قیمت جلو پنجره جک j3+ خرید جلوپنجره اصل از بازار

جلو پنجره جک j3

جلو پنجره جک j3 جز آن دسته از قطعاتی بوده که علاوه‌بر کاربرد فنی در ظاهر خودرو نیز اثرگذار است‌؛ بنابراین کیفیت این محصول نیز بسیار اهمیت دارد. اگر قصد خرید جلو پنجره جک j3 را دارید پیشنهاد می‌کنیم از سامانه‌های معتبر استفاده کنید تا علاوه‌بر کیفیت محصول از قیمت‌های واقعی نیز برخوردار شوید. جلو پنجره جک به‌عنوان امضای طراح در خودرو شناخته می‌شود و در ظاهر خودرو بسیار موثر است، پس هنگام خرید آن حتما دقت لازم را داشته باشید.

قیمت جلو پنجره جک j3

جلو پنجره جک j3 به‌گونه‌ای قیمت‌گذاری شده که باتوجه به کیفیت و اصالت آن، هم حالت رقابتی داشته باشد هم ارزش واقعی آن مشخص شود. سامانه متقاضی به‌عنوان یک بازار آنلاین معتبر لوازم یدکی مختلف جک از جمله جلو پنجره جک j3 را با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت به عرضه می‌رساند. شما می‌توانید با ارتباط برقرار کردن با کارشناسان فروش از تمامی قیمت‌ها مطلع شوید.

قیمت جلو پنجره جک j3 اسپرت

جک j3 دارای دو نوع صندوق‌دار و اسپرت است که به‌عنوان یک خودرو چینی تولید می‌شود. در واقع این کمپانی اولین و آخرین خودرو جک هاچبک را تولید کرده است. این خودرو در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد. قیمت این محصول ثابت نیست و عوامل مختلفی در آن اثر می‌گذارد. ممکن است تقلبی بودن این محصول باعث ارزان‌تر شدن قیمت آن شود که شما نباید به ارزان قیمت بودن آن توجه کنید.

بهترین زمان تعویض جلو پنجره جک j3

جلو پنجره خودرو یکی از قطعاتی است که در قسمت جلو خودرو، مقابل موتور و رادیاتور قرار دارد. درصورتی که جلو پنجره در خودرو وجود نداشته باشد، موتور، رادیاتور و دیگر اجزای ماشین دربرابر آسیب قرار می‌گیرند. اگر جلو پنجره ماشین در اثر گردوخاک، باران و یا آسیب ناشی از تصادف به مشکل خورده است، آن را تعویض کنیم. اهمیت این قطعه بسیار بالا است؛ زیرا عملکرد دیگر سیستم بسته به عملکرد صحیح جلو پنجره است، پس اگر این قطعه دچار آسیب، شکستگی، لرزش و… شد حتما اقدام به تعویض آن کنید. بهترین زمان تعویض جلو پنجره جک حدودا بعد ۸۰۰۰۰ کیلومتر است.

بیشتر بخوانید | کمک فنر جک j3

عملکرد جلو پنجره جی 3

جلو پنجره جک j3 با عملکرد متفاوتی که دارد در ظاهر خودرو بسیار تاثیرگذار است. این قطعه به‌دلیل اینکه به خودرو جلوه خاصی می‌دهد در زیبایی آن اثر می‌گذارد. وجود جلو پنجره در امنیت خودرو نیز بسیار موثر خواهد بود؛ زیرا باعث شده که از برخورد اجسام تیز و سنگین به خودرو جلوگیری شود. از دیگر کارکرد‌ها و عملکرد‌ها این قطعه می‌توان به خنک شدن موتور و رادیاتور اشاره کرد. این قطعه با عبور هوا به داخل باعث خنک شدن فضا و جلوگیری از داغ شدن رادیاتور می‌شود.

انواع برند جلو پنجره جک j3

جلو پنجره جک j3 در انواع و برندهای مختلفی تولید می‌شود. هرکدام از این برندها قیمت و ویژگی‌های متفاوتی دارد که توسط کشورهای مختلفی ساخته و به عرضه می‌رسد. برندهای این قطعه واردتی شامل برند کارامیس، برند فدرال ملت، برند آکو یدک، کارنوگن، آریان یدک، تن پارت و.‌… می‌شوند. از دیگر برندهای خارجی که در زمینه تولید جلو پنجره فعالیت دارند، می‌توان به جلو پنجره‌ برند یونیکو، جلو پنجره ‌برند BM، جلو پنجره‌ برند ABS، جلو پنجره ‌برند AM، جلو پنجره ‌برند Cadi، جلو پنجره‌ برند takkhat، جلو پنجره‌ برند ۷ khat، جلو پنجره‌ برند ۴ khat، جلو پنجره‌ برند behrang، جلو پنجره ‌برند Radfar اشاره کرد.

خرید جلو پنجره جک j3 از سامانه متقاضی

یکی از بهترین بازارهای آنلاین در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو جک، از جمله جلو پنجره جک j3 سامانه متقاضی است. این سامانه با ارائه محصولات اورجینال و دارای شماره شناسایی تجربه یک خرید با اطمینان را برایتان رقم می‌زند. با ثبت درخواست در این سامانه و ارتباط با فروشندگان متعدد می‌توانید مناسب‌ترین جلو پنجره را با پایین‌ترین قیمت بازار به صورت اورجینال خریداری و استفاده کنید.

روش تشخیص جلو پنجره جک j3 اصل از تقلبی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بین مردم هنگام خرید جلو پنجره جک j3 تشخیص اصل بودن از تقلبی بودن آن است که روش‌‌های مختلفی ازجمله بررسی نشان استاندارد روی محصول، نحوه نوشتن و فرمت هولوگرام شرکت روی بسته‌بندی، رنگ و تمیزی ظاهر بسته‌بندی، کیفیت ظاهری جلو پنجره، بررسی و چک بارکد روی محصول، دریافت فاکتور معتبر از فروشنده، بررسی کد شناسایی و کد رهگیری و در آخر با خرید از یک سامانه معتبر می‌توانید مطمئن باشید که محصول اصل را تهیه کرده‌اید.

چگونه از جلو پنجره جک j3 مراقبت کنیم

به‌دلیل میزان اهمیتی که جلو پنجره جک j3 در حفظ امنیت موتور خودرو دارد، باید از آن مراقبت کرد تا دچار مشکل نشود؛ زیرا با بروز هرگونه مشکل در آن امنیت موتور خودرو نیز به‌خطر می‌افتد. شما می‌توانید با رعایت موارد زیر از جلو پنجره خودرو خود مراقبت کنید:

  • تعویض به موقع جلوپنجره هنگام بروز هرگونه شکستگی و علائم خرابی
  • تمیز کردن جلو پنجره با پارچه خشک برای راحت‌تر عبور کردن هوا به فضای داخل
  • جلوگیری از پوسیدگی جلو پنجره با پوشاندن آن در هوای بسیار گرم و آفتاب شدید با یک پارچه

نتیجه گیری

یکی از قطعات مهم در خودرو که علاوه‌بر کارکرد فنی و محافظت از موتور و رادیاتور آن در ظاهر خودرو نیز موثر بوده، جلو پنجره است‌. جلو پنجره جک j3 یکی از لوازم یدکی وارداتی بوده که تقلبی آن بسیار رایج است؛ بنابراین هنگام خرید از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر از جمله سامانه متقاضی استفاده کنید. این سامانه با ارائه ضمانت کالا با اطمینان‌ترین خرید را برایتان به ارمغان می‌آورد.

سوالات متداول

بهترین روش خرید جلو پنجره جک j3

بهترین راه برای خرید جلو پنجره جک j3 استفاده از سامانه متقاضی است که یکی از بهترین بازارهای آنلاین در زمینه ارائه لوازم یدکی اصل محسوب می‌شود.

روش تشخیص جلو پنجره جک j3 اصل از تقلبی

یکی از دغدغه‌های افراد هنگام خرید جلو پنجره جک j3 اصل یا تقلبی بودن آن است که می‌توان از راه‌های مختلفی از جمله بررسی نشان استاندارد، نوع بسته‌بندی و هولوگرام مارک شده برمحصول، رنگ و ظاهر قطعه و… آن‌ها را تشخیص داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی