خرید تسمه تایم جک s5+ با بهترین قیمت بازار

تسمه تایم جک s5 از جمله قطعات کاربردی و مصرفی خودرو محسوب می‌شود که تعویض آن به‌ازای هر ۶۰,۰۰۰ تا ۸۰,۰۰۰ کیلومتر توصیه می‌شود. خرابی محصول و پاره شدن آن می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را در پی داشته باشد. یک‌سری نشانه‌ها همانند صدای غیرعادی از موتور، ریپ زدن خودرو، روشن شدن چراغ چک موتور، کاهش قدرت موتور و مشکل در استارت خوردن خودرو می‌تواند علامت هشداری برای نیاز قطعه به‌ تعویض باشد. امروزه برندهای متنوع و شناخته‌شده بسیاری این قطعه را به بازار عرضه می‌کنند که شامل برندهای سانلی، دانگیل و پاورگریپ می‌شوند.

قیمت تسمه تایم جک s5

قیمت تسمه تایم با گذشت زمان به‌علت نوسانات ارزی در حال افزایش بوده و نمی‌توان رقم ثابتی را برای آن در نظر گرفت. از طرفی دیگر، تفاوت خاصی میان قیمت تسمه تایم جک s5 اتومات و دنده‌ای دیده نمی‌شود. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس برقرار نمایید تا راهنمایی‌های لازم را در زمینه خرید محصول و قیمت آن دریافت کنید.

بهترین زمان تعویض تسمه تایم جک s5

به‌صورت کلی، توصیه می‌شود که شما به‌ازای هر ۶۰,۰۰۰ تا ۸۰,۰۰۰ کیلومتر نسبت‌به تعویض تسمه تایم اقدام نمایید. البته یک‌سری فاکتورهای دیگر همچون شرایط آب‌وهوایی، کیفیت روغن موتور و نحوه‌ رانندگی می‌توانند بر طول عمر تسمه تایم اثرگذار باشند. همچنین شما در صورتی که متوجه یک‌سری نشانه‌ها همانند صدای غیرعادی از موتور، ریپ زدن خودرو، روشن شدن چراغ چک موتور، کاهش قدرت موتور و مشکل در استارت خوردن خودرو نیز شدید، باید سریعاً نسبت‌به تعویض محصول اقدام نمایید؛ چراکه تسمه تایم یک محصول مصرفی محسوب می‌شود و با گذشت زمان دیگر کیفیت گذشته را نخواهد داشت. در شرایطی که تسمه تایم پاره شود، موتور با آسیبی جدی مواجه خواهد گردید؛ بنابراین، بسیار مهم است که شما نشانه‌های مربوط به خرابی تسمه تایم را تشخیص دهید.

بیشتر بخوانید | لوازم بدکی جک s5

انواع برند تسمه تایم جک s5

پیش از اینکه اقدام به خرید تسمه تایم جک s5 کنید، بهتر است با بهترین برندهای سازنده این قطعه آشنا شوید که از جمله آن‌ها می‌توان به سانلی، دانگیل و پاورگریپ اشاره داشت. هریک از این برندها، قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند و شما پس از دریافت مشاوره‌های لازم می‌‌توانید مناسب‌ترین تسمه تایم را انتخاب نمایید.

خرید تسمه تایم جک  s5 از سامانه متقاضی

سامانه متقاضی شرایطی را مهیا ساخته تا افرادی که قصد خرید تسمه تایم جک s5 را دارند، بتوانند به این سایت مراجعه نمایند. این سامانه، فرصت خوبی را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند با بیان جزییات محصول خود، دقیقاً قطعه موردنظر خود را دریافت نمایند؛ چراکه فروشندگان بسیاری در این سامانه عضو شده و با مطالعه ویژگی‌های محصول شما، قطعه موردنظر را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما ارسال نمایند.

 روش تشخیص تسمه تایم جک s5 اصل از تقلبی

با توجه به اهمیت تسمه تایم در بین قطعات خودرو، بسیار مهم است که شما محصول موردنظر خود را به‌صورت اصل تهیه کنید. جهت اطمینان از اصالت کالا، یک‌سری روش بوده که به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهید. بی‌شک محصولات برندهای معروف و دارای اعتبار، قیمت بالاتری نسبت به دیگر برندها دارند. عموماً مشخصات فنی و ظاهری می‌تواند، راه‌حل مناسبی برای تشخیص جنس اصل از فیک باشد.

در تولید تسمه تایم باکیفیت از لاستیک سخت و مقاوم استفاده شده و شیارها و دندانه‌های آن که در فاصله استانداردی از یکدیگر قرار دارند، مانع از سایش می‌شوند. در صورتی که متوجه سختی لاستیک شدید؛ اما این محصول از میزان انعطاف‌پذیری خوبی برخوردار نبود و ظاهری خشک و شکننده داشت، می‌توانید احتمال دارد که کالای مدنظر شما فیک باشد.

نتیجه گیری

تسمه تایم به‌عنوان یکی از قطعات مهم خودرو در تنظیم زمان‌بندی عملکرد موتور نقش دارد. با توجه به عملکرد حیاتی این خودرو، توصیه می‌شود که این محصول را از مرکزی معتبر تهیه نمایید تا بتوانید از اصالت کالا مطمئن شوید. البته یک‌سری روش‌ها نیز وجود داشته که به شما در تشخیص جنس اصل از تقلبی کمک می‌کند. شما در زمان خرید تسمه تایم جک s5، در کنار چک کردن داشتن گارانتی خودرو، می‌بایست مشخصات ظاهری و فنی، نوع بسته‌بندی و لوگو و هولوگرام را نیز مورد بررسی قرار دهید؛ چراکه نداشتن گارانتی لزوماً نمی‌تواند به معنای تقلبی بودن محصول باشد.

سوالات متداول

بهترین روش خرید تسمه تایم جک s5؟

برای اینکه در زمان خرید تسمه تایم جک s5 علاوه‌بر خرید محصول با مناسب‌ترین قیمت، بتوانید از اصالت کالا نیز مطمئن شوید، توصیه می‌شود که به‌سراغ خرید از یک مرکز معتبر و شناخته‌شده همچون سامانه متقاضی بروید.

روش تشخیص تسمه تایم جک s5 اصل از تقلبی؟

برای اینکه کالای اصل از تقلبی را تشخیص دهید، می‌بایست توجه کنید که محصول موردنظر شما گارانتی داشته باشد. البته عدم داشتن گارانتی لزوماً دلیل بر فیک بوده محصول نبوده و برای اطمینان از اصالت کالا، بهتر است به‌سراغ بررسی مشخصات ظاهری و فنی آن بروید. همچنین توجه به نوع بسته‌بندی، شماره فنی، تاریخ، لوگو و هولوگرام و… می‌تواند کمک‌کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی