دکوراسیون با چوب

دکوراسیون با چوب

ایجاد یک دکوراسیون داخلی با بکارگیری چوب می‌تواند فضایی غیر قابل وصف و غیر قابل مقایسه ایجاد کند. با وجود زیبایی های بی نظیر بافت چوب طبیعی، در دکوراسیون با چوب نیاز به وسایل دکوری و تزئینی ندارید. امروزه با وجود طرح و رنگ های چوب های ترکیبی و صنعتی، نظر بیشتر افراد برای ایجاد یک دکوراسیون بی نظیر به سمت دکوراسیون چوبی جلب شده است. ایجاد دکوراسیون با چوب دارای مزیت های زیادی می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. ساخت و ایجاد یک دکوراسیون داخلی با چوب ممکن است مشکلاتی برای شما به وجود بیاورد. برای جلوگیری از این مشکلات راهکاری وجود دارد که در ادامه مطلب به بیان آن می پردازیم. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود هستید تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

دکوراسیون با چوب
دکوراسیون با چوب

 مزایای دکوراسیون با چوب

ساخت دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار با استفاده از چوب های طبیعی و با کیفیت، طبیعتاً هزینه بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. البته با توجه به زیبایی و جذابیتی که دکوراسیون چوبی به همراه دارد، می توان از این هزینه چشم پوشی کرد. از ویژگی های مثبت دکوراسیون با چوب می توان به گرم بودن فضا و لوکس بودن مکان اشاره کرد. چوب معمولاً در دکوراسیون هایی به سبک کلاسیک استفاده می شود، اما امروزه در هر نوع دکوراسیون داخلی بدون توجه به نوع سبک خانه می توان به طراحی دکوراسیون با چوب پرداخت. از مزیت های ویژه دکوراسیون با چوب این است که طراحی داخلی منزل با چوب تنها بر زیبای ظاهری اکتفا نکرده، بلکه راحتی و حفظ آرامش افراد را اولویت خود قرار داده است. امروزه با وجود دکوراسیون های تکراری و ساختن منازل با گچ و آجر، به کارگیری حتی مقدار کمی چوب در فضای دکوراسیون خانه یا محل کار می تواند محیطی متنوع، خلاقانه و هنرمندانه ایجاد کند. دیگر وقت آن است که از ایجاد فضاهای تکراری با مصالح قدیمی دوری کرده و از مواد مرغوب، طبیعی و زنده مانند چوب برای طراحی دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.

  انواع چوب در دکوراسیون چوبی

امروزه چوب ها از بهترین عناصر طبیعی برای به کارگیری در فضای داخلی منزل می باشند. طراحی با چوب در معماری طرفداران زیادی دارد. چوب به عنوان یک عنصر زنده می تواند رفتار های یک موجود زنده را داشته باشد و به همان میزان به مراقبت نیز احتیاج دارد. گستردگی انواع چوب ها و خصوصیات آنها بسیار وسیع است. در این بخش به معرفی تعدادی از انواع چوب ها و خصوصیات آنها خواهیم پرداخت. چوب بلوط به عنوان چوبی بسیار مرغوب با استحکام و سختی بالا جزء چوب های سنگین محسوب می شود. چوب بلوط رنگی قهوه ای دارد. بافت چوب بلوط درشت و خشن است. این چوب برای ساخت مبلمان بسیار مناسب است. چوب راش از جمله چوب های پر مصرف و پر طرفدار در ساخت در، پنجره و میز و صندلی است. رنگ چوب راش کرم متمایل به قرمز است. چوب راش در برابر حشرات و قارچ مقاومت زیادی دارد. چوب کاج در مقابل پوسیدگی نسبت به سایر چوب ها مقاوم تر است. رنگ چوب کاج زرد می باشد. این چوب برای مصارف خارجی ساختمان مناسب تر است. چوب گیلاس دوام زیادی دارد. از چوب گیلاس در ساخت کابینت بیشترین استفاده می شود. رنگ چوب گیلاس قرمز است. چوب گردو دارای ویژگی های ظاهری بسیار منحصر به فرد می باشد. این چوب دارای رنگ شکلاتی با استحکام زیاد است. چوب گردوی ایرانی مرغوب ترین چوب در جهان محسوب می شود. چوب توسکا با رنگ صورتی روشن در صنعت مبلمان کاربرد دارد. این نوع چوب در مقابل آب مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. چوب افرا سبک و شکننده است و در صنایع کفپوش و روکش سازی با قابلیت کنده کاری و ظریف کاری کاربرد زیادی دارد. رنگ چوب افرا سفید است. چوب سیاه کاج، چوب زبان گنجشک، چوب غان و چوب صنوبر از دیگر چوب های به کار برده شده در دکوراسیون داخلی منازل هستند که کاربردهای متنوع و متفاوتی دارند.

 نحوه سفارش در سایت متقاضی برای دکوراسیون چوبی

بی شک برای ایجاد یک دکوراسیون چوبی در منزل یا محل کار خود با یک سری مشکلات روبرو خواهید شد. اجرای دکوراسیون با چوب به افراد باتجربه و متخصص نیاز دارد. اگر می خواهید در منزل یا محیط کار خود یک دکوراسیون زیبا با چوب ایجاد کنید، کافیست به سایت متقاضی مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. در این سایت ثبت تمام ویژگی هایی که از یک دکوراسیون چوبی انتظار دارید لازم است. شما می توانید جنس چوب، مدل و رنگ چوبی که قرار است در دکوراسیون شما به کار برده شود را ثبت کنید. افراد ارائه دهنده این نوع خدمات پس از بررسی درخواست شما خدماتی متناسب با نیاز شما را ارائه خواهند داد. در این صورت شما با چندین گزینه از نظر قیمت و کیفیت روبه رو می شوید که بسته به سلیقه و بودجه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی