قیمت لنت جلو هایما

قیمت لنت جلو هایما + خرید بدون واسطه

لنت ترمز از جمله اصلی‌ترین قطعات خودرو شناخته می‌شود که امنیت و سلامت سرنشینان وابسته به عملکرد صحیح آن است. خودرو هایما دارای مدل‌های متنوعی همچون هایما s7، هایما 7x و هایما 8s بوده و شما برحسب نوع مدل می‌‌توانید مناسب‌ترین برند را برای خودروی خود تهیه نمایید. برندهای شناخته ‌شده لنت جلو هایما شامل مواردی همچون ام‌بی‌کوریا، ان‌اچ‌سی، پارس، تایومی، فریکسا، لئون، های‌تک و های‌کیو هستند که قیمت لنت جلو هایما نیز برحسب نوع برند متفاوت است. شما می‌توانید این محصولات را بدون واسطه و از مرکزی معتبر تهیه نمایید.

قیمت لنت جلو هایما s7

هایما S7 یا هایما 7 یکی از خودروهایی محسوب می‌شود که تولید آن در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت خودروسازی هایما صورت گرفته است. در قسمت‌ فنی این خودرو شاهد استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون مزدا، میتسوبیشی و بوش هستیم. موارد زیر به قیمت لنت جلو هایما s7 براساس مدل و ساخت کشور اشاره دارند‌.

لنت جلو هایمامدلقیمتکشور سازنده
لنت جلو هایما s7ایسر1,255,000 تومانچین
لنت جلو هایما s7های کیو1,659,000 تومانکره جنوبی

قیمت لنت جلو هایما s5

هایما S5 در اصل به‌عنوان یک خودروی کامپکت کراس ‌اور شناخته می‌شود که در دو نسل توسط شرکت چینی هایما تولید شده است. قیمت لنت جلو خودرو هایما s5 برحسب مدل و ساخت کشور به شرح زیر است.

لنت جلو هایمامدلقیمتکشور سازنده
لنت جلو هایما s5های تک1,625,000 تومانکره جنوبی
لنت جلو هایما s5های کیو1,130,000 تومانکره جنوبی

 

قیمت لنت جلو هایما 7x

لنت ترمز جلو هایما 7X به یک قطعه کاربردی در این خودرو اشاره داشته که نقش مؤثری در ترمز خودرو ایفا می‌کند. قیمت لنت جلو هایما 7x به شرح زیر است.

لنت جلو هایمامدلقیمتکشور سازنده
لنت جلو هایما 7xایساکو2,120,000تومانایران

 

قیمت لنت جلو هایما 8s

لنت جلو هایما 8s یک قطعه مهم در این خودرو 8s محسوب می‌شود و در مدل‌های متنوعی در بازار به‌ فروش می‌رسد‌. قیمت لنت جلو هایما 8s برحسب مدل و ساخت کشور شامل جدول زیر می‌‌شود.

لنت جلو هایما 8sمدلقیمتکشور سازنده
لنت ترمز جلو هایما S8آفورتیس1,083,000 تومانچین
لنت ترمز جلو هایما 8sهای کیو1,130,000 تومانکره جنوبی

انواع برند لنت ترمز هایما مناسب هر مدل

شرکت خودروسازی هایما به‌عنوان یک شرکت چینی فعال در این حوزه شناخته می‌شود که از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. خودروی هایما در مدل‌های متنوعی روانه بازار شده و نوع لنت ترمز مناسب این خودروها برحسب مدل مودرو می‌تواند متفاوت باشد. برندهای ام‌بی‌کوریا، ان‌اچ‌سی، پارس، تایومی، فریکسا، لئون، های‌تک و های‌کیو گزینه‌های مناسبی برای لنت ترمز هایما s5 محسوب می‌شوند و برای لنت ترمز خودروی هایما S7، بهتر است به‌ سراغ برندهایی همچون ام‌بی‌کوریا، ان‌اچ‌سی، پارس، لئون و های‌تک بروید.

بیشتر بخوانید | قیمت شمع هایما

خرید لنت جلو هایما از سامانه متقاضی

در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، بهتر است به سامانه متقاضی مراجعه نمایید و قیمت لنت جلو هایما که توسط عرضه‌کنندگان بسیاری ارائه داده شده است را مشاهده کنید. این سامانه بستری را فراهم ساخته تا شما بتوانید درخواست خود را برای محصول موردنظر به ثبت برسانید. در این سایت، محصولات با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌گردند.

پیشنهاد می کنیم مقاله خرید و قیمت سرسیلندر هایما را نیز بخوانید.

خرید لنت جلو هایما

روش تشخیص لنت جلو هایما اصل از تقلبی

یکی از دغدغه‌های رایج میان رانندگان را می‌توان شناسایی لنت ترمز اصل از تقلبی دانست. لنت اصلی و اورجینال از یک‌سری نشانه‌ها برخوردار بوده که با ارزیابی آن‌ها می‌توانید از اوریجینال بودن محصول اطمینان حاصل نمایید. از جمله روش‌های تشخیص لنت اصلی از تقلبی می‌‌توان به بررسی جعبه و بسته‌بندی لنت ترمز، آرم و نشان‌های تجاری همچون هولوگرام، ارزیابی بارکد یا نشان‌های اصالت لنت، مواد و متریال به‌کار رفته، ارزیابی رنگ بخش پشتی لنت ترمز، بررسی شیارها و حفره‌های لنت، ارزیابی فنی و عملکردی لنت ترمز و داشتن قیمت مناسب اشاره کرد.

در ساخت محصولات اورجینال متریال و مواد باکیفیتی به‌کار می‌روند؛ از این‌رو این محصولات دارای ظاهری هماهنگ، یکنواخت و تقریباً نرم هستند. در طراحی و تولید محصولات اورجینال نیز شیارهای لنت باظرافت اجرا می‌شوند و پَخ‌زنی لبه‌ها و گوشه‌های لنت بادقت بالایی صورت می‌گیرد. از نظر عملکردی نیز به ‌هنگام ترمز گرفتن متوجه هیچ صدای آزاردهنده و نامتعارفی نخواهید شد. محصولات اورجینال از پایداری و دوام مناسبی برخوردار هستند و در شرایط آب‌وهوایی متفاوت، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید | کمک فنر هایما

نتیجه گیری

سیستم ترمز هایما به‌عنوان مهم‌ترین بخش خودرو هایما شناخته می‌شود که ترمز صحیح و به‌موقع خودرو در گرو عملکرد صحیح این سیستم است. لنت ترمز را می‌توان قلب سیستم ترمز دانست. از جمله برندهای عرضه‌کننده این محصول ام‌بی‌کوریا، ان‌اچ‌سی، پارس، تایومی، فریکسا، لئون، های‌تک و های‌کیو هستند. پیش از خرید این محصول، می‌بایست به کمک روش‌هایی همچون بررسی جعبه و بسته‌بندی لنت ترمز، آرم و نشان‌های تجاری همچون هولوگرام، ارزیابی بارکد یا نشان‌های اصالت لنت، مواد و متریال به‌کار رفته از اصالت آن اطمینان یابید. برای آگاهی از قیمت لنت جلو هایما کافیست به سامانه متقاضی مراجعه کرده و لیستی از به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را مشاهده نمایید.

سوالات متداول

دریافت مشاوره تخصصی و تهیه لنت جلو هایما از مراکز معتبر به‌عنوان شیوه‌ای مطمئن جهت تهیه لنت محسوب می‌شود. جهت انتخاب لنت ترمز مناسب، ابتدا می‌بایست به مدل خودروی خود توجه داشته باشید. بعد از آن، انتخاب نوع برند لنت جلو هایما به میزان بودجه شما بستگی دارد.

اولین قدم در راستای اطمینان یافتن از اصالت لنت ترمز را می‌توان بررسی بسته‌بندی، کارتن یا جعبه لنت دانست. لنت‌های اصل اغلب با کاغذ یا کارتن‌های باکیفیت و یکنواخت بسته‌بندی می‌شوند. شما می‌بایست به رنگ و فونت برند سازنده توجه داشته باشید و آن‌ها را با نمونه‌های اصلی مقایسه کنید. در صورتی که هر نوع تفاوتی در فونت و نوشته‌ها مشاهده گردد، شما به‌راحتی قادر به تشخیص اصالت کالا خواهید بود.

امروزه لنت ترمز هایما در برندهای متنوعی به بازار عرضه می‌گردد که از جمله آن‌ها می‌توان به ام‌بی‌کوریا، ان‌اچ‌سی، پارس، تایومی، فریکسا، لئون، های‌تک و های‌کیو اشاره کرد.

قیمت انواع لنت ترمز هایما می‌تواند برحسب کیفیت و ارزش برند شرکت سازنده لنت جلو خودرو متفاوت باشد. همچنین سال تولید خودرو و مدل آن نقش مؤثری در تعیین قیمت لنت ترمز هایما ایفا می‌کند. شما در زمان خرید لنت ترمز هایما باید بتوانید محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهید. از جمله روش‌های تشخیصی محصول اصل از تقلبی بررسی جعبه و بسته‌بندی لنت ترمز، آرم و نشان‌های تجاری همچون هولوگرام، ارزیابی بارکد یا نشان‌های اصالت لنت، مواد و متریال به‌کار رفته و ارزیابی رنگ بخش پشتی لنت ترمز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی