بلبرینگ چرخ جلو جک j5 + بهترین قیمت در بازار

بلبرینگ جلو جک j5

بلبرینگ چرخ جلو وظیفه چرخش تایر را برعهده دارد. در واقع بلبرینگ چرخ جلو جک j5 باعث می‌شود تا چرخ‌های خودرو بچرخند و این چرخش، کمترین اصطحکاک را بین رینگ و تایر ایجاد می‌کند. در چرخ‌های خودرو انواع مختلف بلبرینگ به کار رفته ‌است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. بلبرینگ شیاری، زاویه‌دار و… از انواع بلبرینگ در چرخ‌ها هستند. با خراب شدن این قطعه، حرکت چرخ با لرزش زیاد همراه خواهد بود و خودرو مسیرهای خاصی را به درستی نمی‌تواند طی کند. با مشاهده علایم خرابی این قطعه، برای جلوگیری از  آسیب مجدد، بهتر است از همان ابتدا یک قطعه نو و با کیفیت را جایگزین آن کنید.

قیمت بلبرینگ چرخ جلو جک  j5

با نقش مهمی که بلبرینگ چرخ جلو در حرکت خودرو دارد، هنگام خرید بلبرینگ چرخ جلو جک j5  لازم است که حتما بلبرینگ اصل و با کیفیت را خریداری کرده و جایگزین کنید؛ زیرا بلبرینگ بی‌کیفیت با قیمت بسیار پایین نشان‌دهنده تقلبی بودن آن است و درنتیجه دوام زیادی در چرخ‌های خودرو ندارد و پس از مدتی دوباره خراب می‌شود. فاکتورهای مهمی روی قیمت بلبرینگ چرخ جلو جک j5  تاثیرگذار هستند. برند بلبرینگ، مواد سازنده اجزای بلبرینگ، و نوع و کاربرد بلبرینگ، کیفیت آن، شرکت سازنده، میزان درخواست قطعه برای فروش از جمله عواملی ‌هستند که روی قیمت تاثیر می‌گذارند.

  نقش بلبرینگ چرخ جلو جکj5  در عملکرد ماشین

بلبرینگ جلو مجموعه‌ای از گلوله‌هایی از جنس استیل است که در یک حلقه قرار گرفته‌اند. محل قرار گرفتن بلبرینگ جلو در چرخ جلو است. نقش اصلی بلبرینگ چرخ جلو جک j5، ایجاد حرکت چرخشی در تایر خودرو است که باعث کاهش اصطحکاک بین رینگ و تایر خواهد شد؛ بنابراین می‌توان گفت بلبرینگ خودرو نقش مهمی در حرکت روان چرخ و لاستیک دارد. علاوه بر این روی پیچ‌ها و دست‌اندازها و یا مسیرهای این چنینی عملکرد بهتری دارد. بلبرینگ چرخ جلو در حرکت سریع خودرو عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. بلبرینگ چرخ جلو باعث می‌شود تا چرخ‌ها هنگام حرکت لرزش کمتری داشته‌ باشند. اگر این قطعه نقش خود را به خوبی انجام دهد، توان و انرژی خودرو نیز افزایش پیدا می‌کند.

علائم خرابی بلبرینگ چرخ جلو جکj5      

در صورت خرابی بلبرینگ چرخ جلو جک j5 چرخ‌ شل شده و تایرها در اثر قفل شدن، امکان حرکت و چرخش را ندارند. با خراب ‌شدن این قطعه چرخ‌ها لق شده و تایرها از جای اصلی خود خارج می‌شوند. همچنین با معیوب ‌شدن بلبرینگ چرخ جلو لاستیک‌ها سائیده شده و حرکت خودرو با مشکل مواجه می‌شود. یکی از معمولی‌ترین علائم خرابی بلبرنگ چرخ جلو در سرعت‌های بالا، ایجاد صدای رنده‌ شدن و یا سائیده شدن چرخ است.

انواع برند بلبرینگ چرخ جلو جک  j5

برندهای وارداتی و شرکتی، ای تی سی ETC، SKF، NS ،NTN ،FAG ، TIMEN از بهترین برندهای آلمانی و ژاپنی و همچنین آمریکایی هستند. بلبرینگ‌های این برندها در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند. علاوه بر آن، قطعات این برندها از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

بهترین بلبرینگ چرخ جلو جک  j5

بهترین بلبرینگ چرخ جلو جک j5 باید خدمات پس از فروش و گارانتی تضمینی داشته ‌باشد. بلبرینگ‌های با کیفیت معمولا قیمت مناسب و قابل قبولی دارند. علاوه بر آن شما می‌توانید با راهنمایی و کمک ‌گرفتن از تعمیرکار یا متخصص در زمینه خودرو در مورد یک بلبرینگ با کیفیت برای چرخ جلو اطلاعاتی کسب کنید. از بین برندهای این قطعه، برند SKF و برند NSK بهترین و با کیفیت‌ترین قطعه را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید | بلبرینگ چرخ عقب جک j5

خرید بلبرینگ چرخ جلو جک j5 از سامانه متقاضی

برای اینکه بتوانید یک بلبرینگ نو و با کیفیت را از بین انواع مختلف قطعه به راحتی پیدا کنید، نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه‌های لوازم یدکی نیست. با ورود به سامانه متقاضی حتی دیگر نیازی به گشتن در فروشگاه‌های اینترنتی نیست. شما می‌توانید در سامانه متقاضی مشخصات بلبرینگ چرخ جلو جک j5 را با جزئیات وارد کرده سپس با مشخص کردن شماره تماس و محدوده زمانی، کار شما به پایان می‌رسد. عرضه‌‌کنندگان معتبری که قطعه اصل را برای فروش ارائه‌ می‌دهند، با شما تماس می‌گیرند. شما فقط کافی است تا با مقایسه قیمت بین آن‌ها، بلبرینگ خود را انتخاب کرده و سفارش خود را برای تحویل آن، نهایی کنید.

روش تشخیص بلبرینگ چرخ جلو جک  j5 اصل از تقلبی

برای تشخیص بلبرینگ چرخ جلو جک J4  اصل از تقلبی فقط کافی است به جدول زیر توجه کنید:

آیتم‌هااصلیتقلبی
نوع بسته بندیبسته‌بندی شامل مشخصات دقیق، ضمانت، گارانتی، شماره سریالبسته‌بندی بدون اطلاعات یا اطلاعات غلط و ناقص
جرم بلبرینگجرم و وزن بالاجرم و وزن پایین
قیمتقیمت مناسب و معقول به علت ساخت با مواد با کیفیتقیمت ارزان به علت ساخت با مواد با بی‌کیفیت وارزان
نوع چرخش در بلبرینگچرخش بدون صدا و نرم انجام می‌شود.چرخش به سختی همراه با صدا
کیفیت ساختبا کیفیت و سالم، سطح سالمزنگ‌زده، بی‌کیفیت، خراش دار

نتیجه گیری

بلبرینگ چرخ جلو قطعه‌ای مهم در حرکت چرخ است که در نهایت به حرکت خودرو منجر می‌شود. این قطعه با حرکت چرخشی خود در تایر باعث کم شدن اصطحکاک بین تایر و رینگ می‌شود. با درست کار کردن این قطعه، لرزش چرخ‌ها بسیار کم شده و در زمان هندلینگ خودرو، یعنی زمانی که خودرو در مسیرهای پیچ‌دار و شرایطی که نیاز به نیرو و انرژی بیشتری است، عملکرد بهتری داشته‌ باشد. بلبرینک چرخ جلو کاربردهای دیگری نیز روی عملکرد حرکتی خودرو دارد. با خراب شدن این قطعه بهتر است، برای خرید بلبرینگ چرخ جلو جک j5  را از طریق سامانه متقاضی اقدام کنید؛ زیرا قطعه‌ای اصل و تضمینی را برای شما ارسال می‌کند و شما را از تعویض و خرید مجدد بی‌نیاز می‌کند.

سوالات متداول

  • بهترین روش خرید بلبرینگ چرخ جلو جک j5

اگر قصد خرید ببرینگ چرخ جلو با کیفیت و اصل را دارید و کیفیت خرید قطعه برای شما مهم است، بهتره خرید خود را از طریق سامانه متقاضی انجام دهید.

  • روش تشخیص بلبرینگ چرخ جلو جکj5  اصل از تقلبی

برای تشخیص اصل از نوع تقلبی بلبرینگ چرخ جلو جک j5 بهتر است به نوع بسته‌بندی، وزن آن، قیمت، نوع، کیفیت ساخت توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی