خرید لنت ترمز جک + با بهترین قیمت بازار

لنت ترمز جک

لنت ترمز جک، یکی از لوازم جانبی مهم و حیاتی است که در سیستم ترمز این دسته از خودروها قرار دارد. در صورت خرابی این دسته از قطعات لازم است تا لنت ترمز جک تعویض شود. پس لازم است که لنت ترمز جک را به طور منظم بررسی و در صورت خرابی تعویض شود. لنت ترمز جک به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود که می‌توان به ترمز جک جلو و عقب آن اشاره کرد.

قیمت لنت ترمز جک s5

جک s5 یکی از مدل‌های مربوط به خودروهای مربوط به جک محسوب می‌شود. این دسته از خودروها دارای قطعات جانبی مختلفی است که یکی از مهم‌ترین این قطعات لنت ترمز است. لنت ترمز جک s5 در بازار ایران توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود. با توجه به تولید این دسته از لنت‌ها توسط شرکت‌های مختلف قیمت لنت ترمز جک s5 نیز متفاوت بوده و نمی‌توان قیمتی معین برای آن در نظر گرفت.

 

قیمت لنت ترمز جک s7

لنت ترمز جک s7 یکی از لوازم بسیار مهمی است که برای چرخ‌های جلو و عقب این دسته از خودروهای جک مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود این دسته از لوازم جانبی برای هر خودرویی اعم از خودروهای جک مدل s7 لازم است. لنت‌های ترمز این دسته از خودروها با توجه به نوع کیفیت می‌توانند دارای قیمت‌های مختلفی باشند. به دلیل حساس بودن این قطعه در لوازم جانبی هر خودرو لازم است تا با کیفیت‌ترین لنت ترمز را برای خودروی خود خریداری کنید.

قیمت لنت ترمز جک S7 تحت تاثیر چندین عامل می‌تواند متغییر باشد. بعضی از عوامل موثر در تعیین قیمت لنت ترمز این دسته از خودروها عبارت‌اند از:

  • برند لنت ترمز
  • جنس و کیفیت مواد استفاده شده در ساخت لنت ترمز
  • نوع لنت ترمز (این سیستمی یا سنتی)

این دسته از لنت‌ها با توجه به کیفیت خود در بازار ایران دارای محدوده‌ی قیمتی 1 میلیون و 200 هزار تا 3 میلیون است که این قیمت برای لنت‌های جلو و عقب می‌تواند متفاوت باشد.

لنت ترمز جک

قیمت لنت ترمز جک j3

در بازار ایران و جهان لنت ترمزهای تولید شده برای خودروهای جک با توجه به نوع خودرو، می‌تواند متفاوت باشد. به طور کل قیمت لنت ترمز جک j3 در بازار ایران در محدوده‌ی قیمتی یک تا 5 میلیون تومان است که این قیمت می‌تواند با توجه به کیفیت و جنس آن متفاوت باشد.

قیمت لنت ترمز جک j4

از دیگر مدل خودروهای جک، j4 است. این دسته از خودروها نیز مانند دیگر خودروهای این گروه دارای لوازم و قطعات جانبی مختلفی از جمله لنت ترمز است. لنت ترمز جک با توجه به عوامل مختلفی دارای قیمت‌های مختلفی بوده که این عوامل تاثیرات بسیار زیادی روی قیمت نهایی آن دارد. قیمت لنت ترمز j4 در بازار ایران در محدوده‌ی مختلفی است که این بازه‌ی قیمت به دلیل وجود انواع لنت ترمز بوده که توسط برندهای مختلف تولید می‌شود. قیمت لنت ترمز جک j4 در ایران در بازه‌ی قیمتی یک تا 3 میلیون تومان است که بسته به نوع آن متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید | لوازم یدکی جک j4

قیمت لنت ترمز جک j5

لنت ترمز جک j5 نیز مانند دیگر لنت‌های ترمز تولید شده برای دیگر مدل‌های خودرو جک در دو نوع جلو و عقب است. این دسته از لنت‌ها توسط شرکت‌های ایرانی و خارجی بسیاری تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها با توجه به نوع مواد تشکیل دهنده می‌تواند از کیفیت‌های متفاوتی برخوردار باشند. تفاوت کیفیت و جنس لنت‌ها باعث شده تا قیمت نهایی مربوط به خرید آن نیز متفاوت بوده و می‌تواند تا 1 میلیون و 500 هزار تومان برسد.

بیشتر بخوانید | قیمت کمک فنر جک j5

نقش لنت ترمز جک در ماشین

لنت ترمز قطعه‌ای بسیار مهم و حساسی است که باعث کاهش سرعت و ایست کامل خودروهای مختلف از جمله جک می‌شود. لنت ترمز جک معمولا در قسمت کلیپر خودرو قرار گرفته که با دیسک چرخ‌های جلو و عقب در ارتباط است. تماس بین چرخ‌ها و لنت باعث ایجاد یک فشار شده که این فشار باعث ایجاد یک اصطکاک برای لنت ترمز می‌شود. این اصطکاک باعث کاهش سرعت و در نتیجه توقف نهایی خودرو می‌شود. لنت ترمز قطعه‌ای است که جزو سیستم ترمز بوده که نقش بسیار مهمی برای توقف خودرو دارد.

بهترین زمان تعویض لنت ترمز جک

در صورت خرابی لنت ترمز باید هر چه سریع‌تر آن را تعویض کرد تا درگیر مشکلات دیگر برای خودرو جک خود و یا باعث به خطر افتادن جان شما ‌نشود. زمان تعویض لنت ترمز خودروی جک، بستگی به شرایط و عملکرد لنت‌های فعلی دارد؛ اما به طور کلی، لنت ترمز باید هر 20,000 تا 50,000 کیلومتر یا هر یک تا دو سال یکبار تعویض شود.

انواع لنت ترمز جک بر اساس جنس

لنت‌های ترمز جک براساس عوامل مختلفی به دسته‌های متعددی تقسیم بندی می‌شود. یکی از این دسته عوامل، جنس لنت ترمز است. در زیر به انواع لنت ترمز جک که بر اساس جنس آن‌ها دسته بندی شده‌اند خواهیم پرداخت:

  • لنت‌های سرامیکی: این نوع لنت‌ها از مواد سرامیکی تشکیل شده‌اند و برای عمر طولانی‌تر، عملکرد بهتر و کاهش گرمای تولید شده در ترمز کاربرد دارند.
  • لنت‌های فلزی: این نوع لنت‌ها از آلیاژهای فلزی تشکیل شده‌اند و برای عملکرد قویتر و کاربرد در شرایط ترمز خفتگی یا بار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • لنت‌های نیم فلزی: این نوع لنت‌ها از ترکیب فلز و مواد آلی تشکیل شده‌اند.

انواع برند لنت ترمز جک مناسب هر مدل

در بازار ایران لنت‌های ترمز مختلفی از برندهای متنوع ایرانی و خارجی وجود دارد. برخی از این برندهای مهم در زیر آمده است:

  • بوکان لنت
  • تاپ تک
  • اف بی ال
  • Hawk Performance
  • Raybestos
  • Centric Parts
  • StopTech

خرید لنت ترمز جک از سامانه متقاضی

اگر به دنبال یک سامانه مناسب جهت خرید انواع لنت‌های ترمز جک هستید و می‌خواهید با اطمینان خاطر لنت‌های ترمزی را با برندها و جنس‌های مختلفی خریداری کنید می‌توانید، سری به سامانه متقاضی بزنید. این سامانه با ارائه انواع لنت‌های ترمز برای انواع خودروهای جک از جمله جک s5، s7، j5 و j3 بوده که می‌توانید به دنبال خرید لنت ترمز جک در آن با قیمتی مناسب و به صرفه باشید.

روش تشخیص لنت ترمز جک اصل از تقلبی

برای تشخیص لنت ترمز اصلی از تقلبی، روش‌های مختلفی وجود دارد. برای تشخیص لنت ترمز اصل از تقلبی می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • بررسی برند: بررسی برند محصول و اطلاعات مربوطه به آن می‌تواند مفید باشد. برندهای معتبر معمولاً لوگو و نشان خود را روی لنت‌های ترمز مشخص می‌کنند.
  • آرم‌ها و نشان‌ها: توجه به آرم و نشانه‌های واقع روی لنت ترمز می‌تواند کمک کننده باشد. لنت ترمز اصلی معمولاً دارای نشانه‌ها و رویه‌های خاص برای تمایز از محصولات تقلبی هستند.
  • کیفیت ساخت: بررسی کیفیت ساخت و جنس استفاده شده در لنت ترمز نیز می‌تواند از نکات مهم برای تفکیک محصولات اصلی از تقلبی باشد. لنت‌های ترمز اصلی عموماً از جنس مرغوب و با کیفیت استفاده می‌کنند.

سخن پایانی

لنت ترمز جک یکی از قطعات بسیار مهم در سیستم ترمز این دسته از ماشین‌ها است. این دسته از قطعات برای مدل‌های مختلفی از این خودروها ساخته می‌شود. قیمت لنت ترمز جک به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، جنس، مدل و… بستگی دارد که می‌تواند محدوده‌ی قیمتی مختلفی را دارا باشد. توجه داشته باید در صورت خرابی این قطعه باید هر چه سریع‌تر آن را تعویض کنید.

سوالات متدوال

  • بهترین روش خرید لنت ترمز جک؟

اگر به دنبال خرید لنت ترمز جک هستید و می‌خواهید با قیمتی بسیار مناسب این قطعه بسیار مهم را برای خودروی خود خریداری کنید، می‌توانید از طریق سامانه متقاضی به دنبال خرید این دسته از              قطعات باشید.

  • روش تشخیص لنت ترمز جک اصل از تقلبی؟

روش‌های مختلفی برای تشخیص لنت ترمز جک اصل از تقلبی وجود دارد. زمان خرید لنت ترمز جک باید به نوع بسته‌بندی، هولوگرام، برند و… محصول توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی