خرید لنت ترمز جک s3+ با بهترین قیمت بازار

لنت ترمز جک s3

لنت ترمز یکی از قطعات مهم و اساسی در خودروی جکS3  است. این قطعه با کمک کالیپر و دیسک‌ها، وظیفه متوقف کردن خودرو را بر عهده دارد. به این صورت که با فشار دادن پا روی پدال ترمز که توسط راننده انجام می‌شود، روغن ترمز از طریق شیلنگ وارد کالیپر ترمز شده و پس از ورود به آن باعث درگیر شدن لنت‌ها و دیسک شده و در اثر اصطحکاک حاصل از این برخورد، خودرو متوقف می‌شود. خراب شدن و فرسودگی و یا خوردگی لنت‌ها در اثر ترمزهای پی در پی و در شرایط نامناسب خسارات زیادی را به دنبال دارد. با توجه به تنوع لنت‌ها از نظر کیفیت و برند در بازار، سعی کنید برای حفظ جان خود و دیگران و همچنین جلوگیری از آسیب دیگر قطعات، در خرید لنت ترمز جک s3 بیشتر دقت کنید.

قیمت لنت ترمز جک s3

لنت ترمز جک S3  بر اساس نوع ماده اصطحکاکی که در ترکیبات آن وجود دارد به سه گروه ارگانیک، نیمه فلزی و سرامیکی جداسازی می‌شوند. در هر کدام از آن‌ها درصد مشخصی از فلزات قابل اصطحکاک به کار رفته که موجب شده تا روی قیمت آن‌ها تاثیر بگذارد. مدل خودرو، سال تولید، کیفیت لنت ترمز، جنس مواد به‌کار رفته، ارزش و اهمیت لنت ترمز، برند و شرکت سازنده لنت از جمله عواملی هستند که روی قیمت لنت ترمز جک s3 موثر هستند.

بیشتر بخوانید | لوازم یدکی جک s3

  زمان تعویض لنت ترمز جک s3

لنت ترمز جک  S3جزء قطعات کاربردی و از لوازم مصرفی خودرو محسوب می‌شود. رانندگی در شرایط نامناسب، ترمزهای مداوم، بی‌کیفیت بودن لنت ترمز و… موجب خراب شدن لنت ترمز شده که باید بلافاصله تعویض شود. در شهرهای پرترافیک که مقدار ترمزگیری بسیار زیاد است، پس از طی 12 تا 13 هزار کیلومتر لنت ترمز باید تعویض شود؛ اما در شهرهای دیگر با 30 تا 40 هزار کیلومتر رانندگی این اقدام صورت می‌گیرد. البته این آمار تقریبی بوده و با توجه به نقش حیاتی این قطعه در ایمن ماندن افراد و همچنین قطعات خودرو، قبل از سفر یا شرایط دیگر، حتما از سلامت لنت ترمز مطمئن شوید. علایم زیر نشان‌دهنده زمان تعویض لنت ترمز جک s3 است:

  • ایجاد لرزش در فرمان یا پدال ترمز
  • روشن ‌شدن چراغ هشدار
  • بوی سوختی در هنگام ترمزگیری
  • عدم فرآیند ترمزگیری
  • ایجاد صدای ناخوشایند از سیستم ترمز
  • کشیده شدن خودرو به یک سمت
  • صدای ساییدگی در هنگام ترمزگیری

انواع برند لنت ترمز جک s3

لنت ترمز توسط برندها و شرکت‌های مختلفی تولید می‌شود. لنت ترمز در هر کدام از این برندها ویژگی و مزیت‌های خاص خود را دارد. در اکثر این برندها، لنت‌ها پس از خرید، چنانچه ایراد یا مشکلی داشته‌ باشد، می‌توان با گارانتی که دارد مشکل را برطرف کرد. علاوه بر آن کیفیت و مواد تشکیل‌دهنده لنت‌ها در برندهای مختلف، متفاوت است. بوکان لنت، تاپ تک، اف بی ال، آفورتیس، های کیو، های تک، ایسر از جمله برندهای لنت ترمز جک s3 هستند. در زیر به تعدادی از برندها و مواد اصلی تشکیل دهنده لنت ترمز اشاره شده ‌است.

مدلبرندکشور سازندهنوع لنت به‌کار رفته
لنت ترمز عقب جک S3آفورتیسچیننیمه فلزی
لنت ترمز عقب جک S3های کیوکرهنیمه فلزی
لنت ترمز عقب جک S3های تککرهنیمه فلزی
لنت ترمز جلو جک S3ایسرچینسرامیکی
لنت ترمز جلو جک S3بوکان لنتچیننیمه فلزی
لنت ترمز جلو جک S3تاپ تکچیننیمه فلزی
لنت ترمز جلو جک S3اف بی الچیننیمه فلزی

بهترین لنت ترمز جک s3

لنت‌های ترمزدر خودرو ی جک S3 به سه حالت زیر تولید می‌شوند:

  • لنت‌های اورگانیک: در این نوع لنت، از مواد نیمه آلی با الیافی دیگر مانند لایه و پوششی بهم وصل شده‌اند. این مواد آلی مانند سیلیس، لاستیک و کولار است.
  • لنت‌های متالیک: این دسته از لنت‌ها خود به دو دسته تمام فلزی و نیمه فلزی جداسازی می‌شوند. در گروه تمام فلزی، لنت‌ها دارای 70 درصد فلز هستند که این نوع از لنت‌ها در خودروهای مسابقه‌ای وجود دارد. در نوع نیمه فلزی بین 30 تا 50 درصد از فلز که بیشتر آن آهن و یا براده‌های مس است، تولید می‌شود. لنت‌های نیمه فلزی کاربرد و کیفیت مناسب و طول عمر بالایی دارند. به دلیل ویژگی‌های این نوع لنت، بسیار پرطرفدار است.
  • لنت‌های سرامیکی: الیاف سرامیکی موجود در این نوع باعث کاهش صدای خروجی از لنت شده و علاوه بر آن استفاده از لنت‌های سرامیکی باعث محافظت از دیسک‌ها خواهد شد. کیفیت و دوام این لنت‌ها بسیار عالی و با قیمت بالایی نیز به فروش می‌رسد. الیاف مورد استفاده در لنت‌های سرامیکی از نوع مس بوده که باعث افزایش اصطحکاک و کاهش گرما می‌شود.

با توجه به مشخصات انواع لنت‌های ترمز در خودروی جک  S3می‌توان گفت که لنت‌های سرامیکی برای افرادی که با قیمت بالای آن مشکلی ندارند و کیفیت لنت برای آن‌ها مهم است، مناسب خواهد بود. این لنت‌ها بسیار بادوام بوده و مدت زیادی عمر می‌کنند؛ اما لنت‌های نیمه فلزی با داشتن کیفیت و دوام و قیمت مناسب برای افرادی که به دو مسئله قیمت و کیفیت اهمیت می‌دهند، مناسب است.

خرید لنت ترمز جک s3 از سامانه متقاضی

برای خرید لنت ترمز جک s3 با توجه به تنوع در کیفیت و قیمت در بازار و جلوگیری از سردرگمی برای خرید این قطعه حیاتی، مراجعه حضوری به انواع فروشگاه‌های لوازم یدکی کاری بیهوده بوده و ضمن اینکه ممکن است لنت‌های بی‌کیفیت را تحت عنوان لنت ترمز مرغوب بفروشند. برای خرید لنت ترمز جک  S3فقط کافی است با ورود به سامانه متقاضی درخواست و تقاضای لنت ترمز خودروی خود را با جزئیات نوشته و درخواست را ارسال کنید. در بازه زمانی که مشخص کرده‌اید، عرضه‌کنندگان معتبر با شما تماس گرفته و پس از مقایسه قیمت بین آن‌ها اقدام به خرید نهایی قطعه ‌کنید. پس از مدت زمان مشخص لنت ترمز باکیفیت و اصل با قیمتی که خود شما انتخاب کرده‌اید، برای شما فرستاده می‌شود. بدیهی است که این قطعه اصل بوده و دارای شناسه و کد رهگیری است.

روش تشخیص لنت ترمز جک  s3 اصل از تقلبی

قطعه اصل لنت ترمز، بادوام بوده و در برابر حرارت مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد. این نوع لنت، طول عمر بالایی دارد و در برابر اصطحکاک زیاد خورده و یا خراب نمی‌شود. مواد تشکیل‌ دهنده این نوع لنت با کیفیت بوده و ساخت آن با استانداردهای جهانی مطابقت دارد؛ اما در نوع تقلبی مواد سازنده آن ارزان و بی‌کیفیت بوده، ضمن اینکه دوام و استحکام کافی را ندارد. همچنین پس از مدت کوتاهی خراب خواهد شد.

نتیجه گیری

لنت ترمز جک S3 یکی از قطعاتی است که عملکرد صحیح آن روی سلامتی راننده تاثیر می‌گذارد. این قطعه با فشار دادن پا روی پدال ترمز و ایجاد اصطحکاک روی لنت و دیسک باعث توقف سریع و به موقع خودرو خواهد شد. طبیعی است که در صورت خراب بودن این قطعه، توقف در زمان مشخص ایجاد نمی‌شود و چه بسا خودرو در شرایطی باشد که توقف آن، جلوی برخی حوادث ناگوار را بگیرد. برای این منظور توجه به علایم خرابی و تعویض به موقع آن بسیار اهمیت دارد. خرید لنت ترمز جک s3  با کیفیت و مقاومت بالا در برابر حرارت و اصطحکاک را فقط می‌توانید در سامانه متقاضی پیدا کنید.

سوالات متداول

  • بهترین روش خرید لنت ترمز جک s3

شما می‌توانید لنت ترمز جکS3  را فقط از طریق سامانه متقاضی خریداری کنید.

  • روش تشخیص لنت ترمز جک s3 اصل از تقلبی

با بررسی از روی ظاهر جنس اصل لنت ترمز جک S3 از مواد با کیفیت و بادوامی ساخته شده ‌است. در این نوع لنت، طول عمر زیاد، مقامت بالا در برابر اصطحکاک و حرارت و همچنین لنت اصلی بر طبق استانداردهای جهانی ساخته شده ‌است؛ اما در جنس تقلبی، لنت از مواد ارزان و بی‌کیفیت تولید شده، این نوع لنت دوام زیادی ندارد. همچنین در برابر حرارت و اصطحکاک نیز مقاوم نبوده و در مدت کوتاهی خراب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی