قیمت جلو پنجره جک j5+ خرید جلو پنجره اصل از بازار

جلو پنجره جک j5، در بخش جلوی ماشین و زیر کاپوت، با ظاهری توری شکل و یا شبکه‌ای جای گرفته‌ است. یکی از وظایف مهم این قطعه، حفاظت از رادیاتور و موتور خودرو خواهد بود. جلو پنجره، زیبایی خاصی به خودرو داده و در کنار آن باعث خنک‌کنندگی رادیاتور می‌شود. در صورت خرابی این قسمت، حتما آن را تعویض و یا تعمیر کنید. بهتر است قبل از تعویض جلو پنجره با قیمت و برندهای مختلف آن آشنا باشید؛ همچنین بتوانید قطعه اصل را از نوع تقلبی تشخیص دهید. جلو پنجره در خودرو با نقش ضربه گیری که دارد، مانع از صدمات و آسیب به راننده و سایر بخش‌های خودرو می‌شود. با اطلاع از زمان تعویض آن می‌توان از برخی از حوادث پیشگیری کرد.

قیمت جلو پنجره جک  j5

قیمت جلو پنجره جک j5  با نوسانات ارز تغییر می‌کند. همچنین قیمت، با توجه به اینکه جلو پنجره، دست اول باشد یا نه و مدت زمانی که طول کشیده تا قطعه وارداتی خریداری شود، تعیین خواهد شد. بنابراین برای استعلام قیمت جلو پنجره خودروی جک خود بهتر است از طریق سامانه متقاضی اقدام فرمایید. در هنگام خرید جلوپنجره j5 به موارد زیر دقت کنید:

  • معتبر بودن شرکت فروشنده
  • معتبر بودن کارخانه سازنده
  • استاندارد بودن جلو پنجره با داشتن ویژگی‌های خوب
  • سازگاربودن با خودروی شما
  • مهارت و تجربه واردکننده

قیمت جلو پنجره جک j5 اسپرت

جلو پنجره جک j5 اسپرت به نوع کشور سازنده و موادی که از آن ساخته شده بستگی دارد. در بیشتر موارد جلو پنجره اسپرت از کشورهای تایوان، چین و تایلند وارد بازار می‌شوند. در هنگام خرید این قطعه اسپرت، کشور سازنده و امکاناتی که این قطعه دارد و سایر عوامل را بررسی کنید. همانطور که می‌دانید قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان مقدار مشخصی را عنوان کرد. برای این کار بهتر است از طریق سامانه متقاضی اقدام کنید.

بهترین زمان تعویض جلو پنجره جک  j5

جلو پنجره جک j5 یک قطعه مصرفی بوده و پس از استفاده و خراب‌ شدن نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. هنگامی که جلو پنجره جک شما دچار شکستگی شود و یا صدای ناهنجاری بدهد، نیاز به تعویض دارد. لازم به یادآوری است که در خرید این قطعه حتما به جنس و کیفیت و اصل بودن آن توجه کنید.

عملکرد جلو پنجره جک j5

جلو پنجره یکی از قطعات مهم در خودرو جک j5 است. این قطعه پنجره مانند که در زیر کاپوت و در جلوی ماشین قرار گرفته، از رادیاتور محافظت می‌کند. این قطعه جزء لوازم یدکی خودرو محسوب شده و به طور کلی از سایر تجهیزات خودرو و بخش‌های داخلی موتور محافظت می‌کند. جلو پنجره مانع از ورود گردو خاک و باران و یا ضربه به اجزای داخلی موتور می‌شود. همچنین این قطعه از پخش‌شدن آب و یا گردو خاک به قسمت‌های داخلی خودرو ممانعت می‌کند. جلو پنجره علاوه بر آنکه ظاهر زیبایی به خودرو می‌دهد، موجب خنک‌شدن آب رادیاتور می‌شود. آب رادیاتور که در حین رانندگی همیشه باید خنک باشد، با هوایی که از منافذ جلو پنجره و فن خودرو به رادیاتور برخورد کرده موجب خنک‌شدن آن می‌شوند.

بیشتر بخوانید | شمع جک j5

جنس جلو پنجره جک j5 از فلز و یا پلاستیک مقاوم و دو لایه بوده که در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در بازار وجود دارد. یک جلو پنجره خوب باید از جنس مقاومی ساخته ‌شده ‌باشد. این قطعه با ظاهر زیبایی که دارد، باید بتواند موتور و رادیاتور را خنک نگه‌ دارد. در بیشتر مواقع روی جلو پنجره لوگوی محصول وجود دارد. یک جلو پنجره خوب باید مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربات و حوادث احتمالی داشته و همچنین تبادل جریان هوا (آیرودینامیک) به خوبی انجام شده و به آسانی نصب شود. معمولا همه این ویژگی‌ها را یک جلوی پنجره برند دارد.

انواع برند جلو پنجره جک  j5

با توجه به اهمیتی که جلوپنجره در خودرو دارد، بیشتر برندها توجه زیادی در ساخت این قطعه کرده و درکیفیت و زیبایی ظاهر آن دقت و ظرافت زیادی به کار می‌برند. مدل‌های مختلفی از جلوپنجره جک j5 وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • جلو پنجره JAC J5 مدل 2803190U701 که اصلی بوده و در سه رنگ متفاوت مشکی، نقره‌ای و بی‌رنگ دیده می‌شود.
  • جلو پنجره جک جی 5 (Jac J5)

خرید جلو پنجره جک   j5 از سامانه متقاضی

برای خرید جلوپنجره اصل و با کیفیت نیازی نیست که به فروشگاه‌های لوازم یدکی مراجعه کنید، همچنین لازم نیست برای خرید این قطعه وقت خود را در فروشگاه‌های آنلاین هدر دهید. فقط کافی که صفحه سامانه متقاضی را باز کرده و با ثبت جزئیات جلوپنجره جک j5  و مشخصات آن و تعیین کردن بازه زمانی و همچنین شماره تماس، سفارش خود را انجام دهید. سامانه متقاضی سفارش را برای عرضه‌کنندگان معتبر فرستاده و علاوه بر آن، تقاضای شما را در صفحه اول گوگل درج می‌کند. پس از مدت کوتاهی عرضه کنندگان تماس گرفته و شما با مقایسه قیمت بین آن‌ها، خرید خود را انتخاب کرده و اقدام ثبت و ارسال آن می‌کنید. لازم به ذکر است که کالاهایی که از طریق سامانه متقاضی خریداری می‌شود اصل و با ضمانت بوده، همچنین شناسه و کدرهیگیری نیز دارند.

روش تشخیص جلو پنجره جک j5 اصل از تقلبی

جلوپنجره اصلی از جنس با کیفیت ساخته‌شده و در اثر ضربات و شرایطی که با آن مواجه می‌شود، مقاومت بالایی دارد؛ ولی در جنس تقلبی این مقاومت به دلیل وجود جنس نامناسب، ارزان و بی‌کیفیت وجود ندارد. برای جلوگیری از خراب شدن موتورو رادیاتور بهتر است هنگام خرید جلوپنجره، اصل و باکیفیت آن را انتخاب کنید.

چگونه از جلو پنجره جک j5 مراقبت کنیم؟

با انجام اقدامات زیر می‌توانید از جلو پنجره خودرو خود مراقبت کنید:

  • با دیدن علایم خرابی و شکستگی در جلوپنجره بهتر است سریع آن را تعویض کنید.
  • بعد از هر چند وقت آن را با پارچه خشک، تمیز کنید.
  • در تابستان که آفتاب شدید بوده و حشرات پروازی فراوان هستند، می‌توان با قرار دادن پارچه یا پوششی مانع از آن‌ها شد.

نتیجه گیری

جلوپنجره قطعه بسیار مهمی در خودرو جک j5 است. این قطعه از اجرای موتور و رادیاتور محافظت کرده و مانع از ورود گردوخاک و آلودگی به داخل موتور می‌شود. جلوپنجره نقش مهمی در خنک‌کردن آب رادیاتور دارد. اگر پس ازمدتی در حین رانندگی صداهایی از جلوپنجره شنیده‌ شد و یا در اثر ضربه و برخورد، شکسته ‌شد، بهتر است در اسرع وقت آن را تعویض کنید. سامانه متقاضی انتخاب مناسبی برای خرید جلو پنجره جک j5 است، از آن جهت که قطعه اصل و با کیفیتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

سوالات متداول

  • بهترین روش خرید جلو پنجره جک j5؟

بهترین روش خرید جلو پنجره جک j5، ثبت سفارش در سامانه متقاضی است.

  • روش تشخیص جلو پنجره جک j5 اصل از تقلبی؟

توجه به جنس آن، در قطعه بی‌کیفیت احساس کهنگی و استفاده از مواد بی‌کیفیت و قیمت آن نیز ارزان‌تر از نوع اصل بوده ولی در جنس اصل، کیفیت  عالی و مواد به کار رفته مناسب و فوق‌العاده‌ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی