قیمت کمک فنر جک s3+ ارزان ترین در بازار

کمک فنر جک s3

خودروی جک یکی از بهترین برندهای چینی در ایران بوده و در بین خودروهای این برند، جک s3 از پرطرفدارترین‌ آن‌هاست. این خودرو که از سال 1396 وارد بازار شده، متقاضیان زیادی دارد؛ بنابراین پر واضح است که لوازم یدکی آن نیز فروش بالایی دارند. کمک فنر جک s3 یکی از این لوازم است که نوسانات ایجاد شده در اثر حرکت خودرو را کاهش می‌دهد و اثر مهمی در آسایش سرنشینان دارد. با توجه به وجود نمونه‌های تقلبی این قطعه، لازم است خرید آن از محل معتبری انجام شود تا خریدار از اصالت آن اطمینان داشته باشد.

قیمت کمک فنر جک s3

قیمت این محصول با توجه به برند و کیفیت آن می‌تواند در فروشگاه‌های مختلف تفاوت داشته باشد. در جدول زیر قیمت کمک فنر جک s3 را در مرداد 1403 آورده‌ایم:

برند کمک فنر جک s3قیمت
کمک فنر جلو چپ جک S3 رگتیشروع از 2 میلیون تومان
کمک فنر جلو چپ جک S3 برند کوبرشروع از 2 میلیون و 300 هزار تومان
کمک فنر جلو جک S3 سمت چپ برند گلد GOLDشروع از 2 میلیون و 400 هزار تومان
کمک فنر جلو جک S3 اصلیشروع از 3 میلیون تومان
کمک فنر جلو چپ جک S5 مدل 1510U  2905100شروع از 1 میلیون و 800 هزار تومان

نقش کمک فنر جک s3 در عملکرد ماشین

کمک فنر جک s5 لرزش را جذب کرده و حرکت بالا و پایین فنرهای ضربه را کنترل می‌کند. هنگامی که چرخ ماشین به یک دست انداز برخورد می‌کند، سیال ضربه به پیستون کاهش می‌دهد و حرکت پیستون و فنر را در حین بازگشت به جای خود روان می‌کند. سلامت این قطعه بسیار مهم است چرا که:

  • اطمینان حاصل می‌شود که لاستیک همیشه با سطح جاده در تماس است.
  • عملکرد مطلوب ترمز را سبب می‌شود.
  • از لرزش یا تاب خوردن بیش از حد وسیله نقلیه جلوگیری می‌کند.
  • پاسخ بهینه فرمان را تضمین می‌کند.
  • رانندگی صاف، راحت و ایمن را باعث می‌شود.

علائم خرابی کمک فنر جک s3

کمک فنر فرسوده نه تنها باعث یک سواری خشن و ناراحت کننده می‌شود، بلکه روی هندلینگ و عملکرد ترمز خودرو نیز تأثیر منفی خواهد داشت؛ علاوه بر این می‌تواند باعث فرسودگی زودرس سایر اجزا مانند لاستیک‌ها نیز شود. نشانه‌هایی وجود دارد که می‌توان با دیدن آن‌ها، احتمال خرابی کمک فنر جک s3 را داد.

بیشتر بخوانید | لوازم یدکی جک s3

لرزش فرمان

لرزش فرمان هنگام رانندگی از روی چاله‌ها یا سطوح ناهموار طبیعی است؛ با این حال، بیش از حد بودن آن نشانه‌ای است که شاید کمک فنرها فرسوده شده‌اند و نمی‌توانند لرزش را به اندازه کافی کاهش دهند. اگر فرمان حتی در یک جاده صاف و هموار هم می‌لرزد، کمک فنر ممکن است به طور قابل توجهی فرسوده یا آسیب‌دیده باشد. علاوه بر سطوح ناهموار، ممکن است هنگام رانندگی در بزرگراه با سرعت، لرزش بیش از حد را نیز تجربه کنید. کنترل لرزش فرمان نه تنها ناخوشایند است، بلکه ممکن است توانایی شما را در عکس‌العمل هنگام تصادف محدود کند.

وسیله نقلیه در حین رانندگی تکان می‌خورد

با کمک فنرهای فرسوده، ضربه و لرزشی که تایر شما جذب می‌کند به کل خودرو نیز منتقل می شود؛ در نتیجه، ممکن است اتومبیل شما لرزش یا تاب خوردن بیش از حد داشته باشد و در جاده احساس ناپایداری کنید. این مشکل معمولاً زمانی تشدید می شود که با سرعت بالا رانندگی می‌کنید. اگر کمک فنرهای شما به طور قابل توجهی فرسوده شده باشند، ماشین ممکن است در هنگام رانندگی از روی دست اندازها و شیب‌ها به پایین بیاید که امکان دارد به سیستم تعلیق آن آسیب زیادی وارد شود.

خودرو بیش از حد در پیچ‌ها می‌چرخد یا تاب می‌خورد

یکی از عملکردهای کمک فنرها این است که بدنه خودرو را در هنگام پیچیدن در حالت خنثی قرار دهند. اگر کمک فنر جک s3 فرسوده است، امکان دارد توانایی برای کنترل سرعت انتقال وزن در هنگام پیچیدن خودرو را از دست بدهید؛ چرا که این اختلال باعث افزایش چرخش بدنه در هنگام پیچیدن، به خصوص در سرعت‌های بالا می‌شود. همچنین ممکن است باعث شود که خودروی شما حتی در هنگام چرخش با سرعت‌های پایین به ورودی فرمان بیشتری نیاز داشته باشد.

سایش ناهموار تایر

هنگامی که ماشین به دلیل فرسودگی کمک فنرها تکان دارد، فشار بیشتری به لاستیک‌ها وارد شده و سایش آن‌ها تسریع می‌گردد. اگر متوجه خراشیدگی روی لاستیک‌های خودروی خود شدید، حتما کمک فنرها را چک کنید.

نشت مایع روی کمک فنرها

نشانه مطمئن خرابی یا فرسودگی کمک فنر، نشت مایعات است. اگر درزگیر فرسوده شود، مایع هیدرولیک ممکن است نشت کند و عملکرد کمک فنر را کاهش دهد. کثیفی همچنین می‌تواند وارد لوله شود و بر توانایی پیستون برای حرکت تأثیر بگذارد.

انواع برند کمک فنر جک s3

برندهای مختلفی تولید کننده کمک فنر جک s3 هستند که معروف‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

  • برند رگتی: این برند چینی یکی از تولیدکننده‌های کمک فنر است که قیمت مناسبی دارد و همزمان از کیفیت عالی برخوردار است.
  • برند گلد: کمک فنر ساخت این برند در چین تولید می‌شود؛ اما تحت لیسانس کره جنوبی است. با کیفیت بسیار خوب، سبب نرم و روان شدن حرکات خودرو به خصوص در دست‌اندازها خواهد شد.
  • برند کوبر: این برند نیز چینی بوده و وارداتی است که قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارد.

بهترین برند کمک فنر جک s3

همانطور که اشاره شد، برندهای مختلفی این محصول را تولید می‌کنند؛ اما به دلیل تفاوت در کیفیت، قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. اگر تمایل به خرید این محصول دارید، باید به قیمت آن نیز توجه کرده و دقت کنید که برندهای نامعتبر و بی‌کیفیت معمولا قیمت بسیار پایینی نسبت به برندهای مشهور دارند و نباید این محصولات را خریداری کرد.

خرید کمک فنر جک s3 از سامانه متقاضی

شرکت بهبود تجارت صدرا با نام تجاری سامانه متقاضی یک فضای مناسب برای اعلام تقاضای شما نسبت به خرید کمک فنر جک  s3است. نحوه ثبت آگهی در این سامانه بدین صورت است که ابتدا وارد سامانه متقاضی شوید؛ سپس در بالا و سمت چپ، روی ثبت آگهی کلیک کنید و با ثبت شماره همراه خود خیلی راحت خواهید توانست یک آگهی تقاضا برای این محصول ثبت کرده و با بهترین قیمت آن را خریداری نمایید.

روش تشخیص کمک فنر جک s3 اصل از تقلبی

تشخیص این دو از هم آسان نیست؛ اما معمولا مشخصات کمک فنر جک s3 تقلبی با اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی آن هم‌خوانی ندارد. همچنین معمولا انواع تقلبی قیمت بسیار پایینی دارند و هولوگرام یا بارکد روی بسته‌بندی آن‌ها وجود ندارد. بهترین راه برای جلوگیری از خرید کمک فنر تقلبی، خرید از فروشگاه‌های معتبر است.

نتیجه گیری

کمک فنر جک s3 یکی از مهم‌ترین بخش‌های این خودرو است؛ چرا که سبب رانندگی مطمئن و بدون لرزش می‌شود. این مسئله در جلوگیری از تصادفات نیز تاثیر خواهد داشت. مواردی مانند لرزش فرمان، لرزش خودرو، سایش ناهموار تایر و … از نشانه‌هایی هستند که کمک فنر نیاز به تعویض دارد. اگر نیاز به تعویض این تجهیز دارید، حتما محصول را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا از اصالت آن اطمینان داشته باشید.

سوالات متداول

  • بهترین روش خرید کمک فنر جک s3

خرید از سامانه متقاضی، بهترین روش خرید کمک فنر با بهترین قیمت است.

  • روش تشخیص کمک فنر جک s3 اصل از تقلبی

تشخیص این دو آسان نیست؛ اما با دقت به مشخصات کالا و نوع بسته‌بندی، می‌توان تا حدودی بین نوع اصل و تقلبی تمایز قائل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی