خرید لنت ترمز جک s5+ با بهترین قیمت بازار

لنت ترمز جک s5

جک s5 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای چینی در ایران است که اواخر سال 1393 وارد بازار کشورمان شد. این خودرو با قابلیت‌های زیاد، برای افرادی که توانایی خرید خودروهای گران‌تر کره‌ای را نداشتند، یک انتخاب بسیار مناسب بود. با توجه به اینکه هم اکنون بسیاری از رانندگان از خودروی جک s5 استفاده می‌کنند، طبیعی است که لوازم یدکی آن فروش زیادی داشته باشد. یکی از این لوازم یدکی، لنت ترمز است. لنت ترمز جک s5 نقش کلیدی در توقف خودرو دارد و خرید نوع باکیفیت آن بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین نیاز است این محصول را از یک فروشگاه معتبر تهیه نمایید.

قیمت لنت ترمز جک s5

با توجه به اینکه لنت ترمز جک s5 توسط برندهای مختلف و با کیفیت متفاوتی تولید می‌شود، با قیمت‌های متفاوتی نیز به خریداران عرضه می‌گردد. در جدول زیر قیمت لنت ترمز این خودرو در مرداد 1403 را در جدول زیر آورده‌ایم:

برند لنت ترمزقیمت
لنت ترمز جلو جک S5 جهان لنت (24501)شروع از 640 هزار تومان
لنت عقب جک S5 برند ام اچ کوشروع از 1 میلیون و 50 هزار تومان
لنت ترمز عقب جک S5 برند آفورتیسشروع از 1 میلیون و 100 هزار تومان
لنت عقب جک S5 برند سگالشروع از 1 میلیون و 200 هزار تومان
لنت عقب جک S5 برند گلدشروع از 1 میلیون و 50 هزار تومان
لنت عقب جک S5 برند آسیمکوشروع از 1 میلیون و 200 هزار تومان
لنت عقب جک S5 برند های-کیوشروع از 1 میلیون و 50 هزار تومان
لنت ترمز عقب جک S5 برند ام بی کرهشروع از 1 میلیون و 100 هزار تومان
لنت جلو جک S5 برند آسیمکوشروع از 1 میلیون و 400 هزار تومان

 

زمان تعویض لنت ترمز جک s5

راه‌های مختلفی برای تشخیص اینکه آیا زمان تعویض لنت ترمز جک s5 فرا رسیده؟ وجود دارد. اگر هنگام ترمز زدن صدای جیغ، ساییده شدن یا صدای کشیده شدن فلز روی فلز می‌شنوید، احتمالا عمر لنت به پایان رسیده است. این صدا معمولا از یک نشانگر سایش ناشی می‌شود؛ نوار کوچک فلزی‌ که در اعماق لنت جاسازی شده است. با کاهش کارایی لنت، نشانگر در معرض قرار می‌گیرد و روی دیسک را می‌خراشد. صدای تولید شده، یک هشدار بسیار خوب برای راننده است تا هرچه سریع‌تر لنت را تعویض نماید. سایر نشانه‌های فرا رسیدن زمان تعویض لنت ترمز جک s5 به شرح زیر هستند:

  • اگر هنگام فشار دادن پدال ترمز می‌توانید ضربان‌‌دار شدن پدال ترمز را احساس کنید، نشان‌دهنده این است که لنت‌ها با روتورها تماس مناسبی ندارند و زمان تعویض آن‌ها فرا رسیده است. با این حال دقت داشته باشید که ضربان ناشی از سیستم ترمز ضد قفل را با سایش لنت اشتباه نگیرید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی باعث ارتعاش شده است، لنت ترمز را دقیقا بررسی کنید یا خودرو را به یک متخصص نشان دهید.
  • اگر ترمزهای شما آنطور که به یاد دارید کار نمی‌کند، ممکن است لنت‌ها عملکرد مناسب نداشته باشند یا مشکل دیگری در سیستم ترمز باشد؛ مانند کم بودن مایع هیدرولیک یا هوا در خطوط. هیچ یک از این نشانه‌ها را نادیده نگیرید؛ زیرا می‌تواند سبب آسیب بیشتر به لنت شود و رانندگی را خطرناک کند.

بیشتر بخوانید | لوازم یدکی جک s5

انواع برند لنت ترمز جک s5

برندهای مختلفی در زمینه تولید لوازم یدکی جک فعالیت می‌کنند که باکیفیت‌ترین آن‌ها را در لیست زیر معرفی کرده‌ایم:

  • برند ام اچ کو: از مزایای لوازم یدکی این برند، سازگاری آن‌ها با شرایط آب و هوایی ایران محسوب می‌شود. لنت ترمز جک s5 تولیدی برند ام اچ کو بی‌صدا، مطمئن و بدون تولید آلودگی و گرد و غبار است.
  • برند آفورتیس: این برند ایرانی از سال 1380 در حال تولید لوازم یدکی انواع خودروهای ایرانی و خارجی بوده و با تنوع زیاد محصولات، یکی از پرفروش‌ترین برندها در کشور است.
  • برند سگال: برند سگال از برندهای چینی بسیار مشهور است که به طور تخصصی به تولید لنت ترمز انواع خودروها می‌پردازد.
  • برند گلد: این برند ساخت کره جنوبی، 25 سال سابقه موفق در ساخت لوازم یدکی دارد و لنت ترمز آن با مزایایی همچون دوام بالا و صرفه اقتصادی، عملکرد بدون بو و صدا، عدم تولید براده و غبار و… توانسته به فروش خوبی دست یابد.
  • برند آسمیکو: این برند چینی نیز با تولید لنت ترمز مطابق با استانداردها و معیارهای خودروسازان، یکی از برندهای مشهور در ساخت لنت ترمز جک s5 به شمار می‌آید.
  • برند های کیو: لنت ترمز این برند ساخت کمپانی سانگ شین کره جنوبی است که مزایایی شامل سازگاری با محیط زیست، بهبود ایمنی، مقاومت در برابر فرسایش و… داراست.
  • برند ام بی کره: لنت ترمز تولیدی این برند، فاقد آزبست بوده و قدرت ترمزگیری بالایی در شرایط مختلف دارد. به خاطر کیفیت خوب، محصولات برند ام بی کره (واقع در کره جنوبی) همواره پرطرفدار بوده‌اند.

بهترین لنت ترمز جک s5

تمام برندهای نام برده شده، بهترین برندهای بازار هستند و کیفیت قابل قبولی دارند؛ با این حال قیمت برخی از آن‌ها بیشتر است که علت آن می‌تواند کیفیت بهتر باشد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لنت ترمز، حتما برندها را بررسی کنید یا از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

خرید لنت ترمز جک s5 از سامانه متقاضی

یکی از بهترین سامانه‌ها برای خرید لنت ترمز جک s5، سامانه متقاضی است. شرکت بهبود تجارت صدرا با نام تجاری سامانه متقاضی یک فضای مناسب برای اعلام تقاضای شما نسبت به خرید این محصول بوده که مراحل ثبت آگهی در این سامانه به صورت زیر است:

  • در گوگل https://moteghazi.com را سرچ کنید.
  • در بالا و سمت چپ، روی ثبت آگهی کلیک کنید.
  • شماره همراه خود را ثبت کنید.
  • اطلاعات آگهی موردنظر را وارد و تایید کرده تا به راحتی و در عرض چند دقیقه بتوانید آگهی را ثبت کنید و از بهترین پیشنهادها باخبر شوید.

روش تشخیص لنت ترمز جک s5 اصل از تقلبی

تشخیص لنت ترمز جک s5 اصل از نوع تقلبی آن اصلا آسان نیست؛ بنابراین در وهله اول مهم است که از یک فروشگاه معتبر لنت را خریداری نمایید تا شکی در اصالت کالا نباشد. بعد از تحویل گرفتن کالا، به نحوه بسته‌بندی آن و پلمپ بودن محصول دقت کنید. اطلاعات روی بسته‌بندی را حتما با خود کالا مطابقت دهید. روی بعضی از بسته‌بندی‌ها، گاها بارکدی درج شده که با اسکن آن، می‌توان اصالت کالا را پیگیری نمود.

نتیجه گیری

لنت ترمز جک s5 از پرفروش‌ترین لوازم یدکی این خودرو است؛ چرا که تعویض به موقع آن امنیت را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. این محصول توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود که بسیاری از آن‌ها کیفیت بالایی دارند؛ با این حال نوع تقلبی آن نیز در بازار موجود است. مهم‌ترین راه پیشگیری از خرید لنت ترمز تقلبی، تهیه محصول از یک فروشگاه معتبر است تا بتوان با صرف هزینه معقول لنت ترمز اصل و باکیفیت خریداری کرد.

سوالات متداول

  • بهترین روش خرید لنت ترمز جک s5:

بهترین روش خرید این محصول استفاده از سامانه متقاضی است؛ چرا که با ثبت آگهی و اعلام نیاز نسبت به این محصول می‌توانید از بهترین پیشنهادها باخبر شوید.

  • روش تشخیص لنت ترمز جک s5 اصل از تقلبی:

در ابتدا به یاد داشته باشید که حتما خرید را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. پس از خرید حتما به اطلاعات کالا و نحوه بسته‌بندی آن دقت کنید و اگر روی بسته‌بندی محصول بارکد وجود دارد، با استفاده از قابلیت اسکن اصالت آن را بررسی نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی