000 تومان
کمک فنر هایما s5چین1.600.000 تومان

قیمت کمک فنر هایما s8

قیمت کمک فنر هایما s8 نیز براساس موقعیت‌های مختلف متفاوت است. در حالت کلی می‌توان گفت قیمت این قطعه برای این مدل از خودرو هایما به نوع برند، کشور سازنده، فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید و… وابسته است.

مدلکشور سازندهقیمت
کمک فنر هایما s8چین5.000.000 تومان

نقش کمک فنر هایما در عملکرد ماشین

کمک فنر از قطعات مهم خودرو هایما است که عدم وجود آن باعث ایجاد اختلالاتی جدی در عملکرد ماشین می‌شود. به‌عنوان مثال کمک فنر جلو که در نزدیکی چرخ قرار دارد، همان‌طور که از نامش پیداست به فنر خودرو کمک می‌کند. به عبارتی این قطعه به‌وسیله کنترل نوسانات فنرها، مانع از اعمال فشار و ضربه به داخل کابین می‌گردد.

بدین ترتیب زمانی که خودرو از مسیرهای شیب‌دار، چاله و جاده‌های ناهموار عبور می‌کند، فشار زیادی به کابین‌ آن وارد نمی‌شود. کمک فنرها را به‌صورت موازی با چرخ خودروها نصب می‌نمایند. بهتر است بدانید که در صورت خرابی کمک فنرها باید برای تعمیر آن اقدام کرد و سپس رانندگی کنید؛ زیرا رانندگی با کمک فنرهای معیوب بسیار خطرناک است. این قطعات کاربردی و مهم در جلو و عقب خودرو نصب می‌گردند و از نظر ظاهری متفاوت هستند. فنر، پایه کمک، ضربه‌گیر، میل کمک، سوپاپ سرمیل، گاز یا مایع سیال و توپی سرکمک بخش‌های تشکیل‌دهنده کمک فنر به‌شمار می‌روند.

علائم خرابی کمک فنر هایما

از آنجایی که کمک فنر وظیفه جلوگیری از انتقال ارتعاش به داخل کابین را برعهده دارد، یکی از مهم‌ترین علائم خرابی آن افزایش تکان‌ها در هنگام عبور از جاده‌ها و خیابان‌های ناهموار است. عمر مفید کمک فنرها معمولاً دو سال بوده؛ اما گاهی ممکن است زودتر از این دو سال دچار خرابی شوند. با اطلاع از نشانه‌های خرابی کمک فنر می‌توانید هرچه سریع‌تر اقدام به رفع مشکل نمایید. تعدادی از این نشانه‌ها عبارتند از:

  • تغییر شکل کمک فنرها
  • وجود روغن روی بدنه کمک فنر نشان از نشتی روغن و مشکل فنی است.
  • افزایش تکان‌ها و ارتعاش‌های کابین خودرو در هنگام عبور از مسیرهای ناهمواره، چاله و…
  • کوبش و پرش غیرطبیعی حین فشار دادن پدال ترمز
  • عدم کنترل فرمان توسط راننده و چرخش زیاد فرمان مخصوصاً در پیچ‌ها
  • ساییدگی لاستیک‌ها
  • احساس کاهش کیفیت سواری ماشین نسبت به گذشته توسط راننده

انواع برند کمک فنر هایما مناسب هر مدل

یکی از برندهای شناخته شده و باکیفیت کمک فنر هایما، برند گلدن است. کمک فنرهایی که توسط این برند به تولید می‌رسند، بسیار باکیفیت بوده و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت چینی ساخته می‌شوند. شرکت گلدن در زمینه تولید لوازم یدکی خودرو فعالیت گسترده‌ای دارد.

خرید کمک فنر هایما از سامانه متقاضی

خرید کمک فنر با‌کیفیت از یک فروشگاه معتبر مسئله‌ای است که ذهن بیشتر کاربران خودرو هایما را به خود درگیر کرده است. با مراجعه به سامانه متقاضی و ثبت درخواست خود با انواع مختلفی از کمک فنر هایما برای هر مدل با هر قیمت و برندی روبه‌رو خواهید شد. این سامانه یک سایت مطمئن و کاربردی بوده که به شما کمک می‌کند تا قطعه موردنظر خود را به‌راحتی و بدون هیچ دردسری بیابید. پس از بررسی ویژگی‌ها و قیمت کمک فنرها در سامانه متقاضی می‌توانید کمک فنر موردنظر را برگزینید.

روش تشخیص کمک فنر هایما اصل از تقلبی

یکی از مطمئن‌ترین راه‌‌های تشخیص کمک فنر اصل از تقلبی، بررسی کارت گارانتی است. معمولاً لوازم یدکی تقلبی از کارت گارانتی برخوردار نیستند. همچنین شما می‌توانید با چک کردن لوگو، هولوگرام و اسکن بارکد درج شده روی بسته‌بندی، از اورجینال بودن قطعه اطمینان یابید. قیمت کمک فنر یکی دیگر از نکاتی است که می‌تواند به شما در تشخیص قطعه اصل از غیراصل کمک نماید. اگر کمک فنر هایما را در مکانی با قیمت بسیار پایین مشاهده کرده‌اید، باید به تقلبی بودن آن شک کنید. قطعاتی که تقلبی هستند با قیمت‌های نامعقول برای ترغیب خریدار عرضه می‌گردند.

نتیجه گیری

خودرو هایما به‌وسیله ۴ کمک فنر می‌تواند از انتقال ارتعاش‌ها به کابین جلوگیری کند. با اطلاع از نشانه‌های خرابی کمک فنر می‌توانید معیوب بودن این قطعات را به‌درستی تشخیص دهید و آن‌ها را تعویض نمایید.در  هنگام خرید کمک فنر جدید توصیه می‌شود که در ابتدا فروشگاهی معتبر را بیابید و سپس به مواردی مانند کارت گارانتی، هولوگرام و قیمت توجه داشته باشید. در بیشتر موارد با رعایت این نکات می‌توان قطعه تقلبی را تشخیص داده و از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کرد.

سوالات متداول

  • بهترین روش خرید کمک فنر هایما چیست؟
    بهترین روش خرید کمک فنر هایما مراجعه به سامانه متقاضی و ثبت درخواست است.
  • روش تشخیص کمک فنر هایما اصل از تقلبی چیست؟
    بررسی کارت گارانتی می‌تواند به شما در تشخیص کالای اصل از غیراصل کمک نماید؛ چراکه اغلب قطعات تقلبی کارت گارانتی ندارند. چک کردن لوگو، هولوگرام و اسکن بارکد درج شده روی بسته‌بندی می‌تواند راهی مطمئن برای تشخیص کمک فنر اصلی باشد.
  • علائم خرابی کمک فنر هایما چیست؟
    از علائم خرابی کمک فنر هایما می‌توان به افزایش ارتعاش کابین، ساییدگی لاستیک‌ها، تغییر شکل کمک فنرها و پرش غیرطبیعی حین فشار دادن پدال ترمز اشاره کرد.
  • نقش کمک فنر هایما در عملکرد خودرو چیست؟
    کمک فنر هایما از انتقال تکان‌ها و لرزش‌ها به داخل کابین جلوگیری می‌کند‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی