قیمت جلو پنجره جک s3+ خرید جلوپنجره اصل از بازار

جلو پنجره جک s3

جلوپنجره در خودروی جک 3 در زیر کاپوت و در جلوی رادیاتور جای دارد. طراحی زیبا و درخشندگی این قطعه توری شکل و مشبک، بیشتر مورد توجه شرکت سازنده و همچنین دارندگان آن قرار گرفته ‌است. جلوپنجره علاوه‌بر زیبایی ظاهری که به خودرو داده از نظر فنی، مزیت‌های بسیاری دارد. خنک کردن آب رادیاتور، ممانعت از ورود آلودگی به داخل موتور، ایمنی راننده و قطعات خودرو در برابر ضربات سنگین تنها بخشی از ویژگی‌های جلوپنجره جک s3 هستند. در صورتی که این قطعه آسیب ببیند، بهتر است آن را تعویض و یا تعمیرکنید.

قیمت جلو پنجره جک s3

جلوپنجره در خودروی جک 3 در جلوی رادیاتور قرار دارد و یکی از وظایف آن محافظت از رادیاتور است. اندازه جلوپنجره براساس سایز رادیاتور متفاوت خواهد بود. جنس جلوپنجره از فلز و یا پلاستیک مقاوم ساخته شد‌ه است. قیمت جلو پنجره جک s3 بر اساس جنس، برند سازنده آن، کیفیت، طراحی و شکل ظاهری قطعه تعیین می‌شود. همچنین ویژگی‌های جلوپنجره و نوسانات ارز و میزان درخواست این قطعه از شرکت سازنده نیز در قیمت نهایی فروش تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین برای آگاهی از قیمت این قطعه، بهتر است از طریق سامانه متقاضی اقدام فرمایید.

قیمت جلو پنجره جک s3 اسپرت

جک s3 اسپرت این خودرو که طراحی بهتر و سوخت بهینه‌تری دارد، مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. قیمت جلو پنجره جک 3 اسپرت در فروشگاه‌های مختلف متفاوت بوده و با توجه به جنس بکاربرده شده و براساس فاکتورهایی که دارد، تعیین می‌شود.

بهترین زمان تعویض جلو پنجره جک s3

در صورتی که قطعه جلوپنجره دچار شکستگی، زنگ‌زدگی و یا موجب ایجاد صدا در هنگام رانندگی شود، تعویض یا تعمیر این قطعه لازم و ضروری است. اگر آسیب جزئی به این قطعه وارد شده باشد با تعمیر درست می‌شود؛ ولی در اثر شکستگی یا مشکلات دیگر باید جلوپنجره، تعویض شده و قطعه جدید و با کیفیت نصب شود. عدم تعویض این قطعه باعث ورود آب و آلودگی به اجزای موتور شده و به تدریج موجب خرابی آن و سایر قطعات می‌شود.

بیشتر بخوانید | لوازم یدکی جک s3

عملکرد جلو پنجره s3

این قطعه مشبک و شش ضلعی در زیر کاپوت و جلوی رادیاتور قرار دارد. وجود این قطعه در خودرو، زیبایی آن را چند برابر کرده‌ است. جنس این قطعه از فلز و یا پلاستیک با دوام ‌است. علاوه بر زیبایی در خودرو، وظایف دیگری نیز برعهده دارد که به آن‌ها در زیر اشاره می‌شود:

  • باعث خنک‌شدن آب رادیاتور می‌شود.
  • از ورود گرد و خاک و آلودگی و برگ و شاخه و… به داخل فضای موتور جلوگیری می‌کند.
  • باعث خنک کردن هوای اطراف موتور می‌شود؛ زیرا موتور با فعالیت خود گرما ایجاد کرده و این گرما از طریق هوایی که از منافذ جلوپنجره وارد می‌شود، خنک خواهد شد.

انواع برند جلو پنجره جک s3

جلوپنجره چند برند دارد که AQBP اصل افترمارکتی یکی از آن‌ها است. این قطعه در این برند بسیار راحت نصب شده و کیفیت و کاربرد بی‌نظیری دارد.

خرید جلو پنجره جک  s3 از سامانه متقاضی

برای خرید جلو پنجره جک s3 بسیار پرکاربرد و مصرفی بهتر است از سامانه متقاضی اقدام کنید. به این صورت که در ابتدا در سامانه وارد شده و مشخصات قطعه را با جزئیات وارد ‌کنید. سپس با تعریف بازه زمانی و شماره تماس، تقاضای خود را نهایی ‌کنید. سامانه متقاضی علاوه‌ بر اینکه سفارش شما را برای عرضه کنندگان معتبر ارسال می‌کند، آن را در صفحه اول گوگل نیز قرار می‌دهد. پس از مدت کوتاهی، عرضه‌کنندگان تماس گرفته و شما می‌توانید با مقایسه قیمت، قطعه خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که قطعه ارسال شده، تضمینی و اصل و باکیفیت بوده و دارای شناسه رهگیری است.

روش تشخیص جلو پنجره جک s3 اصل از تقلبی

در تشخیص جلو پنجره جک s3 اصل کافی است تا به جنس آن توجه کنید. جلوپنجره اصل از مواد باکیفیت ساخته ‌شده ‌است؛ ولی در نوع تقلبی آن، جنس این قطعه بسیار بی‌کیفیت بوده و از نظر قیمت بسیار ارزان‌تر فروخته‌ می‌شود.

چگونه از جلو پنجره جک s3 مراقبت کنیم

با توجه به نقش مهمی که جلوپنجره در خودروی جک دارد، بهتر است از روش‌های زیر برای مراقبت از این قطعه استفاده کنید.

  • در هنگام خراب‌شدن این قطعه، آن را تعویض کنید.
  • در تابستان، برای جلوگیری از آفتاب‌خوردگی و عوامل محیطی از یک پوشش روی آن استفاده کنید.
  • هر چند وقت یکبار این قطعه را با پارچه خشک تمیز کنید.
  • برای شستشو از آب و صابون استفاده کنید.

نتیجه گیری

جلوپنجره جک، قطعه مشبک مانندی است که در جلوی رادیاتور و زیر کاپوت قرار دارد. این قطعه نمای زیبایی به خورو داده و باعث ‌‌شده تا مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد. خنک‌کردن رادیاتور و فضای موتور و همچنین جلوگیری از ورود باران و گرد وخاک وخار و خاشاک چند مورد از ویژگی‌های این قطعه است. وجود این قطعه مانند سپری از دیگر قطعات خودرو و همچنین راننده محافظت می‌‌کند. با توجه به اهمیتی که این قطعه دارد، بهتر است هنگام خراب‌ شدن و ضربه حتما تعویض شود نکته دیگر اینکه، حتما قطعه با کیفیت خریداری کنید تا جلوی ضررهای بعدی را بگیرید. بهتر است برای خرید قطعه اصل از سامانه متقاضی اقدام فرمایید.

سوالات متداول

  • بهترین روش خرید جلو پنجره جک s3؟

برای خرید جلوپنجره جک بهتر است از سامانه متقاضی اقدام کنید. این سامانه قطعه اصل و با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • روش تشخیص جلو پنجره جک s3 اصل از تقلبی؟

برای تشخیص این قطعه توجه به جنس آن کافی است. اگر جنس آن از مواد با کیفیت باشد اصل بود و چنانچه از مواد بی‌کیفیت و ارزان ساخته شده ‌باشد تقلبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی