خرید تسمه تایم جک s3+ با بهترین قیمت بازار

تسمه تایم به عنوان رابطی بین میل لنگ و میل سوپاپ عمل کرده و باعث حرکت سوپاپ‌ها می‌شود. بهترین زمان تعویض تسمه تایم جک s3 پس از طی ۶۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ کیلومتر است. با تعویض تسمه تایم در زمان مناسب می‌توان از بروز حوادثی مانند کج شدن و قیچی شدن سوپاپ‌ها جلوگیری کرد. مراجعه به سامانه متقاضی بهترین راه برای دریافت تسمه تایم جک s3 با قیمت و کیفیت مناسب است.

           

قیمت تسمه تایم جک s3

تسمه تایم جک s3 نیز یکی از قطعاتی است که ممکن به مرور زمان خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد. اطلاع از قیمت تسمه تایم جک s3 قبل از خرید به شما در انتخاب قطعه با کیفیت و قیمت مناسب کمک می‌کند. امروزه قطعات تقلبی زیادی در بازار عرضه می‌شود که ممکن است، قیمت پایینی داشته باشند و خریداران ناآگاه به دام آن‌ها بیفتند. بهترین منبع برای خرید تسمه تایم جک s3 سامانه متقاضی است. تسمه تایم جک s3 را می‌توانید از این سامانه با قیمت مناسب تهیه کنید.

بهترین زمان تعویض تسمه تایم جک s3

با اطلاع از بهترین زمان تعویض تسمه تایم می‌توانید به موقع اقدام به تعویض آن کرده و از بروز حوادث جلوگیری کنید. تسمه تایم یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین قطعات خودرو جک s3 محسوب می‌شود که باتوجه به میزان کارکرد و مدت زمان استفاده باید عوض شود‌. درصورت خرابی قطعه و سهل‌انگاری در تعویض آن عوارض بیشتری ایجاد می‌شود. به عنوان مثال پاره شدن تسمه تایم در دور موتور بالا باعث کج شدن با قیچی شدن سوپاپ‌های جک s3 می‌شود.

در چنین مواقعی علاوه بر تعویض تسمه تایم باید به تعویض سرسیلندر و واشر سرسیلندر هم بپردازید. بدین ترتیب برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توصیه می‌‌شود، بهترین زمان تعویض تسمه تایم جک s3 را بدانید. بهترین زمان برای تعویض تسمه تایم این خودرو پس از طی هر ۶۰ الی ۷۰ هزار کیلومتر است‌. لازم به ذکراست که علاوه بر این مورد باید به تاریخ انقضای تسمه تایم هم که حدود ۴ الی ۵ سال است، توجه کنید. پس اگر بیش از ۴ الی ۵ سال است که از یک تسمه تایم استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود اقدام به تعویض آن کنید.

بیشتر بخوانید | لوازم یدکی جک s3

خرید تسمه تایم جک s3 از سامانه متقاضی

سامانه متقاضی منبعی مطمئن برای افرادی است که به دنبال لوازم یدکی خودرو جک s3 خود مانند تسمه تایم هستند، مناسب است. خریداران با ثبت درخواست خود در این سامانه و درج شماره تماس می‌توانند به راحتی قطعه موردنظر را با بهترین کیفیت بیابند. عرضه‌کنندگان تسمه تایم جک s3 با افرادی که درخواست خود را ثبت کرده‌اند، تماس گرفته و محصول خود را معرفی می‌کنند. درخواست‌کننده نیز پس از مقایسه قیمت‌ها می‌تواند یکی از تسمه تایم‌ها را بخرد. سامانه متقاضی راهی امن و آسان برای خرید تسمه تایم جک s3 است.

 

روش تشخیص تسمه تایم جک s3 اصل از تقلبی

یکی از روش‌های تشخیص تسمه تایم جک s3 اصل از تقلبی توجه به ‌گارانتی آن است. تسمه تایم‌های اصل دارای کارت ضمانت و گارانتی معتبر هستند. پس هنگام خرید تسمه تایم جک s3 اگر کارت گارانتی را مشاهده نکردید و فروشنده نیز سوالات مربوط به گارانتی قطعه را به صورت سرسری جواب داد، باید به تقلبی بودن تسمه تایم شک کنید. بیشتر تسمه تایم‌های تقلبی اورجینال نیستند. همچنین تسمه تایم‌‌های باکیفیت از جنس لاستیک سرد و مقاوم ساخته می‌شوند و انعطاف‌پذیری بالایی دارند.

همچنین روی این قطعات شیارها و دندانه‌هایی وجود دارد که از سایش جلوگیری می‌کند. تسمه تایم‌های فیک انعطاف‌پذیر نبوده و بسیار نازک هستند. توجه به نوع بسته‌بندی نیز می‌تواند در تشخیص قطعه اصل کمک‌کننده باشد. تسمه تایم‌هایی که در بسته‌بندی‌های منظم و باکیفیت عرضه می‌شوند، اصل هستند و آن‌هایی که با بسته‌بندی پاره به فروش می‌رسند به احتمال زیاد تقلبی هستند. همچنین اگر لوگو یا هولوگرام روی بسته‌بندی مخدوش باشد، امکان باز شدن آن از قبل وجود دارد.

سوالات متداول

بهترین روش خرید تسمه تایم جک s3  چیست؟

بهترین روش برای خرید تسمه تایم جک s3  مراجعه به سامانه متقاضی و ثبت درخواست است.

روش تشخیص تسمه تایم جک s3 اصل از تقلبی چیست؟

برای تشخیص تسمه تایم جک s3 اصل از تقلبی می‌توان به کارت گارانتی، لوگو و هولوگرام محصول را چک کرد. محصولات تقلبی معمولا این اقلام را ندارند. همچنین بسته‌بندی منظم و شکیل نشان‌دهنده اصل بودن تسمه تایم بوده و بسته‌بندی پاره معمولا تقلبی بودن قطعه را نشان می‌دهد.

سخن پایانی

تسمه تایم قطعه‌ای با دندانه‌هابی دست که سوپاپ را به حرکت درمی‌آورد و به مرور زمان ممکن است خراب شود. تعویض تسمه تایم هنگام خرابی و حتی قبل از اتمام تاریخ انقضای آن از ایجاد حوادث ناگوار و نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای تعمیر سایر قطعات جلوگیری می‌کند. اگر به دنبال راهی برای تهیه تسمه تایم جک s3 در کوتاه‌ترین زمان با قیمت پایین هستید توصیه می‌شود به سامانه متقاضی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی