قیمت شمع جک s3 + خرید شمع اصل

شمع یکی از مهمترین قطعات هر خودرو است که با ایجاد جرقه به انفجار مخلوط هوا و بنزین داخل سیلندرها می‌پردازد. بدین ترتیب نیروی لازم برای حرکت پیستون‌ها به پایین، گردش میل‌لنگ و روشن شدن موتور تامین می‌شود. البته این قطعه نیز مانند سایر قطعات به مرور دچار مشکل شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کند. استارت نخوردن خودرو مانند گذشته و افزایش بی‌دلیل مصرف بنزین از نشانه‌های خرابی شمع است که نیاز به تعویض دارد.

قیمت شمع جک s3

یکی از مواردی که ذهن خریداران شمع جک s3 را به خود مشغول می‌کند، قیمت آن است. قیمت شمع جک s3 به عوامل مختلفی نظیر کیفیت و بدنه آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت این قطعه می‌توانید در اینترنت به جستجو بپردازید. با تحقیق در مورد قیمت آن در سایت‌های مختلف خواهید توانست قیمت‌ها را مقایسه کنید تا با بهترین قیمت آن را تهیه کنید‌.

بهترین زمان تعویض شمع جک s3

برای اطلاع از بهترین زمان تعویض شمع جک s3 بهتر است به برخی علائم توجه کنید. استارت نخوردن خودرو مانند گذشته علامتی است که به شما خبر از فرا رسیدن زمان تعویض شمع می‌دهد. جرقه نزدن شمع باعث عدم کار کردن موتور می‌شود. در چنین مواقعی شمع‌های خودرو خراب یا ضعیف می‌شوند و باید آن‌ها را تعویض کرد. در صورت عدم خرید شمع جک s3 جدید و تعویض آن، خودرو سوخت زیادی از دست می‌دهد.

از دیگر روش‌هایی که می‌توان با توجه به آن بهترین زمان تعویض را مشخص کرد، بالا رفتن مصرف سوخت است. در چنین اوقاتی مصرف بنزین بی‌دلیل افزایش می‌یابد و باید اقدام به تعویض جکs3 کنید. همچنین درصورت وقوع مشکلی در خودرو چراغ چک هم فعال می‌شود و باید هنگام روشن شدن این چراغ به خرابی شمع و فراررسیدن زمان تعویض شک کرد. گاز خوردن و شتاب گرفتن ماشین به سختی و صدای بلند موتور هنگام درجا کار کردن از دیگر علائم بهترین زمان تعویض شمع جک s3 هستند.

بیشتر بخوانید | لوازم یدکی جک s3

خرید شمع جک s3 از سامانه متقاضی

برای جلوگیری از خرید شمع جک s3 تقلبی توصیه می‌شود به سامانه متقاضی مراجعه کنید. این سامانه انواع شمع جک s3 را با برندهای مختلف، قیمت‌های مناسب و متفاوت و بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. با خرید این قطعه از سامانه متقاضی می‌توانید بدون اتلاف وقت شمع موردنیاز را متناسب با بودجه خود تهیه کنید. برای استفاده از این سامانه کافی است درخواست خود را برای خرید شمع جک s3 همراه با شماره تماس در سایت ثبت کنید. سپس عرضه‌کنندگان این قطعه با شما تماس می‌گیرند و می‌توانید پس از مقایسه قیمت قطعات یکی از آن‌ها را خریداری کنید. قیمت شمع جک s3 در سامانه متقاضی در مقایسه با سایر منابع مناسب است و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت؛ همچنین قطعاتی که این سامانه ارائه می‌دهد همه شناسنامه‌دار هستند.

تشخیص شمع جک s3 اصلی از تقلبی

یکی از راه‌های تشخیص شمع جک s3 اصلی از تقلبی توجه به هولوگرام آن است. قطعات اصل معمولا دارای هولوگرامی سه بعدی با لوگوی باکیفیت هستند؛ ولی قطعات تقلبی فاقد این لوگوهای مرغوب هستند. علاوه بر این با توجه به سریال محصول نیز می‌توانید اصل بودن آن را شناسایی کنید. با استفاده از سریال روی قطعه می‌توان به استعلام اصالت کالا پرداخت. گاهی اوقات می‌توان با ارسال سریال به شماره ثبت شده روی جعبه شمع‌های اصل، اصالت را از طریق پیامک استعلام کنید. اکثر شمع‌های تقلبی فاقد این سریال هستند. همچنین شمع‌های اصلی در بسته‌بندی‌های محکم و باکیفیت ارائه می‌شوند؛ ولی شمع‌های تقلبی معمولا با بسته‌بندی شلخته، پاره و بی‌کیفیت عرضه می‌شوند.

بیشتر تولیدکنندگان قطعات فیک برای بسته‌بندی صحیح وقت نمی‌گذارند و شما می‌توانید با توجه به این موضوع شمع اصل را از تقلبی تشخیص دهید. همچنین جنس چینی‌های شمع جک s3 اصل از آلومینیوم سیلیکات باکیفیت است. این چینی‌ها رنگ روشن، سفید و شفافی دارند؛ ولی شمع‌های فیک رنگ ماتی دارند. همچنین با مشاهده رزوه‌های منظم هم‌ می‌توانید به اصل بودن قطعه پی ببرید. رزوه‌های شمع‌های اصل برخلاف تقلبی‌ها، بدون خوردگی و ضرب‌دیدگی هستند. لازم به ذکر است که برای آبکاری شمع‌های اصل از ترکیبات فلزی استفاده می‌شود؛ ولی شمع‌های تقلبی آبکاری بی‌کیفیتی دارند.

نتیجه گیری

شمع خودرو جک s3 نیروی لازم برای کار کردن موتور را تامین کرده و نقش مهمی در عملکرد خودرو دارد. با مشاهده علائم خرابی این قطعه می‌توان اقدام به خرید شمع جک s3 کرد. توصیه می‌شود قبل از خرید شمع جک s3 درمورد راه‌های شناساسیی شمع اصل از تقلبی مطالعه کنید. شمع‌های اورجینال معمولا بسته‌بندی و آبکاری باکیفیتی دارند؛ ولی شمع‌های تقلبی با بسته‌بندی بی‌کیفیت و بدون لوگو یا هولوگرامم عرضه می‌شوند. با مراجعه به سامانه متقاضی می‌توانید به خرید این قطعه مرغوب با شناسنامه بپردازید. قیمت شمع جک s3 در این سامانه بسیار مناسب است.

سوالات متداول

  • بهترین روش خرید شمع جک s3 چیست؟

بهترین روش خرید شمع جک s3 مراجعه به سامانه متقاضی است. با استفاده از این سامانه می‌توان شمع جک s3 را با قیمت مناسب، شناسنامه و بدون اتلاق وقت تهیه کرد.

  • روش تشخیص شمع جک s3 اصل از تقلبی چیست؟

برای تشخیص شمع جک s3 اصل از تقلبی می‌توانید به لوگو، هولوگرام، بسته‌بندی، آبکای، شماره سریال و نظم رزوه‌ها توجه کنید. قطعات اصل دارای هولوگرام بوده و بسته‌بندی منظمی دارند. همچنین این قطعات با بسته‌بندی مرتبی ارائه می‌شوند؛ ولی شمع‌های تقلبی بدون لوگو هولوگرام بوده و رزوه‌های نامظنمی دارند. بیشتر شمع‌های تقلبی با آبکاری بی‌کیفیت و بدون شماره سریال جهت استعلام اصالت کالا عرضه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی