قیمت شمع جک j5 + خرید شمع اصل

یکی از‌مهم‌ترین و حساس‌ترین عوامل موثر در خودرو شمع‌ها هستند، برای همین استفاده و خرید شمع باکیفیت به افراد توصیه می‌شود. شمع جک j5 نیز یکی از این محصولات است که از الکترود‌ها و عایق‌ها تشکیل شده که با جهت دادن به جریان برق و جرقه‌زنی در محفظه احتراق باعث حرکت خودرو می‌شود. به‌دلیل اهمیت این محصول، هنگام خرید باید به کیفیت آن توجه کرد. امروزه با استفاده از سامانه‌های معتبر علاوه‌بر کیفیت بالا، مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت شمع جک j5 را  نیز پیدا می‌کنید. این سایت‌ها با تضمین اصالت کالا به افراد خدمات ارائه کرده و همچنین قیمت‌های پایین‌تری نسبت به بازار روز دارند.

قیمت شمع جک j5

قیمت شمع جک j5 باتوجه به کیفیت و مرغوب بودن آن متفاوت است؛ اما به‌طور ‌کلی برای آگاهی از قیمت شمع جک j5 می‌توانید از سایت‌های مختلفی که دارای اعتبار هستند، استفاده کنید. ارتباط گرفتن با ‌کارشناسان فروش این سامانه به شما کمک می‌کند تا بهترین شمع جک j5 را متناسب با نیاز خود و باتوجه به بودجه درنظرگرفته شده خریداری کنید.

بهترین زمان تعویض شمع جک j5

زمانی که نکاتی مانند لرزش موتور، سوختن ناقص، صدا در اگزوز و… را می‌شنوید، باید به‌فکر تعویض شمع خودرو خود باشید؛ اما به‌طور کلی باتوجه به کیفیت شمع، بهترین زمان ممکن برای تعویض بین ۲۰ الی ۴۰ هزار کیلومتر است. درجریان باشید که تعویض شمع جک j5 به‌ آسانی قابل انجام است و زمان زیادی نمی‌برد. این تعویض بعد از برداشتن وایر شمع با آچار و باز کردن آن صورت می‌گیرد که در آخر با جایگزین کردن شمع جدید به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید | سرسیلندر جک j5

خرید شمع جک j5 از سامانه متقاضی

هنگام خرید شمع جک j5 برای آگاهی از قیمت آن می‌توانید از سامانه‌های معتبر مانند سامانه متقاضی استفاده کنید. این سامانه به ارائه لوازم یدکی مختلفی از جمله شمع جک j5 پرداخته است. شما می‌توانید با وارد شدن به این سامانه و ثبت شماره تماس خود، بعد از وارد کردن درخواست با عرضه‌کنندگان مختلفی ارتباط گرفته و کالای موردنظر خود را باتوجه به نیاز خود خریداری کنید. این سامانه با ضمانت اصالت به عرضه کالا پرداخته و یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع لوازم یدکی از جمله شمع خودرو محسوب می‌شود.

روش تشخیص شمع جک j5 اصل از تقلبی

با اینکه فروشندگان و متخصصان لوازم یدکی به‌راحتی می‌توانند شمع اصل را از تقلبی آن تشخیص دهند؛ اما ممکن است این موضوع برای شما دشوار باشد، برای همین ۶ راه برای تشخیص شمع اصل از تقلبی را در زیر بیان می‌کنیم:

  1. تشخیص از روی لوگو محصول: تمامی برند‌های معتبر، لوگو و هولوگرام خود را روی جعبه محصول درج کرده و حتی گاها با استفاده از هولوگرام آن را پلمپ می‌کنند. هولوگرام‌ها و لوگو‌های محصولات اصل رنگ‌های عالی داشته و حالت سه‌بعدی دارند.
  2. تشخیص توسط شماره سریال محصول: شرکت‌های تولید‌کننده که کالای معتبر را ارائه می‌دهند، شماره سریال کالای خود را بر روی بسته‌بندی درج کرده که قابلیت استعلام دارند. برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن شمع جک j5 می‌توانید با وارد کردن شماره سریال محصول در بخش استعلام متوجه آن شوید.
  3. تشخیص از روی نوع بسته‌بندی محصول: داشتن جعبه‌های محکم و رنگ‌بندی‌های خاص مربوط به‌کالای اصل بوده که اطلاعاتی روی آن درج شده است. اگر هنگام خرید جعبه بی‌کیفیت یا کثیف بود از خرید آن صرف‌نظر کنید.
  4. تشخیص از روی چینی شمع: چینی شمع‌ها در خودرو، جنسی آلومینیومی سیلیکاتی دارند که در اجناس اورجینال شفاف و روشن است؛ اما در کالاهای تقلبی رنگی مات‌ دارند، همچنین این کالا فاقد هرگونه دندانه برای اتصال هستند.
  5. تشخیص کیفیت شمع موتور: شمع‌های اصل دارای رزوه‌های منظم و دقیق بوده که هیچ‌گونه خوردگی ندارد؛ ولی در اجناس فیک اینگونه نبوده و گاها رزوه‌ها دچار آسیب شده‌اند.
  6. تشخیص از روی نوع آب‌کاری: آب‌کاری در شمع‌های اورجینال با ترکیبات فلزی انجام شده که به‌صورت چندلایه منظم و دقیق است؛ اما در کالاهای فیک فرایند آب‌کاری یکبار صورت می‌گیرد و باعث کاهش مقاومت شمع جک j5 دربرابر ضربه و خوردگی می‌شود.

نتیجه گیری

باتوجه به‌اینکه شمع موتور، قلب تپنده خودرو محسوب می‌شود، باید هنگام خرید کیفیت آن را درنظر گرفت؛ زیرا اگر شمع خودرو دچار مشکل شود عملکرد خودرو نیز دچار اختلال می‌شود‌. شمع جک j5 با جهت دادن ولتاژ‌ها سعی بر حرکت خودرو می‌کند، پس بهتر است  برای خرید از سامانه‌های معتبر استفاده کنید تا علاوه‌بر اصالت کالا، از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی