خرید سرسیلندر جک j5+ ارزان‌ترین قیمت در بازار

جک j5 یکی از خودروهای چینی پرفروش در ایران است که به خاطر بازه قیمتی مناسب، جزو خودروهای خارجی بسیار پرطرفدار با قیمت متوسط محسوب می‌شود. با توجه به تعداد بالای این خودرو در ایران، لوازم یدکی آن نیز پرمتقاضی است. یکی از مهم‌ترین لوازم یدکی این خودرو، سرسیلندر جک j5 است که در قسمت بالایی بلوک سیلندر قرار دارد و سبب ایجاد یک محیط عایق برای احتراق سوخت و تبدیل آن به انرژی مکانیکی می‌شود. برای خرید این محصول، باید به فروشگاه‌های معتبر فروش لوازم یدکی مراجعه کنید تا باکیفیت‌ترین محصول را با ضمانت اصالت خریداری نمایید.

 

قیمت سرسیلندر جک j5

سرسیلندر جک j5 در فروشگاه‌های مختلف ممکن است به قیمت‌های مختلفی فروخته شود؛ چرا که برندهای مختلف تولیدکننده آن، با قیمت متفاوتی محصول را به فروش می‌رسانند. در جدول زیر قیمت انواع برندهای سرسیلندر را در مرداد 1403 آورده‌ایم:

برند سرسیلندر

قیمت

سرسیلندر جک جی5 اتومات اورجینال

شروع از 24 میلیون تومان

سرسیلندر جک J5 اتومات ای کیو بی پی

شروع از 27 میلیون تومان

سرسیلندر جک J5 اتومات برند KATIK

شروع از 30 میلیون تومان

سر سيلندر – جک اس ۵ دستی – جک اس ۵ اتوماتیک 1003101GD053

شروع از 27 میلیون تومان

مجموعه کامل سرسيلندر جک جی 5

شروع از 110 میلیون تومان

قیمت سرسیلندر جک j5 استوک

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای صرف هزینه کمتر جهت خرید سرسیلندر جک j5، نوع استوک یا همان کارکرده آن را تهیه کنند. قیمت این محصول با توجه به میزان کارکرد آن، متفاوت خواهد بود. خرید این نوع سرسیلندر باید بسیار با دقت باشد تا به خریداری محصول ناکارآمد منجر نشود؛ بنابراین باید این محصول را از فروشگاه‌های معتبر تهیه بفرمایید.

بهترین زمان تعویض سرسیلندر جک j5

در یک خودرو با استفاده معمولی، سرسیلندر جک می‌تواند بدون مشکل سال‌ها کار کند. بهترین زمان تعویض این محصول، زمانی است که علائم خرابی همچون نشت روغن، خروج دود از اگزوز، مصرف بیش از حد روغن، کاهش سطح مایع خنک‌کننده، گرم شدن بیش از حد موتور و… پیدا شود. دقت داشته باشید که بعد از مشاهده هرکدام از این نشانه‌ها باید هرچه سریع‌تر به تعویض سرسیلندر اقدام شود؛ چرا که آسیب به سرسیلندر در دراز مدت می‌تواند آسیب ببیند.

بیشتر بخوانید | جلو پنجره جک j5

 

انواع برند سرسیلندر جک j5

این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و به دست خریداران می‌رسد:

  • سرسیلندر اصلی جک j5: این سرسیلندر تولید چین و خود شرکت جک است و همین موضوع سبب شده تا بیشترین سازگاری را با خودروی جک j5 داشته باشد.
  • سرسیلندر خودروی جک J5 ای کیو بی پی: این شرکت نیز در چین مستقر است و در زمینه تولید لوازم یدکی خودرو فعالیت دارد.
  • سرسیلندر جک j5 برند کاتیک: برند کاتیک یکی از باکیفیت‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم یدکی در چین است.

خرید سرسیلندر جک j5 از سامانه متقاضی

یکی از بهترین سامانه‌ها برای خرید سرسیلندر جک j5، سامانه متقاضی است. شرکت بهبود تجارت صدرا با نام تجاری سامانه متقاضی یک فضای مناسب برای اعلام تقاضای شما نسبت به خرید این محصول بوده که نحوه ثبت آگهی در این سامانه بدین صورت است که ابتدا در گوگل https://moteghazi.com را سرچ کنید. سپس در بالا و سمت چپ، روی ثبت آگهی کلیک کنید و با ثبت شماره همراه خود خیلی راحت خواهید توانست یک آگهی تقاضا برای این محصول ثبت کرده و با بهترین قیمت آن را خریداری نمایید.

علائم خرابی سرسیلندر جک j5

شناخت علائم خرابی سرسیلندر جک j5 بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا همانطور که اشاره شد تعویض به موقع آن نقش مهمی در سلامت کلی خودروی شما خواهد داشت. بعضی از نشانه‌های خرابی این سرسیلندر عبارت‌اند از:

  1. موتور شروع به دود کردن می‌کند: اگر موتور خودرو شروع به تولید دود کرد، نشانه این است که مایع خنک‌کننده موتور و روغن مخلوط شده‌اند و احتمالا سرسیلندر دچار مشکل شده و باید هرچه زودتر تعویض شود.
  2. نیاز بیشتر خودرو به بنزین: هنگامی که سر سیلندرها به پایان عمر خود می‌رسند و دیگر نمی‌توانند یک عایق موثر باشند، محفظه احتراق قادر به کار با فشار کافی برای پیمودن مسافت‌ها نیست؛ بنابراین حتما به روال معمول سوخت‌گیری خود توجه داشته باشید. اگر متوجه شدید که برای حفظ مسافت پیموده شده روزانه خود مجبور به سوخت‌گیری بیشتر هستید، ممکن است نیاز باشد که یک مکانیک حرفه‌ای سرسیلندر را بررسی کند.
  3. داغی بیش از حد موتور خودرو: در حین فعالیت موتور خودرو گرمای زیادی ایجاد می‌شود. با گذشت زمان، انبساط و انقباض دائمی فلز ترک‌هایی را در سر سیلندر ایجاد می‌کند. اگر موتور وسیله نقلیه شما بیش از حد گرم می‌شود، سر سیلندر ممکن است دچار شکستگی شده باشد. برای بررسی امکان تعمیر، حتما خودرو را به یک مکانیک حرفه‌ای نشان دهید.
  4. افزایش نیاز به روغن: درست مانند افزایش نیاز به سوخت، زمانی که سرسیلندرها دیگر نمی‌توانند عایق‌بندی بهینه را ایجاد کنند، موتور بیشتر از حد معمول به روغن نیاز دارد. کاهش سطح روغن به این معنی است که روغن در نتیجه خرابی سرسیلندر به مکان‌هایی در داخل موتور نشت می‌کند.

 

نتیجه گیری

سرسیلندر جک j5 یکی از مهم‌ترین بخش‌های خودرو است که یک عایق برای احتراق سوخت ایجاد می‌کند. در بعضی از مواقع با خرابی این بخش از خودرو، دیگر تعمیر پاسخگو نیست و باید تعویض کل قطعه انجام شود؛ بنابراین باید آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا از اصالت آن اطمینان خاطر داشته باشید. یکی از این فروشگاه‌ها، سامانه متقاضی نام دارد که بستری برای اعلام تقاضای شما نسبت به کالای مورد نظر به وجود آورده است.

سوالات متداول

  • بهترین روش خرید سرسیلندر جک j7؟

سامانه متقاضی یکی از معتبرترین سایت‌ها برای درج آگهی و اعلام تقاضا نسبت به این کالا است.

  • روش تشخیص سرسیلندر جک j5 اصل از تقلبی؟

حتما محصول را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. پس از تحویل محصول به پلمپ بودن بسته‌بندی، مشخصات بسته‌بندی و مقایسه آن با خود محصول دقت کنید. گاها روی بسته‌بندی بارکدی درج شده که با اسکن آن، اصل یا تقلبی بودن سرسیلندر مشخص می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی